Tämä nyt taisi olla toisinto Kalpa-Tappara pelistä kuopiossa kuitenkin. Ja onkin. KalPa on minun sydämessä, muita sinne ei mahdu, mutta yli kaiken vituttaa katsella noitten mouhijärveläisten ylikävelyä mistä muusta tahansa joukkueesta kolmansissa erissä. Ne on kuin joku kuristajakäärme, jotka pikkuhiljaa puristaa nesteetkin pihalle uhristaan, kunnes pää edellä alkavat vetämään kitusiinsa. Mutta joku joukkue sen pään saa katkaistua ja se päivä on lähempänä koko ajan.Jep, missään nimessä ei saa himmailla. KalPa sen teki Kuopiossa ja nuo perkeleet eivät anna armoa. Ei ne mitään ylikylän ukkoja ole, mutta helevetin kokeneita ja käyttävät varmasti ne paikat, mistä maalin tai sen puolikkaan vaan voi tehdä. Niillä on Heljanko ja muuten setämiestason jarrumiehiä, kun Heljangon saa pelattua pois flowsta, niin homma on hoidettavissa.
Jos kelpaa suhteellisen objektiivinen mielipide, niin veikkaan, että hylätään. Tsemia teille.Tuossa ei ole mitään, jos tämä hylätään, niin haistakaa vittu
jaa, no onneksi olkoon!Jos kelpaa suhteellisen objektiivinen mielipide, niin veikkaan, että hylätään. Tsemia teille.
Olin itse sitä mieltä että ensimmäinen oli ihan täysin selvä hylky, tämä ei millään.Jos kelpaa suhteellisen objektiivinen mielipide, niin veikkaan, että hylätään. Tsemia teille.