Peliesitykset ja suoritukset 2022–2023

  • 505 421
  • 8 950

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Joko?
 

Liitteet

  • Heinz_Tomato_Ketchup-PI.png
    Heinz_Tomato_Ketchup-PI.png
    144 KB · kertaa luettu: 34
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Mä oon todella hämmentyny jos tällä esityksellä vedetään 3 pistettä. :D

Olipa kiva nähä Bryggman tekemässä maalia, toivottavasti toi hyvä fiilis kantaa vielä pitkälle tuleviinki onnistumisiin.
Me kaikki toivomme Bryggelle onnistumisia. Myönnetään että ukon suhteen usko on ollut enemmän kuin koetuksella mutta toivotaan että tuo maali avasi kaikki padot.
 

Waltrex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Voin tulla uudestaankin haukkumaan Bryggmanin ja Ikosen ketjun. Pakko antaa tunnustusta Bryggmanille, vaikka häntä haukuinkin aiemmista otteista aiemmin. Pelasi tänään kovan kamppailupelin. Tätä häneltä tarvitaan illasta toiseen.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Ässät vuorostaan auttoi katkaisemaan Pelicansin tappioputken. Patrikainen pelasi hyvän maalivahtipelin. Plussaa myös, että kaikki jäähyt tapettiin.

Paikan päällä kuuluu olevan Pelicans-kannattajiakin!
 
Viimeksi muokattu:

Hili72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, k-Vantaa, Päijät-Hämeen jengit
Mun on taas kerran kyllä sanottava vaikka osa heti hermostuu, että Iikka on todellinen taikuri parhaimmillaan, mutta joukkuepelaaja ei oikein ole. Puolustaminen on niin kuin olen aiemmin sanonut kuin ”varjopuolustusta” ja en voi olla miettimättä,että oliko Iikan paluulla tai uusien pelaajien tulolla merkitystä koko joukkueen peliin, koska ajankohta osuu yksiin. Tarkoitan ihan joukkueen tahtotilaa, joukkuehenkeä eli myös pelaajien iloisuutta joka ennen näkyi koko pelin niin nyt ei sitä näy oikein ollenkaan. Iikan kohdalla hän saa ns anteeksi monelta fanilta upeilla yksilösuorituksillaan eli moni ei edes hänen virheitä, puutteita huomaa. Minäkin nautin katsella Iikkaa parhaimmillaan, mutta Pelicansin voima on alkusyksyn ollut joukkuehenki, kaikki antaa kaikkensa, myös omassa päässä.

Bryggman ja kauden toinen, tärkeä maali. Hänen suhteen luulen että hommattiin tulosyksikköön, mutta herra on omaksi edukseen ja varsinkin joukkueen eduksi parhaimmillaan 3-4 kentässä.

Voitosta huolimatta olen vähän huolissani joukkueen pelin, joukkuepelin suhteen.
Jasekin tyhjiin laittaman maalin jälkeen ei tuuletusta isommin kentällä eikä vaihtoaitiossa, ei edes isompia hymyjä. Ja muutenkin pelaajat ovat olleet totisempia, jotenkin hermostuneempia.

Tärkeä voitto jokatapauksessa!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Ihan karseeta peliä, mutta 3 pistettä maistuu aina.
Kukaan ei keväällä muistele miten sillon marraskuussa ne pisteet naarattiin ;) Peli ei ollut kaunista mutta toivottavasti tämä oli sellainen vapauttava voitto koko joukkueelle. Ei pidä unohtaa että kakkoserä Jukureita vastaan oli Pelsun lähes täydellistä dominanssia mutta silloin ei saatu palkintoa.

Tänään puolustettiin kaksi viimeistä erää hyvin ja Jasse viimeisenä lukkona.
 

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vaikka Bryggman ei olisi tehnyt voittomaalia olisin tullut sanomaa, että kauden paras peli! Nyt mies on muotissa! Tärkeitä vääntöjä läpi ottelun ja ratkaisuhetkillä kentällä!
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Aatu Jämsen oli tänään hyvä kiekollisena ja takakarvasikin jopa, ihan eri jätkä kun aiemmissa peleissä ja sai hienon palkinnon siitä.
Samoin Patrikainen tosiaan nousi taas lähelle sitä tasoa jolla oli, vaikkakin vähän ylipelasi alussa, loppua kohti paransi paljon. Hyvä peli!

Toisaalta taas Topias Vilen oli kiekollisena yksinkertaisesti karmea, en tiiä mitä hittoa on tapahtunut sille niiden ensimmäisten pelien jälkeen, mutta lahjoitti kolme vai neljä suoraa maalintekopaikkaa menetyksillä ja syötöillä vastustajalle.

Olin hyvin hyvin iloinen että Bryggman sai palkinnon siitä että on muutamassa edellisessä pelissä jo ajanut vahvasti maalille, hyviä asioita tapahtuu kun sinne menee.

Ilves on kova haaste, saa nähdä millainen peli tulee. Ilves-peli myös määrittelee pitkälle sitä millainen HPK-peli tulee ja missä mielentilassa esim Patrikainen lähtee siihen peliin, vai pelaako joku muu sen pelin..

Miettikää hei hetki tätä:
Ollaan pistekeskiarvolla Liigan kärjessä, meillä on eniten voittoja ja ylivoima on Liigan 7. sijalla, esimerkiksi Kärppien edellä. Mun mielestä tää menee ihan kivasti, mitä ei uskoisi kun lukee tätä palstaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös