Merelän vakipaikka kokoonpanossa ja ykkösketjussa ihmetyttää, ollut ylivoimaisesti suurin pettymys koko kautena.
Lähtökohtaisesti tehnyt sen havainnon, että kyseessä ei ole kovin fiksu pelaaja. Ehkä ikä ja kaudet Tapparassa sitten auttaa.
Toki pistetilin karttumista on vähentänyt kun samat äijät pelaa liki koko ylivoiman, mutta silti. Merelä on ollut ihan tusinatavaraa koko kauden. Sääli.
Saarelainen hoitaisi Merelän tontin paremmin, ja hän on 13. höökki. Ja Gymer ei pääse edes pelaamaan.. En tiedä mitä herran sopimuksessa lukee mutta ei saatana voi mennä noin.
Sama. Tosin, Merelä on ollut hyvä kun on päässyt tekemään maskia. Oon laskenut että ainakin viisi tai kuusi maalia on tullut niin että se on ollut maalilla ja veskari ei ole vaan nähnyt mitään. Oon sitä toista ylivoimaa miettinyt että siinä olisi sen paikka, mutta kun ne tosiaan saa sitä aikaa niin vähän.. Niin ja Merelä takakarvaa loistavasti. Niin ja taitaa olla joukkueen paras hyökkääjä plusmiinuksissa, että..
Ykkösketju pelaa kyllä luotettavasti, ei se petä, mutta just tätä Merelän tekemistä oon miettinyt kanssa. Joku Roine voisi sopia siihen, mutta toisaalta, Roinetta tarvitaan ehkä enemmän tuossa ketjussa jossa se nyt on. Joukkue voittaa, olisi tyhmää lähteä tekemään liikaa muutoksia [köhköh Nieminen köhköh]. Hyökkäyspäässä se on kyllä yllättävän tärkeää noin joukkueen kannalta että joku ketju pyörii kulmissa, voittaa kamppailuja, väsyttää vastustajaa sen minuutin jonka jälkeen tulee jäähy tai pitkä kiekko ja sitten tuoreilla jaloilla väsyneitä jätkiä vastaan. Sen ne on tehnyt hyvin.
Sehän tässä on että todella vaikea ketään on tiputtaa pois kokoonpanosta muuten kuin pienen kierrätyksen takia. Merelälläkin kuitenkin 11 pistettä ja melkolailla ilman ylivoima-aikaa.. Kaikki on paikkansa ansainnut, Saarelainen-Toivola-Nieminen oli myös kaikki hyviä tänään.. Gymer on ollut ok niissä peleissä missä on ollut, muttei mikään käänteentekevä pelaaja, tai tuonut sillä tavalla mitään lisää jengiin, muuta kun nopeat jalat.
Sakke Hämäläinen jostain syystä väistää kaiken kritiikin, sitä vähän oon ihmetellyt. Ei ole kakkossentteriainesta, ei mitenkään. Haatasessa on paljon hyvää, edistää peliä hienosti, on taitoa ja on halua. Hämäläinen on tehnyt pisteitä, mutta ei ole esittänyt paljoakaan kentällä. Gymeriä voisi testata siinä keskellä tuomassa jalkoja.