Peliesitykset ja suoritukset 2023–2024

  • 822 944
  • 17 174

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kunhan kysyin kun aiemmin olit vahvasti sitä mieltä että ruotsalainen istuttaa Jassen luukkuvahdiksi. Pääasia että Jasse ei pelaa?

En tiedä mieten Kral tähän liittyy, mutta kyllä tuo paljon jättää toivomise varaa ylivoimassa. Noinkin liikkuvaksi kaveriksi käsittämättömän staattinen viivamiehenä ja kokolailla nolla laukaus. Noh, se on tietysti sitä P-Amerikkalaisen kiekkokoulun perua.

Paino sanalla olin. Gustafsson paljon nähneenä ja voittaneena aloitti aika kylmänviileästi.

Jasse on ensi kauden ykköskassari, toivottavasti saa tasaisuuden vielä mukaan.

E: ja se Jassen loukki myös vaikuttaa asiaan.
Ee: Kokon kaltaista veskaria en ole Pelicansissa hetkeen nähnyt. Aivan loistava.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Kokko on ollut kyllä hyvä, turhaan mä sitä vähän epäilin, mutten silti vieläkään sitä ykkösenä pidä. Mutta on ollut hyvä.

Pitää antaa myös tästä pelistä taas kunniaa erityisesti Schnarr - Carlsson kaksikolle siitä miten upeasti etenkin Carlsson pelaa oman pään jo hyökkäysalueelta lähtien lukien peliä ajoissa niin ettei vastustaja pääse yllättämään vastahyökkäyksillä. Todella monta kertaa paikkasi nousevia puolustajia ja näitä "puolustajia" jotka siellä stunttasi.

Näistä Hirvosesta Hämäläisestä sen verran että hienosti jätkät pelasi oudolla pelipaikalla. Myös Saku Salminen taisteli monessa tilanteessa ja etenkin alivoimalla hienosti. Mitä vähemmän Salminen on kiekossa sen parempi se on kentällä.

Hyvä ottelu jengiltä ja nyt odotan innolla kumpi maalivahti pelaa Ilvestä vastaan. Kokko saisi kovan näyttöpaikan yhtä Liigan kovinta jengiä vastaan mutta toisaalta JG:lla on hyvä rekordi noista peleistä kovia jengejä vastaa ja muuten sillä on pelien välissä yli kahden viikon tauko ja se ei tee hyvää kun yritetään peluuttaa lämpimäksi.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Meni hieman tilanne ohi mutta mitä siinä kävi kun Tyrsky meni antamaan Lantalle poikkaria ja otti sen jäähyn? Mistä se lähti?
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Meni hieman tilanne ohi mutta mitä siinä kävi kun Tyrsky meni antamaan Lantalle poikkaria ja otti sen jäähyn? Mistä se lähti?
Oisko ollu Lantta tai joku toinen kuapiolaine joka anto Lasselle poikittaista nii Tyrväinen tuttuun tyyliin antoi takas.
Kyllä tuo Tyrväisen haastaminen lähti ihan siitä aloituksesta saakka. Lantta tykkää jaella taklauksia haavoittuvassa asemassa oleviin pelaajiin ja jatkoi myös tänään linjallaan.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Kyllä tuo Tyrväisen haastaminen lähti ihan siitä aloituksesta saakka. Lantta tykkää jaella taklauksia haavoittuvassa asemassa oleviin pelaajiin ja jatkoi myös tänään linjallaan.
Ajeli Laschin aika pystyyn olikohan kolmannessa erässä. Puhdashan se oli, mutta hyvä että Tyrsky kävi hieman muistuttamassa.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Paino sanalla olin. Gustafsson paljon nähneenä ja voittaneena aloitti aika kylmänviileästi.

Jasse on ensi kauden ykköskassari, toivottavasti saa tasaisuuden vielä mukaan.

E: ja se Jassen loukki myös vaikuttaa asiaan.
Ee: Kokon kaltaista veskaria en ole Pelicansissa hetkeen nähnyt. Aivan loistava.
Palstalla monesti uudet värväykset saa aika paljon hehkutusta osakseen. Ihan riippumatta siitä mitä kentällä tapahtuu tai tapahtuuko välttämättä paljoakaan.

Noh, Kokko on loistava talentti eikä edes pelkkä talentti, lisäksi erittäin fiksu nuorimies. Ei epäilystäkään etteikö tuollainen pärjäisi jo nyt keväällä Pelicansissa.

Olen itse kuitenkin vakuuttunut Jassen kyvyistä ja jos mies vaan saadaan ehjäksi riittävän ajoissa, niin minä laitan pelimerkkini Jassen puolesta ykkösen ruutuun.
 

Jakas Lusek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Antti Tyrväinen
Ajeli Laschin aika pystyyn olikohan kolmannessa erässä. Puhdashan se oli, mutta hyvä että Tyrsky kävi hieman muistuttamassa.
Eikai Tyrsky siitä niin paljon lämpöä ottanut? 2+2 jäähyyn johtaneen vaihdon Tyrsky käytännössä kokonaan ''jahtas'' Lanttaa, aloituksesta asti suu kävi todella kovasti. Mitähän se Jaakko Kulta on sille oikeen jauhanut, tai ylipäätään tehnyt? Itseltä meni meinaan täysin ohi, jos jotain niin kovasti siinä vaiheessa sikaili, että sai Tyrskyn pelin ihan sekaisin.
 
Eikai Tyrsky siitä niin paljon lämpöä ottanut? 2+2 jäähyyn johtaneen vaihdon Tyrsky käytännössä kokonaan ''jahtas'' Lanttaa, aloituksesta asti suu kävi todella kovasti. Mitähän se Jaakko Kulta on sille oikeen jauhanut, tai ylipäätään tehnyt? Itseltä meni meinaan täysin ohi, jos jotain niin kovasti siinä vaiheessa sikaili, että sai Tyrskyn pelin ihan sekaisin.
Ei varmaan Lantta ole mitään sanonut, mutta Tyrsky näytti, että jos sä rottailet jatkuvasti niin saat vastata teoista. Jaakko Kulta luisteli äkkiä kavereiden luo vaihtoon.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Vaikka aiempi viestini kehui Nisua niin mä jaksan ihmetellä edelleen sitä miten siitä jo nyt leivotaan ykkösmaalivahtia. On ollut kyllä hyvä ja tilastoissa loistava mutta onko silti ihan niin hyvä miltä vaikuttaa?
Voittanut HPK:n, Saipan ja Sportin ennen tätä Kalpa-voittoa. Eli sarjan neljästä heikoimmasta joukkueesta kolme + Kalpa.
Aika pienellä otannalla Kokko on valloittanut ihmisten sydämet, vaikka onkin pelaamissaan peleissä ollut hyvä.

On erittäin, erittäin hyvä poika mutta onko mestaruutta tavoittelevan jengin ykkösmaalivahti kun joukkueessa on U20 ja aikuisten MM-kultaa voittanut maalivahti jolla on 3kpl CHL ja 2kpl SHL mestaruuksia ja on tunnettu siitä että nostaa tasoaan kovassa paikassa plus tulossa vielä tällä kaudella loistanut oma kasvatti Patrikainen joka oli monessa pelissä joukkueen selkäranka ja otti niitä voittavia torjuntoja.

Hyvää on se että jos jollakin ei koppi tartu niin saadaan reservistä aika kovaa seppää maalille. Itse haluan nähdä kuinka Kokko pelaa oikeasti kovaa jengiä vastaan, siinä se punnitaan. Playoffeissa kun tulee vastaan vain kovia jengejä, etenkin ensimmäisen kierroksen jälkeen jos ja kun siitä mennään eteenpäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös