Peliesitykset ja suoritukset 2023–2024

  • 809 205
  • 17 174

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sanoin isä-ukolle viisi minuuttia sitten että Kokko hakee kohta maalia, hyvä mailalla. No, ei kauas jääny.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Huhhuh, siinä olisi ollut melko mieleenpainuva tapa tehdä debyytti.
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Luoja miten luokatonta tuomarityöskentelyä läpi illan.

Kokko todella vakuuttava ja hienosti osallistui peliin jatkuvasti.
En nähnyt kuin yhden virheen ja Pelsut pelasi todella varmaa syöttö rallia versus kerho. Toisessa erässä oli pieni suvantovaihe jolloin kerho pyöritti johtuen ettei päästy vaihtoon muttei siinäkään oikeastaan mitään kaveri saanut aikaan. Hyvä niin. Hauska tuo Kokon vesipullo roiskauttelu aina hörppyjen jälkeen Snarryn iloinen ilme sekä tuuletus olisi pitänyt saada sohva paikalta videolle kun tuuletti mutten ehtinyt...
 
Viimeksi muokattu:

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miltä vaikutti Kokko, teidän pudotuspelien ykkösvahti? Se on kuulkaas sarjan paras maalivahti keväällä.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Miltä vaikutti Kokko, teidän pudotuspelien ykkösvahti? Se on kuulkaas sarjan paras maalivahti keväällä.

Ongelma on juuri se, että täällä on paine peluuttaa Patrikaista ja Olkinuoran tilalle hommattua Gustafssonia.

Itse näkisin Kokon ihan Patrikaisen tasoisena maalivahtina, jo tuossa iässä. Huikea heppu, jos piäkkönen kestää.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Miltä vaikutti Kokko, teidän pudotuspelien ykkösvahti? Se on kuulkaas sarjan paras maalivahti keväällä.
Todella vakuuttava debyytti, äijä on itse rauhallisuus. Mailapeli vähän niin ja näin, mutta esim Kerhon todella pitkän pyörityksen keskellä katkaisi kiekon maalin takana, siitä Pelicans sai kiekon viimein itselleen ja pääs vaihtamaan. Kokeili vielä maalia lopussa, jäätävä kaveri.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Todella vakuuttava debyytti, äijä on itse rauhallisuus. Mailapeli vähän niin ja näin, mutta esim Kerhon todella pitkän pyörityksen keskellä katkaisi kiekon maalin takana, siitä Pelicans sai kiekon viimein itselleen ja pääs vaihtamaan. Kokeili vielä maalia lopussa, jäätävä kaveri.

Mailapeli on kaverin vahvuus.

Se, että tulee joku läheltäpiti-tilanne, ei kerro mailapelaamisesta mitään. Ihailtavan rohkea nuorimies, ja tulevaisuuden tähtivahti.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mä kyllä tykkään siitä millaisia pelaajia meillä näissä kokeneissa jätkissä on. Etenkin Enlund ja Carlsson ja pitänee laskea tähän myös Bryggman.
Jokainen näistä tekee kovasti töitä ja etenkin Enlundista uskon että on keväällä iloa yllättävänkin paljon. Carlssonissa näen potentiaalisen mestaruusmaalin tekijän, eli silloin kun täytyy onnistua niin Purre ei petä.

Samoin nostan esiin täälläkin paljon puhutun Horkyn. Mä rakastan sitä miten se pelaa! Vastuullisuus molempiin suuntiin etenkin, se että laituri lähtee usein voimaluistelemaan hyökkäysalueelta alaspäin samalla raivolla jolla on äsken mennyt kiekon kanssa ylös, se on parasta mitä voi esittää, se kertoo paljon siitä miten kaveri välittää joukkueesta ja haluaa tehdä asioita joukkuekavereidensa eteen.
Väitän myös että jos jatkaa Liigassa niin tekee piste-per-peli ensi kaudella. Muistuttaa paljon Smejkalin ensimmäistä kautta Liigassa ja toisella rävähti kunnolla. Horky on erittäin voittava pelaaja.
 

Jakas Lusek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Antti Tyrväinen
Mä kyllä tykkään siitä millaisia pelaajia meillä näissä kokeneissa jätkissä on. Etenkin Enlund ja Carlsson ja pitänee laskea tähän myös Bryggman.
Meidän kokeneissa pelaajissa pidän myös voimavarana sen, että niistä monikaan ei ole vielä oikein voittanut mitään.
Enlund (36), Tyrväinen (34), Roine (32), Jordán (33) ja Bryggman (31) on voittanut yhteensä yhden CHL-mestaruuden (Lasse) ja yhden MM-pronssin (Jordán), joten voitonnälkää löytyy varmasti jokaiselta ihan helvetisti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös