Jarnan Rysty
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Tärkeät pisteet tähän väliin vaikkei niin upealla esityksellä. Ei kuitenkaan isompaan tappioputkeen ajauduttu.
Ei se mun vika ole, jos joku on todistetusti idiootti ja varmasti kaveri tietää sen itsekin. Kuten itsekriittisen nimimerkinkin pitäisi tietää, mutta jossei tiedä niin idiotismiahan sekin on.Ei ollut Lukon pelaajat ainoita kellä meni tunteisiin :D
Ehkä kannattaa ottaa sormet pois näppikseltä ja mennä vaikka lukemaan omaa puolta foorumista.Ei se mun vika ole, jos joku on todistetusti idiootti ja varmasti kaveri tietää sen itsekin. Kuten itsekriittisen nimimerkinkin pitäisi tietää, mutta jossei tiedä niin idiotismiahan sekin on.
Penaalin terävin kynä paikalla täällä meillä. Jaksuja.Ei se mun vika ole, jos joku on todistetusti idiootti ja varmasti kaveri tietää sen itsekin. Kuten itsekriittisen nimimerkinkin pitäisi tietää, mutta jossei tiedä niin idiotismiahan sekin on.
Luin eka että Jaksaja ja ihmettelin et pitaa pahaa Han on teille tehnyt?Penaalin terävin kynä paikalla täällä meillä. Jaksuja.
Kiitos Repo!
Sama täällä xDLuin eka että Jaksaja ja ihmettelin et pitaa pahaa Han on teille tehnyt?
Ihan näin kuriositeettina, mitä Tyrväinen teki? Rikkoiko se jossain tilanteissa sääntöjä kun ei neljä tuomaria kentällä ainakaan sellaista nähnyt.Ei se mun vika ole, jos joku on todistetusti idiootti ja varmasti kaveri tietää sen itsekin. Kuten itsekriittisen nimimerkinkin pitäisi tietää, mutta jossei tiedä niin idiotismiahan sekin on.
Oho tää olikin tommonen törkeä pässittely. No ei siinä mitään ja kaikkee hyvää teille jatkoon, toivoin Pelsuja voittaa Tapparan pässit viime vuonna ja toivon tänäkin vuonna, jos niin huonoksi menee :DNoh noh. Eka kaivellaan @Yuppi n kommentti heidän omalta palstalta ja sitten tönitään perään. Tiukka peli ja kumpikin kärsi tuomarilinjasta. Eteenpäin.
Jalka riittää, veto riittää …tosiaankin jos olisi vähän vielä ilkeämpi niin olisi todella kova. Mielestäni liike on noin isoksi äijäksi todella hyvällä tasolla.Horkylle kaipaisin kyllä muutaman napsun ilkeyttä ja vittumaisuutta. Vähän liian kiltti ja pehmeä poika kokoonsa nähden. Sellaista Smejkalmaista/Repomaista vittumaisuutta tuohon kamppailupelaamiseen, niin olisi erittäin hyvä poika.
Voi paska. Nelosena päästäs vissii spengleriiOliko se nyt niin jos 3.sija pysyy niin CHL pelit kutsuu taas ensi kaudella ?
eikös me oltu viimekaudella neljänsiä? Ja silti pelattiin CHL ääVoi paska. Nelosena päästäs vissii spenglerii
Siinä oli joku homma, että mestari meni suoraan chl:ään ja me taidettiin tavallaan nousta sitä kautta chl:ään.eikös me oltu viimekaudella neljänsiä? Ja silti pelattiin CHL ää
Yleensä ei viitsi lähteä tuomarien haukkumiseen, mutta olihan kamalasti vihelletty matsi. Menikö puolin ja toisin 4-5 korkeaa mailaa ohi ja muutenkin sai hakata kuin vierasta sikaa.
Itse otteista - kyllä se taas sieltä lähtee. Vielä menee syötöt mihin sattuu, mutta jos pitää heikompia esityksiä tulla, niin tulkoon ne nyt, eikä parin viikon päästä.
Juu, jollei Kanada-malja mene Tampereen tai Lahen ulkopuolelleOliko se nyt niin jos 3.sija pysyy niin CHL pelit kutsuu taas ensi kaudella ?
eikös me oltu viimekaudella neljänsiä? Ja silti pelattiin CHL ää
Juuri näin. Tapparan CHL-mestaruus toi yhden ylimääräisen CHL-paikan Suomeen. Tänä vuonna jaossa on vain kolme paikkaa, joista Tappara ja Ilves ovat jo varmoja.Siinä oli joku homma, että mestari meni suoraan chl:ään ja me taidettiin tavallaan nousta sitä kautta chl:ään.
Tämä oli tosi hyvä!Tämän päivän linja.....