I own your face
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Tyrväisen puhdasta taklausta vähemmän yllättäen kelailtu tilannehuoneen toimesta.
Ihme, etteivät vielä vieneet kurinpitoon tuota.
Alkaa sanat loppua tähän Liigan touhuun.
Tyrväisen puhdasta taklausta vähemmän yllättäen kelailtu tilannehuoneen toimesta.
Mikä se toinen sitten edes oli? Se kun Tyrväinen itse luisteli Morandin kyynärpäähän?Lukon pelaajien tekemistä päähän kohdistuneista taklauksista tarkasteluun sen sijaan oli löydetty vain toinen. Jos nyt puhtaitakin taklauksia tarkastellaan, niin eikö nuo pääosumatkin voisi jokaisen vielä tarkastaa jälkikäteen?
Peliä ja tilannetta näkemättä voi olla vähän kyseenalaista lähteä kommentoimaan. Kommentoinpa silti, koska muotoilu on sen verran järjetön.Mikä se toinen sitten edes oli? Se kun Tyrväinen itse luisteli Morandin kyynärpäähän?
Kai sen voi noinkin sanoa kun toinen nostaa kyynärpään ylös viime hetkellä ilman että Tyrväiselle jää aikaa reagoida asiaan mitenkään. Onneksi hän kuittasi asian itse hienolla puhtaalla pommilla Morandiin.Mikä se toinen sitten edes oli? Se kun Tyrväinen itse luisteli Morandin kyynärpäähän?
Niinpä.Puuhastelua jos jokainen kovempi pommi pitää tarkastaa 10 eri kuvakulmasta oliko sittenkin likainen... Pitäs myllyttää koko liiga johtoporrasta myöden kiitos.
Kai sen voi noinkin sanoa kun toinen nostaa kyynärpään ylös viime hetkellä ilman että Tyrväiselle jää aikaa reagoida asiaan mitenkään. Onneksi hän kuittasi asian itse hienolla puhtaalla pommilla Morandiin.
Voi peura. Tota yrittänyt aika usein ja nyt meni.Liigan pelottavin ylivoima pääsee heti irti. Oh dear...
Meininkiä tuossa oli. Suorastaan säväyttävä suoritus, kun muistaa monta noita yritystä.Oliko toi nyt sitä Veininkiä?