Näillä tuloksilla riittää. Tasapisteissä ohitetaan kärpät.Riittääkö kaksi pistettä kuudenteen sijaan? Eihän tässä vielä mitään hätää ole jos näin on.
Kaksi maalia vikaan erään ei ole musta liikaa pyydetty. Suora voitto olisi ollut asia erikseen.Niin. Siihen tilanteeseen tarvitaan "vain" kolme maalia tällä hetkellä...
Juu, mutta se kolmas maalikin pitäisi tehdä - vaikka sitten jatkoajalla. Oman pään luukut oltava lopullisesti suljettuina.Kaksi maalia vikaan erään ei ole musta liikaa pyydetty. Suora voitto olisi ollut asia erikseen.
Luulin, että pelataan top6 pääsystä eikä säälien kotiedusta.En tiedä onko tolla niin tähtitieteellistä merkitystä saako sääleissä kotietua vai ei. Siinä pelataan vaan 2 peliä ja pelaat 1 kotona ja 1 vieraissa
Vaatisi tosin vähän MUNAA joukkueelta. Onko Hölö liian mukava tyyppi kaivamaan jätkistä oikeaa tahtotilaa päätöserään? Olen mielelläni väärässä.Kaksi maalia vikaan erään ei ole musta liikaa pyydetty. Suora voitto olisi ollut asia erikseen.
Mäkin nimenomaan luulin.Luulin, että pelataan top6 pääsystä eikä säälien kotiedusta.
Näyttääkö se peli teistä vain siksi paskalta, kun maaleja ei tule ja asenne on, että Jukurit on läpihuutojuttu?
Hyvä matsi sielä on menossa.
Kyllä pelataan mutta jos tämä näin päättyy niin ollaan sääleissäLuulin, että pelataan top6 pääsystä eikä säälien kotiedusta.
Kyllä tää peli näyttää ainekin omaan silmään ihan luokattoman paskalta. Toivotaan, että siellä on ryhtiliike tulossa viimeiseen erään.
En mä tätä minään läpihuutojuttuna pitänyt. Olen vaan hyvin pettynyt omieni suoritustasoon kahdessa ensimmäisessä erässä.Näyttääkö se peli teistä vain siksi paskalta, kun maaleja ei tule ja asenne on, että Jukurit on läpihuutojuttu?
Hyvä matsi sielä on menossa.
1p ei riitä kuutos sijaan. Mutta ennemmin hakisin voittoa jatkoilla/ rankkareilla.En oo laskenut noita kaavoja, mutta kannattaako meidän ottaa veskaria pois 2-2 tilanteessa? Mielestäni 1p ei riitä top6 sijaan kun kalpa ja tappara ovat voittamassa.
2p riittäisi ohittamaan Kärpät ja Ilveksen.En oo laskenut noita kaavoja, mutta kannattaako meidän ottaa veskaria pois 2-2 tilanteessa? Mielestäni 1p ei riitä top6 sijaan kun kalpa ja tappara ovat voittamassa.