Kuulostaa kaikin puolin järkevältä, varsinkin Giliatin tapauksessa on hyvä purkaa tauon tuoma ylilataus turvallisesti muualla ja saada onnistumisen kokemuksia heti alkuun.
Kyselet tätä ehkä hieman turhaan. SaiPan peliä on käsittääkseni analysoitu aika paljon tällä kaudella medioissa, joten pelillisistä asioista varmasti löydät parempaa analyysiä muualta kuin SaiPan puolelta Jatkoajan keskustelupalstalta.Liigaa intensiivisesti seuratessani olen saanut jonkinlaisen käsityksen Liigamme pelaajista. Mielestäni SaiPan materiaali ei ole sarjamme kärkipäätä. Odotusarvoni SaiPan menestykselle ei siis ole kovin suuri. Näkemäni SaiPan ottelut, eivät ole myöskään olleet mitenkään erityisen säkenöiviä. Tästä on syntynyt minulle ihmetyksen aihe. Miten ihmeessä SaiPa pärjää noin hyvin?
Kyselet tätä ehkä hieman turhaan. SaiPan peliä on käsittääkseni analysoitu aika paljon tällä kaudella medioissa, joten pelillisistä asioista varmasti löydät parempaa analyysiä muualta kuin SaiPan puolelta Jatkoajan keskustelupalstalta.
Oikea kysymyksen asetteluhan on täysin päinvastainen, sillä me SaiPaa (lähes) kaikki ottelut seuraavat henkilöt tiedämme tärkeimmät syyt tähän. Mutta mitä mieltä sinä olet? Miksi SaiPa on kärkijoukossa, vaikka ei sinne kokoonpanonsa puolesta kuuluisi?
Hyvä murmeli, kysymykseni ei ollut esitetty teille, vaan lähinnä itselleni. Minähän se olen itselleni tästä dilemman rakentanut. Te, lähes kaikki SaiPan pelin nähneet, olette aivan varmasti SaiPan tilanteesta paremmin tietoisia kuin minä. Ymmärtänet kuitenkin, etten pidän kantaanne kovin objektiivisena tässä asiassa.
Jonkinlainen kolhu edelliseltä viikonlopulta(Etelä-Saimaa), pelikuntoa arvioitiin tänään, ei näemmä vielä kunnossa.Mikähän Rissasella on vai liekö juuttunut koppiin?
italian gili keskelle...
Joku jossain taisi Spangia puolustella. Onhan se joo muuten ihan hyvä pakki, paitsi että syötöt ovat onnettomia, omassa päässä ihan paska, hyökkäyspäässä ihan paska, sijoittuu päin helvettiä, ratkaisut järjestään surkeita.
Jälkipelithän ne usein ovat meillä antoisinta peliä, valitettavasti. Itse matsin suhteen olin vain kuulolla, en näkösällä, mutta voin kuvitella suuren osan tapahtumista. J. Lahti ja Rony Ahonen yrittivät pitää ajantasalla parin tunnin ajan. Rony ei miksikään suupaltiksi osoittautunut, mutta juttua heitti väliin pyydettäessä.Vähän on turhan helposti Markkanen päästänyt vihut kahden maalin karkumatkalle molemmissa viime peleissä. Spang oli tänään aika heikko.
Jälkikäteen ei ollut viisasta sotkea kolmea kentällistä Kohon sairastelun takia. Sen verran sekaisin tuntui kaikki olevan. Mankiselta ja Tavilta odottaisi jotenkin enemmän.