Peliesitykset ja -suoritukset 2024–2025

• 613 143
  • 14 308

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Olen jääkiekosta ammattiloukkaantuja, lasketaanko? Ei tosin sillä, että pelkästään Jassen piikkiin tuota pistäisi, Ylli ne syyt varsin hyvin tiivisti lehdistötilaisuudessa.
Itse loukkaannun kanssa useasti jääkiekkoon liittyen, perkele kun joku vielä maksaisi siitä, tällä kaudella olisi tehnyt ison tilin.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Itse loukkaannun kanssa useasti jääkiekkoon liittyen, perkele kun joku vielä maksaisi siitä, tällä kaudella olisi tehnyt ison tilin.
No todellakin, niillä tuloilla olisi VB77 aitio varattuna koko kauden kaikkine sivuhöysteineen ja ajaisin Bentleyllä hallille.

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Tulin, näin ja voit..". - VOI, VOI!
Tähän aiheeseen sopii pienenä kevennyksenä entisen Pelicans-päävalmentaja Ville Niemisen hämmästys.

Pestinsä alussa, kun kuuli loukkaantuneena olevien pelaajien määrän, hän kysyi:
-"Harrastetaanko täällä loukkaantumisia?"

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Palaan lauantaihin vielä sen verran, että aika iso "syyllinen" romahdukselle oli Onni Käyhkön tippuminen pois heti ottelu alkupuolella. Sen lisäksi, että Käyhkön loistavat viimeaikaiset peliotteet jäivät puuttumaan, niin loput viisi puolustajaa joutuivat kaikki pelamaan yli 21 minuuttia. Se oli liikaa viikon viimeisessä ottelussa ja näkyi kyllä kentällä.

Ottelun punaisilla laseilla vedetyssä Katsomon lähetyksessä ei muuten kertaakaan huomioitu, että Pelicans pelasi käytännössä koko ottelun viidellä puolustajalla. Ifk:ta kyllä voivoteltiin moneen otteeseen.

Viimeksi muokattu:

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ja heitetään vielä case-Vesalaiseen kommentti, että pitihän sen käydä välillä pukukopissa imemässä peukaloa myös perjantaina Lahdessa, vaikka siihen ei kukaan edes koskenut. Tyypillinen lasinilkka joita meilläkin on nähty vino pino.

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Selostajakaksikko taas erän alkuun surkuttelee kun IFK janareita on tippunut pois kesken pelin mutta MEIDÄN KÄYHKÖ taidettiin unohtaa...

Palaan lauantaihin vielä sen verran, että aika iso "syyllinen" romahdukselle oli Onni Käyhkön tippuminen pois heti ottelu alkupuolella. Sen lisäksi, että Käyhkön loistavat viimeaikaiset peliotteet jäivät puuttumaan,....Ottelun punaisilla laseilla vedetyssä Katsomon lähetyksessä ei muuten kertaakaan huomioitu, että Pelicans pelasi käytännössä koko ottelun viidellä puolustajalla. Ifk:ta kyllä voivoteltiin moneen otteeseen.
Juuh...

Suosikkijoukkue
Pelicans, Darts, LA Rams, AD99
Ja heitetään vielä case-Vesalaiseen kommentti, että pitihän sen käydä välillä pukukopissa imemässä peukaloa myös perjantaina Lahdessa, vaikka siihen ei kukaan edes koskenut. Tyypillinen lasinilkka joita meilläkin on nähty vino pino.

Olisikohan futis/koripallo sopivampi laji HIFK:lle? Onneksi Pelicans on JÄÄKIEKKO joukkue.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Palaan lauantaihin vielä sen verran, että aika iso "syyllinen" romahdukselle oli Onni Käyhkön tippuminen pois heti ottelu alkupuolella. Sen lisäksi, että Käyhkön loistavat viimeaikaiset peliotteet jäivät puuttumaan, niin loput viisi puolustajaa joutuivat kaikki pelamaan yli 21 minuuttia. Se oli liikaa viikon viimeisessä ottelussa ja näkyi kyllä kentällä.
"Mä kysyin Ylliltä, et mikset sä varapuolustajaa ottanu, nyt mä kuulinki parhaan selityksen, mitä mä oon jääkiekkokannattajan uralla kuullu. Et mä olisin laittanut mun varapuolustajan jäälle, mutta se konttaa maalin edessä heti, et se ei voi pelata. Mä mietin vähän aikaa, ja sit mä sanoin et hetkinen, sulla on varapuolustaja, joka ei voi pelata, niin miksi sulla ei ole varapuolustajan varapuolustajaa, joka vois pelata? Ammattilaisurheilus... Tuu nyt Ylli itte selvittämää, telkkarii voi sen kertoo sen historian."

Suosikkijoukkue
Pelicans

Ottelun punaisilla laseilla vedetyssä Katsomon lähetyksessä ei muuten kertaakaan huomioitu, että Pelicans pelasi käytännössä koko ottelun viidellä puolustajalla. Ifk:ta kyllä voivoteltiin moneen otteeseen.
Ei kelpaa kyllä syyksi. Esim Hirvonen olisi voinut stuntata Käyhköä. Tuota IFK:n rosteria vastaan sulaminen oli aivan ala-arvoinen suoritus joukkueelta.

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Maanantaina pelattiin viikon ensimmäinen peli ja siitä päästiin kyllä ihan tuoreilla jaloilla viikonloppuun. Yhden rivipuolustajan putoaminen ei voi romahduttaa korttitaloa noin. IFK pelasi käytännössä junnujoukkueella + muutamalla puukätisellä karvaperseellä pelin loppuun ja nousi 1-3 asemasta 6-3 voittoon. Voi ihan sieltä valmennuskopista lähteä kyselemään, että miksi helvetissä kävi taas näin.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Tyrväisen taklauksen alle jäänyt Vesalainen on 2kk sivussa. Inhottavia juttuja.

Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Tyrväisen taklauksen alle jäänyt Vesalainen on 2kk sivussa. Inhottavia juttuja.
Paskaakin paskempi tuuri. Jotain lienee napsahtaneen, tai ainakin revähtänyt, kun melko huonossa asennossa tuli alas. Itse taklauksen kontaktista en itse ainakaan nähnyt sellaista, mistä jotain pitäisi rikki mennä. Ehkä ne on sit ne kuuluisat värilasit.

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Paskaakin paskempi tuuri. Jotain lienee napsahtaneen, tai ainakin revähtänyt, kun melko huonossa asennossa tuli alas. Itse taklauksen kontaktista en itse ainakaan nähnyt sellaista, mistä jotain pitäisi rikki mennä. Ehkä ne on sit ne kuuluisat värilasit.
Yleensähän pahimmat loukit tulee melko harmittoman oloisissa tilanteissa kuten nämä Enskan kaksi kauden päättänyttä loukkia.

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Yleensähän pahimmat loukit tulee melko harmittoman oloisissa tilanteissa kuten nämä Enskan kaksi kauden päättänyttä loukkia.
No se Enskan eka loukkaantuminen ei ollut mitenkään harmittoman näköinen, istuin itse joidenkin metrien päässä kun tuo kolahdus tapahtui ja näytti omaan silmään heti pahalta.

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No se Enskan eka loukkaantuminen ei ollut mitenkään harmittoman näköinen, istuin itse joidenkin metrien päässä kun tuo kolahdus tapahtui ja näytti omaan silmään heti pahalta.
Muotoilin vähän huonosti. Tarkoitan pelitilanteena harmittoman näköinen. Eli Enska menos vaihtoon ja törmää aition edes omaan pelaajaan.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
No mutta kertoo paljon, kun siellä IFK-osiossa iloittiin puolestaan Enskan loppukauden loukkaantumisesta.

Viimeksi muokattu:

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nauratti myös kun vielä tänäänkin Pesosta vaadittiin hankkimaan joukkueeseen gooni, jolla ei ole mitään muuta virkaa kuin vetää Antti Tyrväistä turpaan. Hauskaa tässä erityisesti on se, että runkosarjassa ei enää kohdata, mutta ilmeisesti ihan kevään varalta.

Hyvin on Tyrväinen roolinsa hoitanut, ei voi kun hattua nostaa.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nauratti myös kun vielä tänäänkin Pesosta vaadittiin hankkimaan joukkueeseen gooni, jolla ei ole mitään muuta virkaa kuin vetää Antti Tyrväistä turpaan. Hauskaa tässä erityisesti on se, että runkosarjassa ei enää kohdata, mutta ilmeisesti ihan kevään varalta.

Hyvin on Tyrväinen roolinsa hoitanut, ei voi kun hattua nostaa.
Onhan tuolla kuitenkin esim Åsten, Komarov ja Melartin kaltaisia tyyppejä, onko sittenkin vain "olevinaan kovia" pelaajia? Åsten ei muuta osaa kuin rottailla, onko edes tapellut liigassa? Vukojevicin kutsuun ei lähtenyt Lahessa.

Kertoo kyllä ihan tarpeeksi tuo minkä sanoit :D

(1)
  • Tykkää
Reactions: Iggy

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kohta lähtee.

Kyllähän tämänkin illan peli olisi hyvä voittaa. Eihän tässä mikään muu enää loppukauteen merkkaa kuin se, että saadaan se kevään paikka. Tärkeitä pisteitä jälleen kerran jaossa.

Purezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No mutta kertoo paljon, kun siellä IFK-osiossa iloittiin puolestaan Enskan loppukauden loukkaantumisesta.
Melko oksettavaa ilakoida pelaajan loppukauden sivussa pitävästä loukkaantumisesta, etenkin Enlundin viime kausien loukkaantumishistorian tietäen. No, kuten Wenzel sen tuossa jo hyvin muotoili niin nykybrändin mukaista toimintaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy