Peliesitykset ja suoritukset kaudella 2020–2021

• 285 075
  • 3 222

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Eiköhän olisi jo aika erottaa Niemelä? Onhan tässä nyt yksi runkosarjapeli sössitty jo totaalisesti. Olisi aika etsiä oikea valmentaja, joka ei häviä runkosarjapeliä sopivassa kohtaa.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kaksi maalia vikaan erään ei ole musta liikaa pyydetty. Suora voitto olisi ollut asia erikseen.
Vaatisi tosin vähän MUNAA joukkueelta. Onko Hölö liian mukava tyyppi kaivamaan jätkistä oikeaa tahtotilaa päätöserään? Olen mielelläni väärässä.

Mastokaupunki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei ole muuten eka kerta, kun ollaan kauden päätöspelissä pulassa Jukureita vastaan. Taisi olla 2016-17 sama tilanne, että voitolla kuuden sakkiin.
1-0 tappiolla ja Erkinjuntti käy ampumassa rankkarin suoraan logoon. Lopulta sitten vikassa erässä rinnalle ja ohi.

Henriq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Nyt ruuvataan päät kuntoon erätauolla.
Eiköhän se siitä vielä lähde kun peli alkaa olla menetetty.

Suosikkijoukkue
Näyttääkö se peli teistä vain siksi paskalta, kun maaleja ei tule ja asenne on, että Jukurit on läpihuutojuttu?
Hyvä matsi sielä on menossa.
En mä tätä minään läpihuutojuttuna pitänyt. Olen vaan hyvin pettynyt omieni suoritustasoon kahdessa ensimmäisessä erässä.

nikez37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En oo laskenut noita kaavoja, mutta kannattaako meidän ottaa veskaria pois 2-2 tilanteessa? Mielestäni 1p ei riitä top6 sijaan kun kalpa ja tappara ovat voittamassa.

Suosikkijoukkue
Mitä mitä, sylkykuppi Hämäläinen ALIVOIMALLA?! kaventaa pelin. Vielä ei tarttenut sulkea striimiä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy