Jägen_pelsut
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Hei jätkät 2-1 ja pakki makaa syötön tiellä, silloin saa vetää itse!
On kyllä aivan eri pelaaja kuin keväällä. Iso steppi otettu.En yhtään ihmettele että tykkäsivät Topparista jenkkienkin puolella. Kyllä on hyvä itseluottamus nuoremmalla Vilénillä
Totta, Roine tulee kantamaan kultapottaa ensi pelissä. Roisto pelaa ehdottomasti uransa parasta lätkää 30-vuotiaana. Siinä loistava esimerkki kaikille meidän nuorille jätkille että kova työnteko voi kantaa hedelmää. Olen helvetin iloinen Roiston puolesta. On meillä hieno kapteeni!Roine taitaa olla meidän uusi kultakypärä. Kummallinen kauden alku.
Ja toivottavasti lyödään Roistollekkin jatkolappua. Eikä pelkästään pisteiden vuoksi, vaan kaiken sen duunin ja esimerkkillisyyden takia.Totta, Roine tulee kantamaan kultapottaa ensi pelissä. Roisto pelaa ehdottomasti uransa parasta lätkää 30-vuotiaana. Siinä loistava esimerkki kaikille meidän nuorille jätkille että kova työnteko voi kantaa hedelmää. Olen helvetin iloinen Roiston puolesta. On meillä hieno kapteeni.
Tämähän on siitä jännä juttu, että ennen kauden alkua tuskailtiin, kun joukkueessa ei ole maalintekijöitä, mutta nyt tilanne on se, että Iikka, Ertsi ja Bryggis, jotka lähtökohtaisesti ovat niitä ratkaisupelaajia, eivät osu edes ladon seinään, mutta siitä huolimatta voitetaan pelejä.Jasekista voi saada pisteissä enemmän irti, Kangasniemi on pisteissä ollut surkea ja ykköslaiturihankinta Enlund on koko kauden pois ja Bryggman ei ole tuottanut pisteitä odotetusti, mutta silti ollaan pärjätty loistavasti!