Peliesitykset 2020–2021

  • 493 956
  • 6 877

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Kyllä siellä mun mielestä on nyt viimeiset 15 peliä ollut suht samanlaisia toistoja. Riippuen vastustajasta on HIFK vähän muokannut peliään ja eniten se näkyy karvauksessa. Pakisto tekee aika usein maks yhden pakki-pakin omalla alueella jonka jälkeen yrittävät syöttää pystyyn. Jos ei ole syöttömahdollisuutta niin nostavat punaiselle ja heittävät päätyyn. HIFK:n sisääntuonnit alueelle ajetaan aika usein kulmiin ja lähtevät sieltä pelaamaan pitkää painostusta. Näistä pitäisi pystyä haastamaan useammin, mutta toivottavasti Pikkarainen saisi sen pleijareihin kuntoon. Mun mielestä hyvin yksinkertaista peliä, ei mitään taktista neroutta.
No joo, jos tuota taktiikaksi kutsuu, niin JP on nero. Minun mielestä lähes kaikki muut joukkueet esim. avaavat peliä paremmin ja jo syksystä alkaen monella ollut peli selkeästi kuosissa. Joo, meillä oli paljon saikkuja ja on nytkin.
No onneksi tuli tasoitus, niin kaikki JP-fanit voivat kehua häntä. Yv ja hyvä yksilösuoritus.
 

Päähaku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvää yksinkertaista rystypuikkoa. Jos hinta on kohdillaan niin voin mä tälle vain hieman Kangasniemeä pidemmälle päijäthämäläiselle soturille tarjota vuoden jatkopahvia
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Mikäs tuo spede tuolla HPK:n maalilla on? Teutaroi, huitoilee ja estelee ohi luistelevia pelaajia. Kaikki tämä tietysti sääntöjen tarjoaman koskemattomuuden turvin. Toivottavasti tällasta urpoilua ei tarvitse meidän maalilla koskaan nähdä.
Ton karvauksen estämisen osittain ymmärrän ku kaikki veskarit sitä enemmän tai vähemmän harrastavat.
Mutta en tuota kun vihellyksen jälkeen alkaa juuri tuon koskemattomuuden turvin tönimään kenttäpelaajia.
Tollasessa tilanteessa pitäs lähteä koskemattomuus pois niin loppuisi lyhyeen tuollaiset koiruudet
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ainoa positiivinen asia: pitkä aika, että joku on pystynyt voittamaan meidät 60 minuutissa.
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kolmas erä oli mulle pettymys, odotin paljon enemmän siitä. Nyt ne työhaalarit jäi koppiin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Otetaan tämäkin extrapiste. Dykin onnistuminen lämmittää aina.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Tän parempaa panos-tuotossuhdetta ei voi olla. Aivan minimityöllä 2 pinnaa. Hyvä näin, mutta tiistaina sit taas se eilinen peli-ilme, kiitos.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Hurstin viikset pääs taas haastatteluun, siitä erityispiste lähetys-porukalle!
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Edelleen edetään niin, mikä on tärkeintä voittavalle joukkueelle, eli pystytään nousemaan kolmannessa tasoihin ja väännetään niitä voittoja vaikka peli ei olekaan täydellistä. Silti häntäpään HPK:ta vastaan, jolla Kontiola poissa ei tämänpäiväinen tulos ole hyvä. Kolme pistettä pitäisi ottaa. Olen kuitenkin iloinen lopputaistelusta ja Halonen pelasi todella hyvin.
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täähän oli ihan jees, joskin sekavahko peli. 1-0 kun tuli Hifk lisäsi kaasua ja hups, peli oli tasan. Ois voinut vaikka lisätä kaasua vähän aiemmin?
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toisaalta hpk on pelannut jo pitkään kärjen tasolla ja jengissä useita laatupelaajia ja sentään hallitseva mestari. Mun mielestä meni päinvastoin taas liikaa siihen työteliästä kiekkoa -linjalle, kun tällaisissa otteluissa vois yrittää tällä nykyisellä jengillä kokeilla enemmän irtonaisemmin, taidolla vrt. kulmapunttaus. No, hyvä kuitenkin: jälleen pisteitä - tässähän mestaruusjuna jytisee raiteillaan.
 

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
Lämmittää se, että joukkue on noin sitkeä - kuin tilliliha! Taas tämä homma käännettiin ja näin tekevät joukkueet, jotka pelaavat keväällä mestaruudesta. Saarinen, Sallinen ja Dyk heräävät juuri oikeaan aikaan! Hienoa!

ja Broadhurst on aina pakko nostaa esille, koska diggaan pelaajasta niin julmetusti. Upea äijä!
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toisaalta hpk on pelannut jo pitkään kärjen tasolla ja jengissä useita laatupelaajia ja sentään hallitseva mestari. Mun mielestä meni päinvastoin taas liikaa siihen työteliästä kiekkoa -linjalle, kun tällaisissa otteluissa vois yrittää tällä nykyisellä jengillä kokeilla enemmän irtonaisemmin, taidolla vrt. kulmapunttaus. No, hyvä kuitenkin: jälleen pisteitä - tässähän mestaruusjuna jytisee raiteillaan.
Vauhdilla eteenpäin puskeminen on käytännössä ainoa toimiva pelisysteemi tolla rosterilla. Hyökkäyksessä on paljon taitoa pelata ylöspäin ja pysyä kiekossa vastustajan päädyssä.

Pakisto on taas niin epävarma, että kiekkokontrollin säilyttäminen omalla alueella ei onnistu. Tänäänkin taas lukuisia esimerkkejä, joissa kevyessä paineessa ennen pitkään kämmäiltiin kiekko vastustajalle. Ja oman puolustussinisen ylittäminen paniikissa on välillä niin saakelin tuskaista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Tärkeät kaksi pistettä. Katkerana ihmisenä minun täytyy nostaa esiin tuomarit. Todella kevyitä jäähyjä ja vastaisesti vaikkapa Broadhurstin liikettä estettiin mailalla tasaisen varmasti koko peli. Ei jäähyjä. Massiivinen lampaanperse koko tuomarinelikolle. Peli ei heihin ratkennut, mutta onpa vittumaista seurata peliä, jossa parhailta pelaajilta viedään vauhti tuolla tavalla.

Huh. Kylläpä helpotti. Kiitos, Dyk!
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Otteluraportti hiukan huvittava, kun päällimmäiseksi jää mieleen HPK:n kolme poissaoloa. HIFK:lla ainakin vastaavat nimet poissa. Tärkeät pisteet takaa-ajossa Lukkoa vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös