I own your face
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Pelaajat valmistautuivat, kuten normaaliin runkosarjamatsiin, sen kyllä huomaa, että extra lataus jäänyt puuttumaan.
Olisi kohteliasta kertoa missä kohtaa meni metsään, eikä provota vaan.
Jos tämä peli päättyy suoraan tappioon, niin mä ainakin toivon että kausi loppuisi niin pian kuin mahollista.kannattaa nyt tyytyä tähän ja toivoa että mennään sitten edes villillä kortilla jatkoon.
Menkää itseenne. Ennen kautta sanoin, että tällä porukalla maksimi on sijat 8-10 runkosarjan osalta ja 8. Sija sieltä on nyt tulossa. Ilman Ryania ei oltaisiin edes näillä sijoilla niin kannattaa nyt tyytyä tähän ja toivoa että mennään sitten edes villillä kortilla jatkoon. Ei se tämä peli ole mikä ratkaisee, niitä olisi voinut voittaa enemmän aiemminkin, jos olisi riittänyt rahkeet. Otetaan mitä tulee ja mennään eteenpäin.
Joo pahoittelut kärkkäästä ilmaisusta, peli menee jokseenkin tunteisiin. Palaan asiaan myöhemmin jos jaksan.
Jos tämä peli päättyy suoraan tappioon, niin mä ainakin toivon että kausi loppuisi niin pian kuin mahollista.
Niin, ne mahdollisuudet vs. todellisuus tässä taitaa itse kutakin eniten harmittaa.Tämä on ilman sarvia hampaita kyllä ihan totta. Jos joku olisi kauden alussa sanonut, että Pelicans taistelee viimeisessä runkosarjapelissä suorasta pudotuspelipaikasta niin naureskelua olisi tullut. Toki se, että homma kaatuu tällaiseen saatanan sekoiluun niin se kyllä harmittaa.
Kuudes sija olisi sitä paitsi hyvä. Saataisiin vastaan "aina helppo" TPS.Tuolla on kaksi joukkuetta toinen haluaa voittaa ja toinen läpsytellä pelin vaan läpi. Harmi että se läpsyttelijä on Pelicans!
2 pistettä on minimi mikä pitää saada, sillä oltaisiin edes kuudes.
Riittääkö kaksi pistettä kuudenteen sijaan? Eihän tässä vielä mitään hätää ole jos näin on.Tuolla on kaksi joukkuetta toinen haluaa voittaa ja toinen läpsytellä pelin vaan läpi. Harmi että se läpsyttelijä on Pelicans!
2 pistettä on minimi mikä pitää saada, sillä oltaisiin edes kuudes.
Riittää kunhan Kärpät jää nollaan pojoon tänään.Riittääkö kaksi pistettä kuudenteen sijaan? Eihän tässä vielä mitään hätää ole jos näin on.
Niin. Siihen tilanteeseen tarvitaan "vain" kolme maalia näillä näkymin...Riittääkö kaksi pistettä kuudenteen sijaan? Eihän tässä vielä mitään hätää ole jos näin on.