Peliesitykset ja suoritukset 2023–2024

  • 783 130
  • 16 930

Bo73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsu
Yleensä ei viitsi lähteä tuomarien haukkumiseen, mutta olihan kamalasti vihelletty matsi. Menikö puolin ja toisin 4-5 korkeaa mailaa ohi ja muutenkin sai hakata kuin vierasta sikaa.
Itse otteista - kyllä se taas sieltä lähtee. Vielä menee syötöt mihin sattuu, mutta jos pitää heikompia esityksiä tulla, niin tulkoon ne nyt, eikä parin viikon päästä.
 

Waltrex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Yleensä ei viitsi lähteä tuomarien haukkumiseen, mutta olihan kamalasti vihelletty matsi. Menikö puolin ja toisin 4-5 korkeaa mailaa ohi ja muutenkin sai hakata kuin vierasta sikaa.
Itse otteista - kyllä se taas sieltä lähtee. Vielä menee syötöt mihin sattuu, mutta jos pitää heikompia esityksiä tulla, niin tulkoon ne nyt, eikä parin viikon päästä.

Tänään tuomaritoiminta oli puolin ja toisin luokatonta. Molemmilta jäi runsaasti jäähyjä viheltämättä ja juuri todella helppoja jäähyjä viheltää meni ohi. Toisaalta tänään siitä ei kumpikaan hyötynyt, kun meni niin paljon ohi kummaltakin.

Itse pelistä: Toisesta erästä alkaen hyvää vääntöä ja taisteluilme kohdillaan, alettiin pelaamaan. Taklattiin kovaa ja taisteltiin sitä kautta. Pelattiin kiekon kanssa enemmän ja silloin Pelsu on vahvoilla, kun saa itse rytmittää peliä.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
eikös me oltu viimekaudella neljänsiä? Ja silti pelattiin CHL ää
Siinä oli joku homma, että mestari meni suoraan chl:ään ja me taidettiin tavallaan nousta sitä kautta chl:ään.
Juuri näin. Tapparan CHL-mestaruus toi yhden ylimääräisen CHL-paikan Suomeen. Tänä vuonna jaossa on vain kolme paikkaa, joista Tappara ja Ilves ovat jo varmoja.

Sarjakolmosen paikka varmistuu siinä vaiheessa, jos Suomen mestariksi ei nouse kukaan alemmilta sijoilta.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Jaaha. Tärkeä voitto, laitetaanpa pari sanaa.

Samoilla linjoilla kuten aiemmissa viesteissä todettu, syöttöjen laadussa kieltämättä parantamisen varaa. Mistä lie sekin kiikastaa. Tuomarit. No, niin. Oli pelissä tuomarit, ilmeisesti. Ettei vain olisi ollut pitkävedot vetämässä, hehe. Se siitä.

Král on kyllä mainio pelaaja, sama Horkyn kohdalla. Ei voi olla pitämättä. Jotenkin tuntuu edelleen siltä, että Horkysta saisi vieläkin enemmän irti. Aaltonen hieman arvoitus, miten istuu sapluunaan.

Kokko on hieno mies. Schnarr- äärimmäisen hieno mies ja epäilemättä...heittää tikkaa ja paljon. Bryggmanin soisi jatkavan ensi kaudellakin.
 

nataS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans



Tyrväisen puhdasta taklausta vähemmän yllättäen kelailtu tilannehuoneen toimesta.
Ihme, etteivät vielä vieneet kurinpitoon tuota.

Alkaa sanat loppua tähän Liigan touhuun.


Lukon pelaajien tekemistä päähän kohdistuneista taklauksista tarkasteluun sen sijaan oli löydetty vain toinen. Jos nyt puhtaitakin taklauksia tarkastellaan, niin eikö nuo pääosumatkin voisi jokaisen vielä tarkastaa jälkikäteen?
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukon pelaajien tekemistä päähän kohdistuneista taklauksista tarkasteluun sen sijaan oli löydetty vain toinen. Jos nyt puhtaitakin taklauksia tarkastellaan, niin eikö nuo pääosumatkin voisi jokaisen vielä tarkastaa jälkikäteen?
Mikä se toinen sitten edes oli? Se kun Tyrväinen itse luisteli Morandin kyynärpäähän?
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mikä se toinen sitten edes oli? Se kun Tyrväinen itse luisteli Morandin kyynärpäähän?
Peliä ja tilannetta näkemättä voi olla vähän kyseenalaista lähteä kommentoimaan. Kommentoinpa silti, koska muotoilu on sen verran järjetön.

Mitähän teilläpäin noin yleisesti tarkoittaa "itse luistelee kyynärpäähän" ja mikä on vaihtoehto "itse luistelemiselle"? Kaverille putket jalkaan ja joku toinen työntää vauhtia, jotta kaverin ei itse tarvitse luistella? Vai tarkoittaako tämä, että luistelee pää munissa kaverin kyynärpäätä päin? Vai vapautetaanko taklaaja vastuusta, jos kyynärpää on noussut kropasta ylös, mutta ei itse havainnoi ympärillä tapahtuvaa peliä eli tällä periaatteelle kaikki kanansiipiliikkeet olisi sallittuja, jos pleksi on tarpeeksi huurussa, jolloin ei voi tulkita tahalliseksi?
 

Mankkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans & Anaheim Ducks

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Puuhastelua jos jokainen kovempi pommi pitää tarkastaa 10 eri kuvakulmasta oliko sittenkin likainen... Pitäs myllyttää koko liiga johtoporrasta myöden kiitos.
Niinpä.
Sen sijaan vaaralliset iskut jäässä makaavan niskaan eivät sitten herättäneet omatoimisesti lainkaan tutkintahaluja.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kai sen voi noinkin sanoa kun toinen nostaa kyynärpään ylös viime hetkellä ilman että Tyrväiselle jää aikaa reagoida asiaan mitenkään. Onneksi hän kuittasi asian itse hienolla puhtaalla pommilla Morandiin.

No eihän morand edes katso taakseen tuossa tilanteessa, vaan pelaa kiekkoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös