Peliesitykset ja suoritukset 2023–2024

  • 809 453
  • 17 174

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Jos yhtään lohduttaa niin itse varasin paikat mulle ja tyttöystävälle Kerhon fanikatsomon viereen. On tuttuja jotka siellä huutaa ja liehuttaa lippua niin hyvä että Pelicans sentään johtaa edes.
Muistan viime kaudella kun käytiin isäukon kanssa Kärpät pelissä, oltiin siellä vieraspäädyssä päin ja yläpuolella oli toooooodella äänekkäitä Kärppäfaneja, meni kyllä molemmilta hermot aika totaalisesti niihin :D Never again.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Jos yhtään lohduttaa niin itse varasin paikat mulle ja tyttöystävälle Kerhon fanikatsomon viereen. On tuttuja jotka siellä huutaa ja liehuttaa lippua niin hyvä että Pelicans sentään johtaa edes.
Sittenhän oot suht lähellä tätä tettiläistä, ei muuta kuin olkapäähän kolkuttamaan... =)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Vetoja vaan niin tässä tulos yvllä! Ei oo sen vaikeempaa :)
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Hienosti pudotti Carsson pari metriä alemmas, kun näki että kohta tulee Laschin passi... On miehet samalla kartaalla! ei vaan osunut.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Kun meihin vertaa, niin HPK pelasi laadukasta ja liikkuvaa ylivoimaa, kakkosmiehistöllään ja silti molemmilla koostumuksilla.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sanoisin että Kokko tällä mahdollisella nollapelillään pelaa itselleen lisää vastuuta! En suuttuis jos Nikke aloittaa huomennakin, tosin ymmärrän jos halutaan back-to-backissa jakaa vastuu tasan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös