Ari Sulander, Marc Lamothe ja Tommi Satosaari nyt ainakin. Tötsä Kuuselakin varmaan menisi tuohon ryhmään.Mutta kerro vaan, kuka tai ketkä on sun mielestä olleet vielä huonompia maalivahteja meidän joukkueessa?
Ari Sulander, Marc Lamothe ja Tommi Satosaari nyt ainakin. Tötsä Kuuselakin varmaan menisi tuohon ryhmään.Mutta kerro vaan, kuka tai ketkä on sun mielestä olleet vielä huonompia maalivahteja meidän joukkueessa?
Ei niillä aiemmilla mitaleilla ole väliä, kun nyt puhuttiin miehen Pelicans- urasta. Ja et vieläkään nimennyt ketään, olisin mielelläni väärässä tässä.Siis niitähän on kolmattakymmenettä, jos lasketaan ihan puhtaita backupeja mukaan, mikä Gustafsson nyt on.
Hyviä on kyllä veskarit olleet perkele, jos entinen Ruotsin mestari on tosiaan historian huonoin maalivahti. Ihan poikkeuksellisen paljon saanut paskaa täällä vaikka otteet ei omaan silmään ole olleet lainkaan huonoja paria peliä lukuunottamatta.
Kiva että pidät palstaa yllä mutta voisi keskittyä olennaiseenkin joskus ja poistua päätteen ääreltä.Kuinka vitun kuistilla nyt sitten olet?
Olen ollut puolustamassa Gustafssonia koko ajan.
Ja et vieläkään nimennyt ketään, olisin mielelläni väärässä tässä.
Kiva että pidät palstaa yllä mutta voisi keskittyä olennaiseenkin joskus ja poistua päätteen ääreltä.
Ari Sulander, Marc Lamothe ja Tommi Satosaari nyt ainakin. Tötsä Kuuselakin varmaan menisi tuohon ryhmään.
Näistä ehkä Kuusela menisi omasta mielestä tuohon juuri ja juuri.Tuossa Wenzel mainitsi muutaman puolestani jo.
Pahoittelut siitä mutta aikaisemminkin polkenut gussea alas että mitä tuokin tuolla nyt tekee kun Kokko voisi olla maalissa.On niitäkin pelejä aika paljon, kun en ehdi katsoa ja ei tule mitään kommentoitua. Sinä nyt vaan syytit minua jostain, mitä en ole tehnyt.
Pahoittelut siitä mutta aikaisemminkin polkenut gussea alas että mitä tuokin tuolla nyt tekee kun Kokko voisi olla maalissa.
Näistä ehkä Kuusela menisi omasta mielestä tuohon juuri ja juuri.
Jatketaan otteluseurantaa nyt, mun moka kun aloin vääntämään tästä.
Näitä lisää. Ilo nähdä kun Tyrskykin alkanut paukuttaa niin saadaan vastustajat kiehumaanOho mikä pommi Hirvoselta!
Mitä vittua tuo Karjalainen tulee kolmantena mähinään mukaan?
Mitä vittua tuo Karjalainen tulee kolmantena mähinään mukaan?