Peliesitykset ja suoritukset 2022–2023

  • 509 568
  • 8 950
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Siis se lähes pakkovoitto oli jo tänään.
Ingolstadt hävisi Saksan DEL-liigassa kaksi ensimmäistä finaalia ja jälkimmäisen peräti 1-7. Voittivat kuitenkin kolmannen finaalin Münchenissä ja nyt neljäs finaali etenee tasatahtiin.

Että ei tässä vielä mitään ole hävitty, mutta huominen Tampereen peli on käytännössä pakko ryöstää.

Myös Skellefteå hävisi SHLssä kaksi ensimmäistä finaalia ja ryösti eilen kolmannesta voiton Växjössä. Kyllä minulla vielä uskoa riittää, toivottavasti joukkueellakin!
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No sillä perusteella olisi varmaan voinut jakaa mitalit jo ennen sarjan alkua. Ei varmaan kannata omille junnuille ainakaan tuollaista opettaa, kasvaa vaan lahjakkaita luovuttajia.

Ei liity mitenkään edes sarjan alkuun, jos toteaa että todennäköisyydet otti aika helvetillisen muutoksen kun kotiedun omaava ennakkosuosikki johtaa sarjaa 2-0.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Ei liity mitenkään edes sarjan alkuun, jos toteaa että todennäköisyydet otti aika helvetillisen muutoksen kun kotiedun omaava ennakkosuosikki johtaa sarjaa 2-0.

Mitä todennäköisyyksillä on tekemistä peliesitysten ja suoritusten ketjussa? Eikö näille moneyball-keskusteluille voisi avata oman ketjun?

Tässä todennäköisyyksiä tästä pelistä:

Voitettiin luultavasti kiekon hallinta
Lauottiin enemmän maalia kohti
xD voitettiin

Silti hävittiin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitä todennäköisyyksillä on tekemistä peliesitysten ja suoritusten ketjussa? Eikö näille moneyball-keskusteluille voisi avata oman ketjun?

Tässä todennäköisyyksiä tästä pelistä:

Voitettiin luultavasti kiekon hallinta
Lauottiin enemmän maalia kohti
xD voitettiin

Silti hävittiin.

Kuulostaa ihan Ipan statseilta meitä vastaan. :D

Ei todennäköisyyksistä enempää väärässä ketjussa, anteeksi. :)
 

surfa

Jäsen
Minä annan kunnian myös Tapparan puolustukselle ja Heljangolle. Jos me osataan pitää pois hyviltä maalipaikoilta niin Tappara on vielä piirun verran parempi.
Totta tuokin, mutta silti sieltä aukesi useampi paikka, joista olisi vaan pitänyt tehdä.

Mutta minkäs teet jos ei maistu, heikkoja laukauksia tai sitten ei laukauksia ollenkaan. Mutta etiäpäin. Josko huomenna sitten.
 

Pantteli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minä annan kunnian myös Tapparan puolustukselle ja Heljangolle. Jos me osataan pitää pois hyviltä maalipaikoilta niin Tappara on vielä piirun verran parempi.
Tolppa sisään tolppa ulos. Ei se tasoitus ylivoimalla ollut kovinkaan kaukana. Vaikka 0-2 tuntuukin "teurastuslukemilta", ei tästä Pelicansin voittokaan vääryys olisi ollut. Tappara otti taas sen perinteisen paskavaihteen päälle (kuten ekan pelin toisen erän) ja kyllä Pelsut hienosti osaa hyödyntää sen. Tulosta ei vaan taululle tullut tällä kertaa.
 

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Minä annan kunnian myös Tapparan puolustukselle ja Heljangolle. Jos me osataan pitää pois hyviltä maalipaikoilta niin Tappara on vielä piirun verran parempi.
Lisäksi kyllähän Tappara taitaa olla fyysisempi joukkue kuin Pelicans varsinkin just molempien maalien edustalla. Kyllä on huikea ero tamperelaisjoukkueiden tasossa ja ennen kaikkea siinä miten hermokontrolli on pitänyt. Ja tämä ei millään tavalla kiistä Pelicansin huikeaa suoritusta välierissä Ilvestä vastaan. Ihan yhtä hienosti Pelsu taisteli tänäänkin mutta niin vaan sini-oranssi kone jyräsi...Mutta jotenkin pakko uskoa että kyllä jos Pelicans edelleen pelaa näin hyvin kuin tänään parhaimmillaan niin kyllä siinä pakko on joku peli myös Pelicansille kääntyä tässä finaalisarjassa vielä.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä en oikein tajua, että miksi toisessa ylivoimassa on Bryggman ja Roine. Toisessa ylivoimassa taasen ei ole yhtään maalineduspelaajaa.

Pienestä on kiinni nämä pelit. Alusta asti pitäisi olla hereillä. Nyt kostautui Killisen ensimmäinen vaihto, missä oli vähän vasta katselemassa, että mites tämä tänään lähtee.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä en oikein tajua, että miksi toisessa ylivoimassa on Bryggman ja Roine. Toisessa ylivoimassa taasen ei ole yhtään maalineduspelaajaa.

Pienestä on kiinni nämä pelit. Alusta asti pitäisi olla hereillä. Nyt kostautui Killisen ensimmäinen vaihto, missä oli vähän vasta katselemassa, että mites tämä tänään lähtee.
Tähän vahva sama. Olen miettinyt jo pidempään tätä epäsuhtaa.
 

Ezama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä en oikein tajua, että miksi toisessa ylivoimassa on Bryggman ja Roine. Toisessa ylivoimassa taasen ei ole yhtään maalineduspelaajaa.

Pienestä on kiinni nämä pelit. Alusta asti pitäisi olla hereillä. Nyt kostautui Killisen ensimmäinen vaihto, missä oli vähän vasta katselemassa, että mites tämä tänään lähtee.
Roine kun painaa yv:llä ensimmäisen pudotuspelimaalin liigassa, niin sieltä räjähtää ketsuppimiesten korkit.

Eilen nähtiin taas pari erää, että Tapparaa voi horjuttaa. Viimeistely jäi vaan piippuun ja kudit lähti kohti katsomoa paikoista.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Upea taistelu eilen jätkiltä. Oltiin täysin pelin päällä. Tänään on toivottavasti onnikin ansaittu puolellemme.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös