Kokko on teknisesti laatuveskari. Kysymysmerkit kohdistuvat lähinnä paineensietokykyyn, koska nuori kaveri on kyseessä. U20 -kisat eivät säväyttäneet.Jos meillä olisi vaan pari veskaria joka voisi olla potentiaalinen ykkönen, veikkaisin että Kokko ottaisi ykkösenkin paikan jos homma kulkee. Saa nähdä miten saa pelejä, mutta tämä äijä on jokerikortti. Voi vaan jäädä pakkaan
Toi Kidin kuskaaminen alkaa ärsyttämään. 3min vaihto omissa kun menee ylimielisyyden puolelle.
Tai sitten ei. Tai vähintään tuo tulee refleksinomaisesti melkein jokaiselta pelaajalta tuollaisessa tilanteessa, kun olet alimpana viivalla.Olipa todella tyhmä jäähy JJ:ltä
Toisaalta aika ymmärrettävää minusta, että 19v kassari opettelee vielä henkistä lujuutta.Kokko on teknisesti laatuveskari. Kysymysmerkit kohdistuvat lähinnä paineensietokykyyn, koska nuori kaveri on kyseessä. U20 -kisat eivät säväyttäneet.
Tuo jokerikortti -vertauskuva on hyvinkin osuva. Voi hyvinkin olla Pelicansin ykköskassari kevään peleissä.
Jos yhtään lohduttaa niin itse varasin paikat mulle ja tyttöystävälle Kerhon fanikatsomon viereen. On tuttuja jotka siellä huutaa ja liehuttaa lippua niin hyvä että Pelicans sentään johtaa edes.Voisko joku hallilla oleva kertoa pääkameran kuvaajalle, että sieltä zoomista löytyy myös miinus -nappula.
Muistan viime kaudella kun käytiin isäukon kanssa Kärpät pelissä, oltiin siellä vieraspäädyssä päin ja yläpuolella oli toooooodella äänekkäitä Kärppäfaneja, meni kyllä molemmilta hermot aika totaalisesti niihin :D Never again.Jos yhtään lohduttaa niin itse varasin paikat mulle ja tyttöystävälle Kerhon fanikatsomon viereen. On tuttuja jotka siellä huutaa ja liehuttaa lippua niin hyvä että Pelicans sentään johtaa edes.
Sittenhän oot suht lähellä tätä tettiläistä, ei muuta kuin olkapäähän kolkuttamaan... =)Jos yhtään lohduttaa niin itse varasin paikat mulle ja tyttöystävälle Kerhon fanikatsomon viereen. On tuttuja jotka siellä huutaa ja liehuttaa lippua niin hyvä että Pelicans sentään johtaa edes.
Niitä on ollut tänäänkin useampi. Ja peräkkäisissä matseissa myös.Siinä menetyksessä yritti pelata aikaa jotta höökit pääsisi vaihtoon
Niitä on ollut tänäänkin useampi. Ja peräkkäisissä matseissa myös.
Toki siellä myös uhka vastustajalle on kun natsaa. Aina vaan ei. Ei ees saletisti