Peliesitykset 2020–2021

  • 494 342
  • 6 877

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Kyllä Nordgren oikeana laiturina pelaisi paremmin kuin And tuossa kolmosketjussa.
Mutta meidän välkky-valkku ei anna mahdollisuutta. Nikke on pääasiassa saanut kokeilla nelosessa ne pari matsia, joissa on pelannut. Tyypiltään ei suinkaan mikään nelosen duunari, vaan taitokaveri, joka valitettavasti ei ole saanut juurikaan mahiksia loukkinsa jälkeen.
Ei ymmärrä ollenkaan!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kyllä Nordgren oikeana laiturina pelaisi paremmin kuin And tuossa kolmosketjussa.
Mutta meidän välkky-valkku ei anna mahdollisuutta. Nikke on pääasiassa saanut kokeilla nelosessa ne pari matsia, joissa on pelannut. Tyypiltään ei suinkaan mikään nelosen duunari, vaan taitokaveri, joka valitettavasti ei ole saanut juurikaan mahiksia loukkinsa jälkeen.
Ei ymmärrä ollenkaan!
Nordgrenilla ei vaan tahdo liike riittää tällaisissa peleissä vaikka toki olen kanssasi samaa mieltä, että enemmin Nordgren kuin And. And nyt ei oikeastaan osaa muuta kuin luistella kovaa. And on vähän sellainen pirkka-versio Dan Hackerista.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mä en kestä! Nyt vasta tajusin, että se oli sekunnista kiinni, ettei jääskän sijaan maalia olis tehny itse Vinpärr.
Onko kuuloni huonontunut, mutta olen ollut havaitsevinani, että Anu Saukkonen on oppinut lausumaan noita nimiä? Ainakin Bernhardt oli Bernhardt eikä Pernhaar tänään yhdessä vaihdossa? Ehkäpä saanut palautetta tuottajalta, kun ainakin tuolla SoMessa IFKn fanit olivat vihoissaan tuosta "pääristä" ja laittoivat palautetta.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Dykin selässä ollut apina siirtynyt Lyytisen niskaan?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kousa-Bernhardt ja Lyytinen-Motin pakkiparien jälkeen taso tippuu aivan helvetisti. Varakkaalla ei riitä ja Teräväisellä vielä vähemmän.

Se siitä kahden maalin johdosta
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Pelaako Dyk muuten?

edit: oli Dyk siellä
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vähän on sen näköistä kyllä ettei tässä hyvin käy. Valitettavasti.
 

F#21

Jäsen
HIFK ei nyt löydä keinoja rikkomaan Tapparan keskialueen träppiä(?). Kolmosketju ei myöskään oikein tuo mitään tonne kentälle, heillä ei tunnu riittävän vääntö tai kiekollinen peli tänää.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vanhan toistoa, mutta pakistomme ei vaan kestä paineistusta. Pelaaminen menee hätäpaskanteluksi ja roiskimiseksi eikä hyökkäyspelaamisestakaan tule yhtään mitään. Isoa remonttia tuo alakerta kaipaa. Muuttin ollut oikein hyvä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös