Heh, no ei sitä kuitenkaan tarvitse tätä hommaa vetää ihan täysin läskiksi, vaikka ymmärrettävästi tulos harmittaa. Jasse ei vain ole samalla tasolla tällä hetkellä kuin mitä alkukaudesta, ja siinä on Pasurin mukaan selkeä kaava kuten on nähty aiemmillakin kausilla. Se ei myöskään poista kenttäpelaajien vastuuta puolustuspelaamisesta, ja onkin aikalailla molempien asioiden summa.
Älä huoli en minä tätä tulosta harmittele, pelejä tulee pelejä menee. Niinkuin aikasemmin kirjoitin, Jasselle tuli ennen niitä maaleja ilman maskia vaarattomasta tilanteesta kiekko meni suoraan läpi. Ei enää. Mielestäni hän on kasvanut ja peli on varmempaa, harmittaa kun kenttä pelaajat ei auta niin paljon kuin alkukaudesta.
Jos taas katsotaan kenttäpelaajia niin Iikka on paluun jälkeen ollut joka ottelussa kentällä kun on tehty maali omaan päähän. Sport pelissä neppaili hyökkäys sinisellä ja vasta hyökkäyksestä voittomaali. Jukurit peli, taas neppaili hyökkäys sinisellä ja Jukurit riisti kiekon, oli itse vielä varjopuolustamassa kun Jukurit teki 3-1 maalin. Ässät peli, Iikan mies jälleen voitti luistelu kisan ja teki ässien ainoan maalin. Sekä tänään 5-1 maalissa ja 6-2 maalissa oli vieressä katsomassa kun tehdään maalia. Siis Iikka on mun yksi lempi pelaajista mutta nykyään se ei puolusta enää yhtään, ei tuohon ole joukkueella varaa.