Peliesitykset ja suoritukset kaudella 2020–2021

  • 277 099
  • 3 246

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Sitkeä tilliliha vastustajana ...

Tykin ottama hyökkäyspään jäähy maksoi maalin.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt oli niin hirveetä paskaa koko peli, että palattiin ihan alkukauden tunnelmiin.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Bergman-Vilen kyllä isoissa vaikeuksissa tänään omissa. Jalvanti-Riihinen pari pelasi kyllä hyvin. Riihinen pelaa kiekot hyvin omille.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mä olin pettynyt siihen miten kukaan ei tuntunut ottavan vastuuta kiekosta. Lasch oli kiekossa paljon ja pelasi pari kertaa pelaajia vapaaksi, sitten on näitä Sakke Hämäläisiä jotka on periaatteessa yksin maalivahtia vastaan, eikä saa edes laukausta lähtemään eteenpäin. Siitä pääsenkin siihen että mä oon kai ainoa joka kritisoi Hämäläistä, mä en vaan tykkää siitä miten se tällä hetkellä pelaa. Alkukaudesta se oli suurin yllättäjä mun mielestä, mutta ei sen paikka mitenkään ole kakkosessa.

Lasch löytää parhaiten Roineeen ja Cervenyn ja ne osaa hakea paikkaa hienosti, olisiko aika taas kokeilla Cervenyä keskellä ja Roine toiseen laitaan? Cerveny on kylläkin pelannut parhaat pelinsä laidassa.. Kenties Somppi siihen sitten Cervenyn ja Laschin keskelle, Sompilla alkaa jalka kulkemaan.
Lasch pelasi lopussa kuten sen pitäisi pelata aina, eli tuli hakemaan kiekkoa alhaalta jne, muuten surffaili taas, vaikkakin petasi muutaman hyvän hyökkäyksen ja ylivoimalla sai syöttöjä, niin kai se hetkellinen haluttomuus pitää antaa anteeksi, on se sen ansainnut.

Tänään peliä katsellessa tajusin että Kangasniemen vaisuus on ykköseltä paljon pois, se on se taito siinä ketjussa, sen pitäisi pyörittää peliä ja käyttää Björnistä syöttölautana ja Merelän olla maalilla, mutta nyt siellä yksitellen Björninen tai Merelä yrittää tuoda kiekkoa alueelle, sitten kaivetaan kulmassa ja sitten mennään omiin ja sama uudestaan. Merelällä luistin kulkee ja pari ensimmäistä vaihtoa oli oikeinkin hyviä, mutta tarvitsisi onnistumisia. Kangasniemi sen sijaan tuntuu jääneen ylivoimassakin ylimääräiseksi pelaajaksi, eikä saa siinäkään mitään aikaan.

Joukkueet ovat nyt alkaneet tajuamaan sen että Barto tulee vastaan paljon, ylipelaa oikeastaan, jolloin pitkät poikittaissyötöt on se ase jolla saa maalin tyhjäksi ja tänään Zaborsky oli siinä loistava, kaksi äärimmäisen hienoa syöttöä takatolpille, hienosti peitti ne loppuun asti.

Vähän näytti kuin asenne olisi ollut ongelma, kukaan ei mennyt maalille missään vaiheessa hyökkäyksissä. En syyttäisi puolustusta, kyllä sieltä tuli niitä tarvittavia avauksia. Itse ehkä yrittäisin enemmän ajaa Bergmania sisään ylivoimaan, sillä on jengin paras laukaus kuitenkin. Jalvanti veti kyllä hienon laukauksen tänään, mutta montako kertaa kaudessa Jalvannilta tuollainen lähtee..

Tähän väliin tällainen peli, seuraava saisi olla erilainen.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Joukkueet ovat nyt alkaneet tajuamaan sen että Barto tulee vastaan paljon, ylipelaa oikeastaan, jolloin pitkät poikittaissyötöt on se ase jolla saa maalin tyhjäksi ja tänään Zaborsky oli siinä loistava, kaksi äärimmäisen hienoa syöttöä takatolpille, hienosti peitti ne loppuun asti.

Pitkien poikittaissyöttöjen ei pitäisi onnistua tuolla tavalla. Puolustus pupelsi tänään kaikissa kolmessa maalissa jotka Bartosak päästi.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Pitkien poikittaissyöttöjen ei pitäisi onnistua tuolla tavalla. Puolustus pupelsi tänään kaikissa kolmessa maalissa jotka Bartosak päästi.

No se on totta. Siinä ensimmäisessä syötössä oli Zaborsky "pidettynä", tais olla kolme miestä ympärillä ja maalilla oikeaoppisesti pakki kans, mietin että olikohan se Kangasniemen mies, mitä mieltä oot? Iikka teki kaarreluistelua siniviivalla, pelinpuolella, vaikka mun mielestä siinä painottoman puolen laiturin olisi pitänyt ottaa painottoman puolen vapaa mies. Se toinen oli vaikeampi..
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ensiviikolla saadaan kehiin kaiketi Tanus ja Rajaniemi. Rajaniemelle on kyllä käyttöä. Vilen ja Bergman ihan helvetin isoissa vaikeuksissa. Bergmanin pariksi Lindroos ja Rajaniemi Almarin vierelle. Jalvanti ja Riihinen pelas hyvin jatkokoon yhessä ja Vilen seiskapakiksi.

Tanus on kyllä luontainen maalin tekijä ja panisin sen Lachin ja Cevernyn kans kakkoseen. Hämäläinen vilttiin.

Saarelainen pelanut väkevästi ja panisen sen Merelän paikalle ja Merelä kolmoseen.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Saukkoselle oli ilmeisesti erätauolla kerrottu, että Almari on suomalainen.

Mutta hyvältähän tämä taas näyttää kun vauhtiin päästiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös