Peliesitykset 2020–2021

  • 241 605
  • 3 292

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
On vaihtovirheitä ja sitten tällaisia vaihto-vitun-virheitä.
 

Finnhopper

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eiks noille molkeille opeteta jo junnuna että jos se kiekko jää varusteisiin niin hanskaa ja kilpeä päälle eikä nousta mihkään? Mitähän toi Voutilainen meinas, antaa sisäsyrjäsyötön omille kun Tapparan mies on lähin paikalla?
 

tadetsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eiks noille molkeille opeteta jo junnuna että jos se kiekko jää varusteisiin niin hanskaa ja kilpeä päälle eikä nousta mihkään? Mitähän toi Voutilainen meinas, antaa sisäsyrjäsyötön omille kun Tapparan mies on lähin paikalla?
Liuku oli Voutilaisella kohti maalia niin varmaan yritti estää ettei mene itse kiekon kanssa maalin sisälle
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onhan tuossa selkeä kontakti. Veikkaan, että hylätään.
 

Finnhopper

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Liuku oli Voutilaisella kohti maalia niin varmaan yritti estää ettei mene itse kiekon kanssa maalin sisälle
Jos kiekko on molarin alla niin aika mahdoton sanoa että on kiekko maalissa kun sitä ei kunnolla näe missä kohtaa se kiekko siellä majailee. Joka tapauksessa parempi vaihtoehto kuin tuo mitä nyt nähtiin: nostaa patja ja kurkata onko se kiekko siellä?
 

Arturo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Seattle Kraken, Chelsea
Taino otetaanpa takaisin, kyllä tuo maali taitaapi olla. Ekalla silmäyksellä näytti isommalta kontaktilta.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toivotaan että hylätään mutta kyllähän Voutilainen itse aiheuttaa kontaktin

Joo nyt kun tarkemmin katsoin niin aika fifty-fifty tilanne. Saatetaan hyväksyäkin. On vastaavia tilanteita kyllä hylättykin.
 

Finnhopper

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joka tapauksessa taas aukes pakka kuin hernekeittopurkki. Jotenkin arvasin tämän kun Rautasta myöten on hehkutettu että 5-5 pelissä ollaan vahvoilla pelistä toiseen. Ei toi tänään oo siltä näyttänyt ihan alkua lukuunottamatta.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuossa Tapparan ensimmäisessä maalissa kieltämättä Voutilaiselta erikoista toimintaa. Miksi ihmeessä ponkaisi tilanteessa pystyyn?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös