Ja joku tuota haaveili Lahteen.Karjalaisen lahjat nähtiin siinä. Ei osata ku tulla tilanteen ulkopuolelta ja ottaa vielä nokkaan siitä. Konde! Konde! Konde!
Sinänsä asia ei minulle kuulu, mutta olet nyt sekoittanut varmaan nimimerkin toiseen. Bobby on niitä harvoja Gustafssonia puolustaneita täällä.Pahoittelut siitä mutta aikaisemminkin polkenut gussea alas että mitä tuokin tuolla nyt tekee kun Kokko voisi olla maalissa.
Odotettavissa joku ylilyönti tältä spedeltä?
Jämsen vois käydä poppareilla yhden pelin ajan, jos löytys taas peli-intoa sen jälkeenOisko se nyt viimeiseen 6 matsiin Aaltonen - Schnarr - Horky tämän myötä. Haatanen painamaan tilaa Jämsenin ketjuun
En itse muuttaisi Haatasta tuosta ketjustaan pois, pelaa uransa parasta lätkää ja selvästi kemiaa löytyy koko kentältä.Oisko se nyt viimeiseen 6 matsiin Aaltonen - Schnarr - Horky tämän myötä. Haatanen painamaan tilaa Jämsenin ketjuun
Vaikeat on tilanteet kun 2 ekaa kenttää toimii aika hyvin mutta 3.kenttä ei nyt taiteilijoiden otteella löydä itseään.En itse muuttaisi Haatasta tuosta ketjustaan pois, pelaa uransa parasta lätkää ja selvästi kemiaa löytyy koko kentältä.