Lahelainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, sympatiat SaiPa
Olispa jatkosoppari vaikka kolmeks vuodeks!Niiiiin ansaittu maali Hirvoselle!!! On tätä odotettukkin!
Olispa jatkosoppari vaikka kolmeks vuodeks!Niiiiin ansaittu maali Hirvoselle!!! On tätä odotettukkin!
Vihdoinkin, nyt ei kyllä tuomarilinja suosi Tapparaa.Kohta tulee Pelicans jäähy että saadaan Tappara peliin mukaan
Sieltähän se.Vihdoinkin, nyt ei kyllä tuomarilinja suosi Tapparaa.
Oikeaan osui. No niin tuli helppo jäähy Kelleherille.Kohta tulee Pelicans jäähy että saadaan Tappara peliin mukaan
Ja Kangasniemi jalat alta eikä mitäänOikeaan osui. No niin tuli helppo jäähy Kelleherille.
Sanoisin, että Pelicans löysi sen pelitavan millä pärjää Tapparalle. Todella rohkeaa ja oivaltavaa peliä sekä oma pää pidetään tiukasti. Bartosak liekeissä.Mä sanon et playoffien paras erä meiltä
Mutta mitä tuumii @Bobby ? Onko sarja ratkennu täh
Eipä tässä mitään uutta ole vielä näytetty. Ihan tuttua peliä joka tänään tuntuu toimivan. 20min vielä ja luulen, että joku vitun höyryjuna tulee kolmanteen erään.Sanoisin, että Pelicans löysi sen pelitavan millä pärjää Tapparalle. Todella rohkeaa ja oivaltavaa peliä sekä oma pää pidetään tiukasti. Bartosak liekeissä.
Tappara tulee varmasti lujaa kolmanteen. Kun vaan jaksetaan pitää luistelutempo korkeana ja ollaan koko ajan hereillä, niin kyllä meillä eväitä taitaa olla...Eipä tässä mitään uutta ole vielä näytetty. Ihan tuttua peliä joka tänään tuntuu toimivan. 20min vielä ja luulen, että joku vitun höyryjuna tulee kolmanteen erään.