Peliesitykset ja suoritukset 2022–2023

  • 510 137
  • 8 950

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Aika ala-arvoisia VL;iä PELsuilta.;(

Iikalla ei ollut ees itsellään harmainta aavistusta mitä on lähdössä hakemaan. Kun tuo jääkin on huonossa kunnossa, niin toivoisi jotain suoraviivaisempaa koska tossa riplatessa ei käy kun kylmät.
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Taas maalin peli. Jukurit on laatujoukkue etenkin kotonaan. Nyt tarvitaan Iikan herääminen, Toppari ja Utunen takaisin sekä mielellään joku syömähammas loukkaantuneen Enlundin tilalle.

Näillä eväillä voisi alkaa kääntymään.
 

Puupaavola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat
Iikalla ei ollut ees itsellään harmainta aavistusta mitä on lähdössä hakemaan. Kun tuo jääkin on huonossa kunnossa, niin toivoisi jotain suoraviivaisempaa koska tossa riplatessa ei käy kun kylmät.
Ei ollut ei.

Ymmärrän kyllä, että pelaajilla on tietyt patenttiharhautukset, mutta Tuohimaan puikot oli tilanteessa niin auki, että sieltä välistä olisi voinut ajaa rekan Heinolaan. Toisaalta Frans näytti liikkuvan aika sähäkästi sivuttaissuunnassa.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei ollut ei.

Ymmärrän kyllä, että pelaajilla on tietyt patenttiharhautukset, mutta Tuohimaan puikot oli tilanteessa niin auki, että sieltä välistä olisi voinut ajaa rekan Heinolaan. Toisaalta Frans näytti liikkuvan aika sähäkästi sivuttaissuunnassa.

Ensimmäistä kertaa näytti vakuuttavalta tällä kaudella.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Kyllä mä vaan niin kauheasti Juhista pidän vaikkei meillä enää pelaakaan, hieno pelaaja, todellakin.

Meiltä mun mielestä jopa ihan ok peli, hieno nousu lopussa ja paljon kovaa työtä, kyllä mä tykkään. Ei ole ihan sellainen heittopussijengi mitä ennen kautta pelättiin ja kaikki tuntuu taistelevan hyvin ja vaikka puuttuu jo ennestään ohuesta pakistosta porukkaa, ei peli sakkaa.

Kyllä tämä tästä, piste sieltä ja piste täältä ja kunhan saadaan pakkeja takaisin ja Iikka syttymään tähän kauteen, niin kyllä tästä vielä hyvä tulee.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä mä vaan niin kauheasti Juhista pidän vaikkei meillä enää pelaakaan, hieno pelaaja, todellakin.

Meiltä mun mielestä jopa ihan ok peli, hieno nousu lopussa ja paljon kovaa työtä, kyllä mä tykkään. Ei ole ihan sellainen heittopussijengi mitä ennen kautta pelättiin ja kaikki tuntuu taistelevan hyvin ja vaikka puuttuu jo ennestään ohuesta pakistosta porukkaa, ei peli sakkaa.

Kyllä tämä tästä, piste sieltä ja piste täältä ja kunhan saadaan pakkeja takaisin ja Iikka syttymään tähän kauteen, niin kyllä tästä vielä hyvä tulee.

Mutta loppujenlopuksi Tappara tai Kärpät voittaa. Se on se tylsin puoli.
 

Hili72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, k-Vantaa, Päijät-Hämeen jengit
Tänään tulee Tappara todella kovaa, eilisen häviön jälkeen. Jospa tänään osuisi Iikka ja Bryggmankin, jälkimmäistä kyllä epäilen, mut ainahan sitä toivoa pitää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös