Eihän Bartolle tullut eilisessä pelissä edes hiki. Ihan höpöhöpö juttuja, ettei jaksaisi.Itse ihmettelen suuresti tuota maalivahti valintaa…eikö Barto jaksa pelata kahtena peräkkäisenä päivänä?
No varmasti jaksaa. Milloin viimeksi Patrikainenkaan pelannut? Varmasti tosi vaikea valinta, laitatko kuuman vai kylmän veskan uuniin...Itse ihmettelen suuresti tuota maalivahti valintaa…eikö Barto jaksa pelata kahtena peräkkäisenä päivänä?
Höpö höpö. Pellillinen suunta on kaikesta huolimatta ylöspäin. Harmillinen sulaminen toki.Jaaha, ja sitten palattiin alkukauden sekoilun pariin. Näinköhän tämän myötä sitten vihdoin ja viimein se selkäranka tämän kauden osalta rusahtaa lopullisesti.
Ylli mainitsi radiossa, että veskapäätös tehtiin eilen matsin jälkeen, ja mentiin "parhaalla valinnalla mitä voi nyt tähän väliin tehdä". Tiedä sit, mitä tollanen jargoni meinaa.Eihän Bartolle tullut eilisessä pelissä edes hiki. Ihan höpöhöpö juttuja, ettei jaksaisi.
Ei tää yks tappio IFK:ta vastaan back to back ottelussa mun mielestä viimeisten otteluiden kokonaiskuvaa hirveämmin muuta.Jaaha, ja sitten palattiin alkukauden sekoilun pariin. Näinköhän tämän myötä sitten vihdoin ja viimein se selkäranka tämän kauden osalta rusahtaa lopullisesti.
No kerro sitten parempi syy vaihtaa voittava maalivahti?Eihän Bartolle tullut eilisessä pelissä edes hiki. Ihan höpöhöpö juttuja, ettei jaksaisi.
Omasta mielestä täysin oikea maalivahtivalinta.Itse ihmettelen suuresti tuota maalivahti valintaa…eikö Barto jaksa pelata kahtena peräkkäisenä päivänä?
Mulle ei todellakaan…Barto olis ollut 100% valintani tänäänkin aloittavaksiNo varmasti jaksaa. Milloin viimeksi Patrikainenkaan pelannut? Varmasti tosi vaikea valinta, laitatko kuuman vai kylmän veskan uuniin...
Niin, miten joukkueen itseluottamus kestää tällaisen sulamisen tähän kohtaan. Tai miten päävalmentajan pää kestää sen.Höpö höpö. Pellillinen suunta on kaikesta huolimatta ylöspäin. Harmillinen sulaminen toki.
Pakko oli jotai selitellä miksi otetaan kylmä maalivahti kuuman sijasta...Ylli mainitsi radiossa, että veskapäätös tehtiin eilen matsin jälkeen, ja mentiin "parhaalla valinnalla mitä voi nyt tähän väliin tehdä". Tiedä sit, mitä tollanen jargoni meinaa.
Ylli vihaa työpaikkaansa ja koko Lahtea kaupunkina. Haluaa siis päästä vaan mahdollisimman äkkiä pois, ja siksi laittaa tahallaan joukkueen häviämään, koska eihän se ole häneltä pois.No kerro sitten parempi syy vaihtaa voittava maalivahti?
No ei todellakaan…mieti nyt joukkueen henkinen kantti on tällä hetkellä vielä melkoisen ailahtelevainen eikö varmaan kestä paljoakaan kolhuja.Omasta mielestä täysin oikea maalivahtivalinta.
Tämä jäähy on tapettava loppuun ja sitten viimeisellä vitosella kaasu pohjaan!
Tsekkasin, että 27.11 viimeksi pelannut, silloin turpaan jumbo-Jukureilta!Mulle ei todellakaan…Barto olis ollut 100% valintani tänäänkin aloittavaksi