Aika ala-arvoisia VL;iä PELsuilta.;(
Iikalla ei ollut ees itsellään harmainta aavistusta mitä on lähdössä hakemaan. Kun tuo jääkin on huonossa kunnossa, niin toivoisi jotain suoraviivaisempaa koska tossa riplatessa ei käy kun kylmät.
Aika ala-arvoisia VL;iä PELsuilta.;(
Juu oli kyllä laiska yritys.Iikalla ei ollut ees itsellään harmainta aavistusta mitä on lähdössä hakemaan. Kun tuo jääkin on huonossa kunnossa, niin toivoisi jotain suoraviivaisempaa koska tossa riplatessa ei käy kun kylmät.
Ei ollut ei.Iikalla ei ollut ees itsellään harmainta aavistusta mitä on lähdössä hakemaan. Kun tuo jääkin on huonossa kunnossa, niin toivoisi jotain suoraviivaisempaa koska tossa riplatessa ei käy kun kylmät.
Ei ollut ei.
Ymmärrän kyllä, että pelaajilla on tietyt patenttiharhautukset, mutta Tuohimaan puikot oli tilanteessa niin auki, että sieltä välistä olisi voinut ajaa rekan Heinolaan. Toisaalta Frans näytti liikkuvan aika sähäkästi sivuttaissuunnassa.
Kyllä mä vaan niin kauheasti Juhista pidän vaikkei meillä enää pelaakaan, hieno pelaaja, todellakin.
Meiltä mun mielestä jopa ihan ok peli, hieno nousu lopussa ja paljon kovaa työtä, kyllä mä tykkään. Ei ole ihan sellainen heittopussijengi mitä ennen kautta pelättiin ja kaikki tuntuu taistelevan hyvin ja vaikka puuttuu jo ennestään ohuesta pakistosta porukkaa, ei peli sakkaa.
Kyllä tämä tästä, piste sieltä ja piste täältä ja kunhan saadaan pakkeja takaisin ja Iikka syttymään tähän kauteen, niin kyllä tästä vielä hyvä tulee.
Kaikilla vastustajilla on jo tiedossa tuo jätön jättö kuvio, jota pitää lähes joka ylivoimalla viljellä. Voisi jotain uutta keksiä ylöstuontiin.Semmonen ylivoima tällä kertaa...
Ykkös yv kyllä aiheutti tällä kertaa vielä kunnon lopun härdellin, omaan päähän.
Bryggman muuten veti siinä pari makeaa niittiä. Vilen kyllä erittäin nälkäisesti hakee riistoa.Sakelle maali ja nelonen pelasi hyvin. Kolmonen pelaa myös oikeasti hyvin, Nordgren ei saanut maaliin syötöstä mutta se miten saa kiekon omista pois kokoaika on suht maininnan arvoista. Nyt vois Iikka iskeä. Oon kyl sitä mieltä et joku häntä vaivaa, näkyy välillä niin ettei ole oma itsensä.
Valmentajansa näköinen molari :)Tykkään kyllä ku Barto hymyilee ja naureskelee jatkuvasti