Pessimisti ei pety!Olen mielelläni väärässä.
Pessimisti ei pety!Olen mielelläni väärässä.
Mielelläni olen väärässä :DOlin itse sitä mieltä että ensimmäinen oli ihan täysin selvä hylky, tämä ei millään.
En oo koskaan tehny noin…Ketkä täällä jo puhui ratkenneesta mestaruudesta? Muutama raipanisku peilin edessä erätauolla ja sitten takaisin rivistöön.
Mitään en nähny, älkää saatana kattoko parille viime sivulle, se on kaikki AI generoimaa feikkipaskaa.En oo koskaan tehny noin…
Tulee ikävä Hadea. Toivottavasti saa kruunun näistä vuosista.Haatanen game 3: pari isoa blokkia viiden minuutin alivoimalla
Haatanen game 4: pari aika helvetin tärkeää maalia
Sielupelaajat astuu esiin kun sitä sielua kysytään
Ja vaikka finaaleissa tekisikin, niin ei lasketa.En oo koskaan tehny noin…
Meitähän on jo piripäiksi kutsuttu, pojat, aika tehdä siitä totuus.Jotain noitajuomaa nautittava tauon aikana. Tapparan ei vain voi antaa myllyttää sitä omaa peliään. Saamari, ei tee pumpulle hyvää tämmöiset. Edes olut ei tasaa sykettä. Niemelä ja aikalisä, sekin tuli nähtyä, kaikkea sitä.
Monta linkkuu laitetaan?Meitähän on jo piripäiksi kutsuttu, pojat, aika tehdä siitä totuus.
Välillä täällä on kristallipallo epäkunnossa tai kadoksissa, mutta nyt oli ekaa kertaa koripalloOn sellainen peli ollut että nyt en toivoisi että tuomarit ratkaisivat pelin jollain älyttömällä tuomiolla. Pelicansien ensimmäinen hylätty ei mene minun jakeluun, mitähän siinä tapahtui? Ei ole koripalloa