Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Älä säikyttele jumalautaPuutio putosi?
Älä säikyttele jumalautaPuutio putosi?
Toinen nollapeli neljänteen starttiin olis jo melkonen statementti Nisulta.Kakkonen, tämän oululaisen jälkeen.
Enpä tästä nyt tiedä. Eihän Jassesta ole oikein missään vaiheessa huokunut sellainen varmuus kuin Kokosta nyt.Sanon että Jasse on ykkönen.
Eikös ruotsalaisenkin pitänyt olla Jassea parempi?Kakkonen, tämän oululaisen jälkeen.
Älä lähre shinne...Oon viimeset 5 minuuttia jo miettinyt että KOKKO PELAA NOLLAT, nyt mä jinxaan sen.
Vittu miksi Tyrsky
Eikös ruotsalaisenkin pitänyt olla Jassea parempi?
Kunhan kysyin kun aiemmin olit vahvasti sitä mieltä että ruotsalainen istuttaa Jassen luukkuvahdiksi. Pääasia että Jasse ei pelaa?Tietyissä tilanteissa varmaan joo. Lienee kuitenkin tulevaisuuden kannalta aika selkeää, että Jasse siellä penkillä istuu kakkosena jos Kokko on maalissa. Ihan tulevaisuudenkin kannalta. Veikkaan vaan, että menee toisin päin, mistä olen vähän eri mieltä.
Eikös Králin pitänyt olla paska?
Näillä tälläisillä kysymyksillä ei edistetä juurikaan mitään.
Joukkueella on pelitapa kyllä todella kovassa ytimessä. Tietyllä tapaa tämä tulos ei edes yllättänyt, kun viime kevään play-offitkin mentiin aika isosti vajaalla (toki muillakin samaa vaivaa).Ihan jumalattoman kova suoritus tuolla puolustuskalustolla.
Oli tuon Simontaipaleen 2+2 jäähyn uhri ja kävi pukuhuoneessa tuli sittemmin takaisin. En seurannut kovin tarkasti :DÄlä säikyttele jumalauta
Kunhan kysyin kun aiemmin olit vahvasti sitä mieltä että ruotsalainen istuttaa Jassen luukkuvahdiksi. Pääasia että Jasse ei pelaa?
En tiedä mieten Kral tähän liittyy, mutta kyllä tuo paljon jättää toivomise varaa ylivoimassa. Noinkin liikkuvaksi kaveriksi käsittämättömän staattinen viivamiehenä ja kokolailla nolla laukaus. Noh, se on tietysti sitä P-Amerikkalaisen kiekkokoulun perua.
Pelas.Pelasko Hirvonen tällin jälkee? Itel meni loppu vähän puolikkaalla silmällä kattoen.