Peliesitykset harjoituspeleissä syksy 2010

  • 79 548
  • 155

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Jokereilla ilmeisesti harkkapeli huomenna (torstaina) AIK:ta vastaan? Lähteenä jatkoajan etusivu. Mites nyt näin, kun itse käsitin että harkkapelit olisi ohi?

EDIT. Nyt on ilmoitus pelistä hävinnyt jatkoajan etusivulta. Mikähän suonenveto se oli?
 
Viimeksi muokattu:

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mites nyt näin, kun itse käsitin että harkkapelit olisi ohi?
Jos AIK nousijajoukkueena halusi vielä lisää harjoituspelejä? AIK on muutenkin pelannut Suomessa muita suomalaisia joukkueita vastaan viime aikoina ja Jokereillahan oli ainakin jossain vaiheessa läheiset suhteet AIK:hon. Harjoituspelin sopiminen ei liene vaikeaa, jos ja kun molemmilla joukkueilla oli paljon tyhjää tilaa aikataulussa ennen liigan alkua (miten vaikuttaa harjoitusten aikatauluihin ja kärsiikö kesäharjoittelu tästä?). Minäkin olin kieltämättä yllättynyt tästä (mahdollisesta) AIK-pelistä, koska Kärppä-pelin piti olla viimeinen harjoituspeli ennen kauden alkua.
 

Janda

Jäsen
Jos AIK nousijajoukkueena halusi vielä lisää harjoituspelejä? AIK on muutenkin pelannut Suomessa muita suomalaisia joukkueita vastaan viime aikoina ja Jokereillahan oli ainakin jossain vaiheessa läheiset suhteet AIK:hon. Harjoituspelin sopiminen ei liene vaikeaa, jos ja kun molemmilla joukkueilla oli paljon tyhjää tilaa aikataulussa ennen liigan alkua (miten vaikuttaa harjoitusten aikatauluihin ja kärsiikö kesäharjoittelu tästä?). Minäkin olin kieltämättä yllättynyt tästä (mahdollisesta) AIK-pelistä, koska Kärppä-pelin piti olla viimeinen harjoituspeli ennen kauden alkua.
Luulisin, että kyseessä on tällä kertaa vain joku Jatkoajan tekemä moka. Ensiksikin sen takia, että Jokerit ei ole ottelusta mitään uutisoinut ja toisekseen AIK pelaa huomenna harkkamatsin kotihallissaan Södertäljeä vastaan.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
AIK on muutenkin pelannut Suomessa muita suomalaisia joukkueita vastaan viime aikoina ja Jokereillahan oli ainakin jossain vaiheessa läheiset suhteet AIK:hon.
Niinpä olikin. Ja noiden läheisten suhteiden jäljiltä Virmasen ei liene vieläkään turvallista liikkua Tukholmassa...
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Luulisin, että kyseessä on tällä kertaa vain joku Jatkoajan tekemä moka. Ensiksikin sen takia, että Jokerit ei ole ottelusta mitään uutisoinut ja toisekseen AIK pelaa huomenna harkkamatsin kotihallissaan Södertäljeä vastaan.

Toisaalta kuulemma myös Hufvudstadsbladetissa oli tänään ollut tieto, että Jokerit pelaisi tänään AIK:ta vastaan. Vai onko tämä joku julli-lehden jäynä?
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Eli ei ole AIK:ta vastaan peliä eikä ole pitänytkään olla. Lähtenyt jostain jo kesällä väärää tietoa liikkeelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös