Tapparan miäs. :)Perkele mä tykkään tosta Luodosta
Tapparan miäs. :)Perkele mä tykkään tosta Luodosta
Mikset voi vaan kerrankin olla tyytyväinen että ollaan pelattu vihdoinki edes kohtalaisen hyvä peli, näitä ei ole liikaa nyt ollut ja varmaan tekee hyvää tolle jengille. Ymmärrän että harmittaa ettet pääse pelkästään kehumaan vastustajaa niinkuin olet joka pelissä nyt viimeaikoina tehnyt, mutta tollanen väärin voitettu koska otteluohjelma ja tuuri on kyllä niin paskaa. Kalpa on ollut aivan yössä tän matsin ja siinä on varmasti osasyy sekin että me ollaan oltu hyviä.Eipä ole hääviä tänäänkään.
KalPa tietysti tuntee jaloissaan (varsinkin eka maali ja myös kolmas) eilisen pelin ja kiittelee Liigan otteluohjelmalottoa.
Meillä vähän tsägää (Lyytisen skode).
Mutta hyvin on Halonen pelannut.
Lundellin ketju ihan yössä. Miksi Tallberg siinä?
Kyllä nuo pakkien ns. avaukset on onnettomia.
Mikset voi vaan kerrankin olla tyytyväinen että ollaan pelattu vihdoinki edes kohtalaisen hyvä peli, näitä ei ole liikaa nyt ollut ja varmaan tekee hyvää tolle jengille. Ymmärrän että harmittaa ettet pääse pelkästään kehumaan vastustajaa niinkuin olet joka pelissä nyt viimeaikoina tehnyt, mutta tollanen väärin voitettu koska otteluohjelma ja tuuri on kyllä niin paskaa. Kalpa on ollut aivan yössä tän matsin ja siinä on varmasti osasyy sekin että me ollaan oltu hyviä.
Siksi, että näen paljon heikkoa pelissä.Mikset voi vaan kerrankin olla tyytyväinen että ollaan pelattu vihdoinki edes kohtalaisen hyvä peli, näitä ei ole liikaa nyt ollut ja varmaan tekee hyvää tolle jengille. Ymmärrän että harmittaa ettet pääse pelkästään kehumaan vastustajaa niinkuin olet joka pelissä nyt viimeaikoina tehnyt, mutta tollanen väärin voitettu koska otteluohjelma ja tuuri on kyllä niin paskaa. Kalpa on ollut aivan yössä tän matsin ja siinä on varmasti osasyy sekin että me ollaan oltu hyviä.
Luoto on oikeesti Sallisen ja Lunkan ohella todellakin parhaat. Kiva katsoa tota tekemistä.
Itse tykkään myös Luodon pelistä paljon. Hieno sekoitus taitoa, asennetta, röyhkeyttä ja ripaus myös itselle niin tärkeää ylimielisyyttä.
Ei tullu rahaa ei ja Nipekin pelas paremmin ku Tuohimaa viime aikoina. Kalpa oli väsynyt ja heikko – IFK pelasi ihan fiksusti pelin laitoihin ja kulmiin sekä antoi välillä kolmellakin painetta pakottaen kalpan hyökkääjät hakemaan todella alhaalta – eikä eilen pelannut KalPa kauaa tuota jaksanut.Tulee vielä Tuohimaata ikävä...KalPa tulee tänään antamaan oppitunnin kurinalaisesta jääkiekosta. 3,5 kerroin pikkasen liian houkutteleva, joten oli pakko pelata vierasvoittoa varsinaisella. Eli menee salee jatkoille.
Eilen katsoin samaa. Miten mä täen Luodossa paljon old school lätkää. Romuluinen tyyliltään, vanhanliiton pelaaja, hidas mutta aina oikeassa paikassa ja voimakas. On kuin luotu IFK:hon, ainakin siihen vanhaan jengiin mitä nuoruudessa diggasin.Itse tykkään myös Luodon pelistä paljon. Hieno sekoitus taitoa, asennetta, röyhkeyttä ja ripaus myös itselle niin tärkeää ylimielisyyttä.
Ei kyllä hitaalta vaikuta? Koivula on se hidas pökkelö. Mut joo, on kyllä mukavaa seurattavaa tämä "maailman paskin änäripelaaja".Eilen katsoin samaa. Miten mä täen Luodossa paljon old school lätkää. Romuluinen tyyliltään, vanhanliiton pelaaja, hidas mutta aina oikeassa paikassa ja voimakas. On kuin luotu IFK:hon, ainakin siihen vanhaan jengiin mitä nuoruudessa diggasin.