Itse vaivihkaa odottelin Andya kehiin, mutta arpa osui Jussiin. Olisikohan Nordiksella AB:n vuoro?
Mä oikeasti toivon että olisi, nestorin otteissa näkyy väsyminen.
Otin itse erikois-seurantaan (tiistaina ja eilen) viimeaikoina mielipiteitä ja keskustelua paljon herättäneen troikan: Pukka, Savilahti ja Spang. Jo kahden ottelun otannalla on selvää että Spang on näistä ehdottomasti se joka on heikoin lenkki kaikilla osaalueilla. En ymmärrä vieläkään tämän kaverin palkkaamista, vaikka olinkin jo tämän kuun alkupuolella ottamassa sanojani takaisin.
Savilahden peli on mielestäni varsin ailahtelevaa, on selvää että niillä dimensioilla ei olla mikään raketti ja väsy painaa muita herkemmin. Pärre kuitenkin täyttää tonttinsa (vaikka Kärpät pelissä olikin pihalla) ihan hyvin, JOS saisi vielä laukauksista edes 1/5 osumaan tolppien väliin. Eilenkin pääsi tälläämään niin monta kertaa että sekosin laskuissa.
Pukka on mielestäni tästä troikasta se paras (niin paljon kun häntäkin olen vuosien varrella parjanut), vaikka tiistaina ei sitä juurikaan osoittanut mutta eipä sitä tehnyt muukaan joukkueesta. Kuten aikaisemmin on kirjoitettu, Mikko on vain varjo viimekaudesta. En tiedä mitä Kazakeissa tapahtui, mutta hänen hankintansa oli nappisuoritus!