Liuku oli Voutilaisella kohti maalia niin varmaan yritti estää ettei mene itse kiekon kanssa maalin sisälleEiks noille molkeille opeteta jo junnuna että jos se kiekko jää varusteisiin niin hanskaa ja kilpeä päälle eikä nousta mihkään? Mitähän toi Voutilainen meinas, antaa sisäsyrjäsyötön omille kun Tapparan mies on lähin paikalla?
Jos kiekko on molarin alla niin aika mahdoton sanoa että on kiekko maalissa kun sitä ei kunnolla näe missä kohtaa se kiekko siellä majailee. Joka tapauksessa parempi vaihtoehto kuin tuo mitä nyt nähtiin: nostaa patja ja kurkata onko se kiekko siellä?Liuku oli Voutilaisella kohti maalia niin varmaan yritti estää ettei mene itse kiekon kanssa maalin sisälle
Toivotaan että hylätään mutta kyllähän Voutilainen itse aiheuttaa kontaktinOnhan tuossa selkeä kontakti. Veikkaan, että hylätään.
Oli kyllä huonoa tekemistä Voutilaisella.Minne vittuun toi Voutilainen oikee lähti.
Eihän se tapparalainen ollu alueella edes?
Toivotaan että hylätään mutta kyllähän Voutilainen itse aiheuttaa kontaktin
Tuossa Tapparan ensimmäisessä maalissa kieltämättä Voutilaiselta erikoista toimintaa. Miksi ihmeessä ponkaisi tilanteessa pystyyn?