Peliesitykset ja suoritukset 2022–2023

  • 516 282
  • 8 950

Hili72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, k-Vantaa, Päijät-Hämeen jengit
Ykköskenttä on kyllä valitettavasti todella heikko tai ehkä ennemminkin löysä puolustuspäässä. Mutta täytyy sanoa, että jengiltä todella vahva erä, nostan vielä esiin Nordgrenin, siinä ei poika isompiaan kumarra.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Todellinen sexiwau syöttö Iikalta, mutta harmillisesti Roine puttasi kiekon ohi maalin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: aave
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei ihme että tykkäsivät Topparista New Jerseyssa
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Piti sitten tehdä homma vaikeaksi itselle.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Jaa kustaan sitten tää peli jäähyilyyn.. Toivottavasti tapetaan alivoima
 

Hili72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, k-Vantaa, Päijät-Hämeen jengit
Mun päivän nostot on Barto, Nordgren, Hirvonen, Toppari ja Riihinen
J Jämsen teki maalin ja sai yhden läpiajon, mutta ei muuten pelissä kyllä valitettavasti oikein loistanut. Ykkösellä oli tänään paljon heikkoja hetkiä, joku yhä mättää kentän pelaamisessa.
Mutta kokonaisuudessaan upea ja tärkeä voitto!
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Tasakentällisin ei kahteen peliin yhtään omiin, muutoinkin Pelicansille on tehty toiseksi vähiten maaleja. En lähtisi niillä tilastoilla yhdenkään ketjun puolustuspelaamista ainakaan moittimaan, siihen päälle joka ilta liigan parasta maalivahtipelaamista. Kyllä ainakin tällä hetkellä kelpaa.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
HPK- Pelicans oli mulle kauden ensimmäinen peli hallissa ja oli kiva olla HPK-fani tyttöystäväni kanssa sitä katsomassa, vaikka olikin kotona vähän jäinen tunnelma kun en voinut olla kuittailematta pelin jälkeen..

Se pitää itse pelistä sanoa että Kangasniemi on ollut hyvä nyt kun on Jasekin vierellä, mutta ei vaan saa onnistumista ei sitten mistään. Ei saa itse sisään eikä kaverit pistä sen syötöistä sisään, mutta on sentään parantanut huimasti pelaamistaan eikä tullut suuria virheitä tai laiskaa pelaamista enää. Kyllä se tästä!

Kauden eniten yllättänyt pelaaja on Petteri Riihinen, joka on ollut hämmentävän hyvä melkolailla joka pelissä. Itse en junnu-uran jälkeen nähnyt kaverille suurtakaan käyttöä Liigassa, just ja just Mestiksessä ehkä, mutta on ollut mun silmään tällä kaudella joukkueen parhaita pakkeja. Taklaa kovaa, on kiekolla melko varma ja kun itseluottamusta on tullut, osaa paineen alla viivyttää syöttöä juuri oikealla tavalla tai nostaa peliä itse jalalla, mitä missäkin hetkessä tarvitaan. On ilmoituksen mukaan alle 80 kiloinen, mutta pelaa kuin 95kg jässikkä. Iso yllätys.

Vähän samaa on Perssonin pelissä, on ollut yllättävän varma omassa päässä mikä on ollut suurin kehityskohde sillä. Nyt on parissa viime ottelussa alkanut näkymään muutama hieno kiekollinen nousu per peli ja ennustan että jossain pelissä tässä lähiaikoina tekee hienon koko kentän soolomaalin tai ainakin on lähellä sitä. Oppi nopeasti mitä täällä voi tehdä ja mitä ei, mikä kertoo älykkyydestä ja sopeutumiskyvystä.

Kivenmäki on ollut hyvä päästessään pelaamaan, sopii Ikosen kanssa samaan ketjuun paremmin kun Kangasniemi. Olisi jokseenkin "hauska" nähdä kehissä ketju Kivenmäki - Ikonen - Nordgren, joista jokaisen ura olisi todennäköisesti ollut ihan erilainen ilman loukkaantumisia.
Nordgren oli alivoimallakin hyvä, kaveri painaa kokoisekseen ja historian tietäen hurjasti duunia, mistä pitää nostaa hattua. Itse kun oon palannut loukkaantumisten jälkeen niin oon kyllä vaistomaisesti varonut kontakteja aika kauan, mutta Nordgren on loukkaantumisten jälkeen vastaavasti alkanut tekemään enemmän töitä. Hyvä poika.

Kaikessa hiljaisuudessa myös Elias Vilén on pelaamassa hyvää peliä. Useammassa ottelussa on tehnyt hyvää työtä ja rakentanut hienosti peliä ja ollut paljon aiempaa monipuolisempi.

Ja Barto on parasta mitä meidän maalilla voisi olla ja näyttää siltä että Pelicans on parasta mitä Bartolle voisi olla. Iso sydän.
 

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
HPK- Pelicans oli mulle kauden ensimmäinen peli hallissa ja oli kiva olla HPK-fani tyttöystäväni kanssa sitä katsomassa, vaikka olikin kotona vähän jäinen tunnelma kun en voinut olla kuittailematta pelin jälkeen..

Se pitää itse pelistä sanoa että Kangasniemi on ollut hyvä nyt kun on Jasekin vierellä, mutta ei vaan saa onnistumista ei sitten mistään. Ei saa itse sisään eikä kaverit pistä sen syötöistä sisään, mutta on sentään parantanut huimasti pelaamistaan eikä tullut suuria virheitä tai laiskaa pelaamista enää. Kyllä se tästä!

Kauden eniten yllättänyt pelaaja on Petteri Riihinen, joka on ollut hämmentävän hyvä melkolailla joka pelissä. Itse en junnu-uran jälkeen nähnyt kaverille suurtakaan käyttöä Liigassa, just ja just Mestiksessä ehkä, mutta on ollut mun silmään tällä kaudella joukkueen parhaita pakkeja. Taklaa kovaa, on kiekolla melko varma ja kun itseluottamusta on tullut, osaa paineen alla viivyttää syöttöä juuri oikealla tavalla tai nostaa peliä itse jalalla, mitä missäkin hetkessä tarvitaan. On ilmoituksen mukaan alle 80 kiloinen, mutta pelaa kuin 95kg jässikkä. Iso yllätys.

Vähän samaa on Perssonin pelissä, on ollut yllättävän varma omassa päässä mikä on ollut suurin kehityskohde sillä. Nyt on parissa viime ottelussa alkanut näkymään muutama hieno kiekollinen nousu per peli ja ennustan että jossain pelissä tässä lähiaikoina tekee hienon koko kentän soolomaalin tai ainakin on lähellä sitä. Oppi nopeasti mitä täällä voi tehdä ja mitä ei, mikä kertoo älykkyydestä ja sopeutumiskyvystä.

Kivenmäki on ollut hyvä päästessään pelaamaan, sopii Ikosen kanssa samaan ketjuun paremmin kun Kangasniemi. Olisi jokseenkin "hauska" nähdä kehissä ketju Kivenmäki - Ikonen - Nordgren, joista jokaisen ura olisi todennäköisesti ollut ihan erilainen ilman loukkaantumisia.
Nordgren oli alivoimallakin hyvä, kaveri painaa kokoisekseen ja historian tietäen hurjasti duunia, mistä pitää nostaa hattua. Itse kun oon palannut loukkaantumisten jälkeen niin oon kyllä vaistomaisesti varonut kontakteja aika kauan, mutta Nordgren on loukkaantumisten jälkeen vastaavasti alkanut tekemään enemmän töitä. Hyvä poika.

Kaikessa hiljaisuudessa myös Elias Vilén on pelaamassa hyvää peliä. Useammassa ottelussa on tehnyt hyvää työtä ja rakentanut hienosti peliä ja ollut paljon aiempaa monipuolisempi.

Ja Barto on parasta mitä meidän maalilla voisi olla ja näyttää siltä että Pelicans on parasta mitä Bartolle voisi olla. Iso sydän.
Samanlaiset ajatukset itselläni pelaajista. Riihinen on yllättänyt itseni erittäin vahvalla pelillä, joka on jopa molempiin suuntiin kovaa tekemistä. Perssonista pidän myös, on sellainen energinen puolustaja myös, painaa joka solulla eteenpäin. Nordgrenin asenne on huippuluokkaa ja potentiaalia alkaa pikku hiljaa tulla sieltä, kaveri painaa sata lasissa joka vaihdossa eikä näytä nyrpeetä naamaa missään kohtaa. Suosikkeja minulle.
Elias Vilen on myös parantanut liikettään viime kaudesta ja on todella hyvä kahteen suuntaan myös. Kivenmäki myös on kuin uusi pelaaja,pelaa hyvällä liikkeellä ja osallistuu myös puolustamiseen-omalla tyylillään..
Bartosak on sitten se mihin joukkue tällä hetkellä ruumiillistuu, kovaa taisteluun ja itsevarmaan sekä vahvaan pelaamiseen. Tää kausi on alkanut hyvin,hei!
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Liigapörssiä ajatellen kysyisin Pelicansista seuraavaa: kuka, ketkä pelaavat ylivoimaa? pakeista varmaan Eronen ainakin, mutta pelaavatko muut ?

Mites maalivahtien suhde: pelaako Bartosak 70/30?
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Liigapörssiä ajatellen kysyisin Pelicansista seuraavaa: kuka, ketkä pelaavat ylivoimaa? pakeista varmaan Eronen ainakin, mutta pelaavatko muut ?

Mites maalivahtien suhde: pelaako Bartosak 70/30?
Pakeista ainakin T.Vilen pelaa ylivoimaa välillä. Ykkösyv:llä on kokeiltu viittä hyökkääjää. Maalivahtitilanne ehkä lähemmäs 65/35
 

Hili72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, k-Vantaa, Päijät-Hämeen jengit
Liigapörssiä ajatellen kysyisin Pelicansista seuraavaa: kuka, ketkä pelaavat ylivoimaa? pakeista varmaan Eronen ainakin, mutta pelaavatko muut ?

Mites maalivahtien suhde: pelaako Bartosak 70/30?
Toisessa yv:ssä välillä ollut jopa 5 hyökkääjää ja toisessa ainoana pakkina Eronen, mutta vissiin T Vilen ja Persson olleet myös. Hyökkääjistä olleet ainakin Kangasniemi, Ikonen, Jasek, Roine, Kivenmäki, E Vilen, Nordgren, A Jämsen, Hämäläinen ja Haatanen, pelikohtaisesti vähän aina voineet muuttua ja vaihtua nämä junnut. Tänään palaa Utunen kokoonpanoon niin ei tiedä kuinka vaikuttaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös