Peliesitykset 2020–2021

  • 239 720
  • 3 292
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen pitänyt Arttu Pelliä jo tähänkin asti ihan vakaana liigatason kiekollisena pakkina, mutta mitäs helvettiä kesän aikana on käynyt? On nostanut kiekollisen pelinsä aivan uudelle tasolle. Näillä näytöillä ei oo Ytterellit enää viemässä Artun peliaikaa.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Arttu avasi viime kaudenkin todella hyvin, sitten tuli loukkaantuminen. Mutta kyllä on taso selvästi noussut edelleen. Siitä vaan rohkeasti omalla pelityylillä eteenpäin!
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Ei siihen ihan hirveitä tarvita. Latvala saa tarvittaessa itse itsensä nurin. Sen verran huono tasapaino nuorella miehellä.

Eipä mitään, parempi joukkue voitti. Hienoa nähdä että KooKoo on saanut jatkettua siitä mihin viime kaudella jäi. Ei kun uutta putkeen vaan.

Ps. Mikäs meidän Tuulolaa vaivaa? Olisi ollut kiva nähdä miehen peliä
 

Finnhopper

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllähän KooKoon pelillinen anti oli niin paljon HPK ta edellä että yksi piste hävittiin tuomariin ja tehottomuuteen. HPK oli huonoin joukkue mitä olen tällä kaudella nähnyt Jukureiden jälkeen. Bratström reilut kymmenen torjuntaa ja maksimissaan 5 maalipaikkaa. KooKoolla melkein triplasti enemmän molempia. Larmi oli ainut valopilkku muuten surkeassa vierailijassa.

Hyvässä vauhdissa ollaan ja kohta lähtee NHL avut niin nähdään todelliset voimasuhteet.
Varsinkin kun Brätts itse oli järjestämässä vielä ainakin paria noista jäätävällä mailapelillään. Noi mailakoomailut pois ja aina paranee.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Trevor Mingoia kuittasi tästä tilanteesta 10 minuutin käytösrangaistuksen.
Varsinainen pelle tuo tuomari numero #26 Kristian Vikman, joka ensi itse veti täysin vihkoon HPK:n tasoitusmaalia edeltäneen tilanteen ja oman virheensä seurauksena passitti pelaajia jäähyaitioon. Berger ja Mingoia 10 minuuttia ja Karlsson 20 minuuttia. Vikman miten onnistuit iltapuhteessa noin niinkuin omasta mielstäsi?


 
Viimeksi muokattu:

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Ilves on kova. Myrrä on juudas. Tulee varmaan pitkä ilta.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Todella hyvin KooKoo noussut peliin mukaan 2-0 tappioasemasta. Pelin hallinta kääntynyt KooKoolle peräti 57%. NHL-Ilves ollut aika-ajoin hätää kärsimässä. Nyt vaan kiekkoa reppuun.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoolle jäähy ja NHL-Ilves pääsee esittelmään liigan pelätyintä ylivoimapeliä.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko tuolla Tampereen omat tuomarit viheltämässä?
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Illan tuomarit Joonas Kova & Lassi Heikkinen. Herätys nyt siellä. Ei tarvitse noin räikeästi vetää kotiinpäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös