Peliesitykset ja -suoritukset 2024–2025

• 442 227
  • 10 603

Sitkeys

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Barcelona, FC St. Pauli, New York Knicks
Käyttäjä on saanut provosoinnista pelikiellon.
Ja Leksa ratkomassa peliä. Tekee tärkeitä pisteitä sillä välin, kun Tyrväinen on poissa pelistä. Mutta tsemppiä Tyrskylle. Itteekin harmittais olla noin hemmetin hölömö.

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Tulin, näin ja voit..". - VOI, VOI!
1-3 tilanteessa nousi jalka kaasulta ja toivottiin et ei ne sieltä enää nouse. Kyllä tää nyt menee valmennuksen piikkiin, et a) nostettiin se jalka ylös ja b) ei osattu painaa sitä takaisin pohjaan.
Pelattiin tokassa erästä alkaen ilmeisesti vain 5:llä puolustajalla Käyhkön poistuessa pukuhuoneeseen?

Saiko Aaro Chrons peliaikaa enemmän Tyrskyn poistumisen jälkeen?

Kuitenkin energiat loppui meidän joukkueelta, kakkoserän loppuminuuteilla ei kulkenut putki enää. Kolmannesta erästä ei enää selviydytty ollenkaan.

Viimeksi muokattu:

SEBA92

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FLA #16
Mun mielestä valmennuksen päätökset maksoivat 3ps tänään. Miksi laittaa hyvin pelanneen veskan penkille kun eilen ei edes tullut hirveästi torjuntoja ja nollapeli. Mutta laitetaan jasse maaliin sekä otetaan kahden maalin takamailta veska maalista viimeisellä kolmella peliminuutilla..

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Tulin, näin ja voit..". - VOI, VOI!
Yks vaihtoehto on että hommaa ens viikolla lisää pelaajia. Mieluiten ehkä ulkomaalaisia.
Sehän voit antaa sille Janne Pesoselle vihjeitä sopivista pelaajista teille. -Taitaa olla tarvetta siellä päin?

Muutoinkin, eihän (myöskään) sun tarvii tähän osioon tulla kirjoittelemaan sun suunnitelmistasi.

Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko Lindbomilla jotain vammaa, vai miksei ole kokoonpanossa? Jos vaihdetaan maalivahti, niin laitettaisiin nyt edes se vähemmän huonompi vaihtoehto sinne maalinsuulle. Aivan älyvapaata touhua.

Kankolan Kane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pidättäydyn edelleen siinä selityksessä että tuli jätkille vaan väsy. Ensviikkoa kohti
Pitkän tauon jälkeen kolmen ottelun viikko, jonka päätteeksi pelataan sellaista joukkuetta vastaan, joka joutuu pelaamaan käytännössä kahdella ketjulla. Ei kelpaa kyllä selitykseksi ainakaan mulle vaikka siltä se kieltämättä näytti.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Onko Lindbomilla jotain vammaa, vai miksei ole kokoonpanossa? Jos vaihdetaan maalivahti, niin laitettaisiin nyt edes se vähemmän huonompi vaihtoehto sinne maalinsuulle. Aivan älyvapaata touhua.
Viimeksi kun laitettiin Olle maaliin Barton sijasta, niin se meni vihkoon. Nyt varmaan kokeiltiin, että mitenhän tämän toisen kanssa. No sekään ei mennyt putkeen. Mitä tästä opittiin: voittavaa maalivahtia ei jumalauta vaihdeta. Pitäisi jo tuolla Yllinkin kokemuksella olla selvää.

M.Yrrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Toisaalta ymmärrän mös Yllin peluutusta veskarien osalta, vaikka se itteäkin keljutti. Nyt näkyi rumasti se veskarien ero, mikä on voittavalla ja "ok" veskalla.

Ja ei Bartokaan kaikkia pelejä voi pelata, mutta jos ke on seuraava peli niin varmasti olisi jaksanut.

Ja pakko se on antaa toistenkin vahtien pelata, ihan heidän motin takia.. ja nyt jos Jasse olisi onnistunut, olisi kaikki olleet aivan onneissaan, miten kaikki taas toimii.
Nyt nähtiin, missä se syksyn suurin kompastuskivi on ollut.

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Canes, Tahko
Kun puhutaan, että kumpi on tällä hetkellä paremmassa kunnossa, Jasse vai Olof, niin kyllä itse luotan huomattavasti enemmän Jatkoajan kanssakeskustelijoihin, kuin joihinkin saatanan ylijunniloihin ja pasureihin joilla ei ole mitään käsitystä siitä mitä ton joukkueen arjessa tapahtuu.

Suosikkijoukkue
Pelicans
Viimeksi kun laitettiin Olle maaliin Barton sijasta, niin se meni vihkoon. Nyt varmaan kokeiltiin, että mitenhän tämän toisen kanssa. No sekään ei mennyt putkeen. Mitä tästä opittiin: voittavaa maalivahtia ei jumalauta vaihdeta. Pitäisi jo tuolla Yllinkin kokemuksella olla selvää.
Toki tilastollisesti se ei Lindbomilta lopulta niin huono peli ollut. Se alun imurointi vain maksoi paljon, vaikka loppupelin torjunnoillaan kyllä paikkaili sitä.

Noh, nyt ei liene ainakaan epäselvyyttä siitä, että Barto torjuu ensi viikon kaikki kolme peliä.

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tänään hävittiin ihan itse! Jasse ei pystynyt torjumaan voittavasti, 4-3 maali meni täysin hänen piikkiin. 5-3 maali taas oli täysin tuomari virhe, vihellettiin jäähy kun Miro sitoi mailalla mailan!! Noh, itse nostettiin jalka kaasulta 1-3 tilanteessa ja päästettiin löydä Hifk mukaan peliin..

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Tänään hävittiin ihan itse! Jasse ei pystynyt torjumaan voittavasti, 4-3 maali meni täysin hänen piikkiin. 5-3 maali taas oli täysin tuomari virhe, vihellettiin jäähy kun Miro sitoi mailalla mailan!! Noh, itse nostettiin jalka kaasulta 1-3 tilanteessa ja päästettiin löydä Hifk mukaan peliin..
Väänäsen jäähy oli löysä, Patrikaisen päästämä johtomaali oli löysä, mutta silti kuten sanoit, tehtiin itse ja säästettiin itsemme pisteiltä.

Kolmas erä oli ihan kauheata peliä ja jos eilen HIFK oli paska koko pelin, tuon erän me oltiin paskempi kuin HIFK pahimmillaan eilen.

Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Toisaalta ymmärrän mös Yllin peluutusta veskarien osalta, vaikka se itteäkin keljutti. Nyt näkyi rumasti se veskarien ero, mikä on voittavalla ja "ok" veskalla.

Ja ei Bartokaan kaikkia pelejä voi pelata, mutta jos ke on seuraava peli niin varmasti olisi jaksanut.

Ja pakko se on antaa toistenkin vahtien pelata, ihan heidän motin takia.. ja nyt jos Jasse olisi onnistunut, olisi kaikki olleet aivan onneissaan, miten kaikki taas toimii.
Nyt nähtiin, missä se syksyn suurin kompastuskivi on ollut.
Kerro nyt ihmeessä hyviä selityksiä miksi Barto ei pysty pelaamaan tnään . Onhan kaikilla myös odotusarvona että aina pelaa parhaat? Kukaan ei oleta että Lasse tai Ryan olis lllut tänään lepovuorossa koska eilen oli peli eihän

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kerro nyt ihmeessä hyviä selityksiä miksi Barto ei pysty pelaamaan tnään . Onhan kaikilla myös odotusarvona että aina pelaa parhaat? Kukaan ei oleta että Lasse tai Ryan olis lllut tänään lepovuorossa koska eilen oli peli eihän
Pakkohan meillä on olla kaksi maalivahtia, joilla pelituntumaa. Sehän olis kausi paketissa Lassella ja Ryanillakin jos joku luupää ajais Barton yli.

6/9 pisteet tällä viikolla suurseuroilta.

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pitkän tauon jälkeen kolmen ottelun viikko, jonka päätteeksi pelataan sellaista joukkuetta vastaan, joka joutuu pelaamaan käytännössä kahdella ketjulla. Ei kelpaa kyllä selitykseksi ainakaan mulle vaikka siltä se kieltämättä näytti.
Jep, ei sen pidäkään olla hyväksyttävä selitys, mutta itse analysoin tappion väsyn piikkiin.

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Mäkin mielellään näkisin Barton maalissa aina tästä kolmikosta, se nyt vaan ei ole 90-luvun jälkeen ollut kovin realistista. Maalivahdit ei nykyään usein pelaa b2b-pelejä putkeen ellei ole aivan pakko.

Ja toki, mielellään olisin nähnyt Ollen maalissa Jassen sijaan, mutta en tiedä syitä miksi Jasse valittiin, voin vaan spekuloida.

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Canes, Tahko
Siksi että Bartosak ei kuulu fyysiseltä kunnoltaan maailman absoluuttisesti kovimpien maalivahtien joukkoon. Tässä tuli fakta, kelpaako se sulle, vai kaipaatko jotain muuta?

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No onko Patrikainen se oikea valinta?
Mun mielestä näytti ihan menettelevältä pelituntumattomalta kakkosveskaesitykseltä, kunnes kenttäpelaajilla tuli väsy, pelko tai molemmat.

Ekan olis voinut saada jos olis lukenut vedon ja ollut hieman enemmän vastassa, mut ihan priima laukaus yläseen, jonka olis puolustuskin voinut lukea pois. Toinen läpiajosta, voiko syyttää yksin veskaria, vaik joku toinen oliskin torjunut? Kolmannen yksinäinen vastustaja puttaa takatolpalta ja neljännessä laadukas maski.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy