Peliesitykset 2020–2021

  • 491 635
  • 6 877

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No eipä niitä ole kuin tuo 4-5 tyyppiä mut vituttaahanse kun ne floodaa tota agendaansa jokaikiseen ketjuun taukoamatta. En mäkään nauti peliesityksistä tällä hetkellä enkä todellakaan käyttäis Pikkaraisen optiota näillä näytöillä. Mutta kyllä mä nyt oottelen vielä sen 10 peliä ennenkuin liityn huutelijoihin. Siellä lappaa kuitenkin uutta äijää kokoajan sisään + saikut niin vaatiihan se hetken aikaa ennenkuin voi antaa lopullisen tuomion.
Ihan jees, mutta etkös sä sitten ole ootellut jo ainakin sen 40 peliä siinä vaiheessa? Vai laskinko väärin?
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Joudun ehkä huomenna katsomaan tämän pelin uudestaan, koska luulen, että katon elämäni ensimmäistä IFK-peliä, jossa ei ole taklattu kertaakaan. Ei kertaakaan.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Enpä usko että kukaan nauttii. Ainakin itseltä se on puhdasta vitutuksen purkua, ja kun tässä 40 iässä ei enää viitsi heittää kaukosäädintä seinään, polkea hallilla jalkapohjan jännettä paskaks tai kehittää suurta riitaa himassa, niin turvallisempi tapa kitistä Jatkoajassa.

Tänään tota paskaa jaksoi hallilla 40min, sitten riitti ja ulos.

Ja mä ymmärrän sua ihan täysin. Sä ja todella moni muu ootte täällä oikeasti keskustelemassa ja kannattamassa IFK:ta ja sitten kun asiat menee päin persettä ja teitä vituttaa, niin se on täysin ymmärrettävää ja sitä vitutusta on täällä ihan hyvä jakaa omien kesken. Muakin vituttaa tällä hetkellä. Sitten on tämä uuvattilauma joka ei mitään muuta tee kuin kitisee ja vittuilee. Kyllä kaikki varmaan tietää kenestä mä tuossa puhun. Jos alan listaamaan niin saan varmaan kakkua kiusaamisesta. Varmaan listaavat ihan itse itsensä tähän kohta perään.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tänään on helppo käydä posit ja negat läpi. Ei posia, vain negaa. Uskomattoman surkea esitys koko joukkueelta, ihan koko joukkueelta.

Tai no posia, että huomenna jo pelataan ja on mahdollisuus pestä kasvoja.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
No nyt oli jo vähän paksu jööttiä moinen viesti. Tuskin kukaan nauti tällaisesta paskasta. Tokihan tämän kaikesn keskustelun ja jankutuksen seassa voi tulla sellainen pieni "piru" mieleen, kun kerran alkaa tosiaankin näyttämään siltä, että ei IFK:n peli edisty mihinkään. MOntakohan vuotta Piken proggikset kestää, ennen kuin ne realisoituu mestaruuksiksi? Ymmärrän jos ei kaikilla kärsivällisyys riitä, kun samaan aikaan tuntuu olevan valkkuja, joilla homma lähtee päivästä yksi, josko myös päinvastaisikain on, ettei tarvitse sillä alkaa tuulettamaan, mutta tosiaan, melkoista paskaa alkaa nyt vielä niitä faneja syyttelemään. Kyllä ihan varmaan jokainen haluaisi nähdä voittavan IFK:n. Siihen ei tosin näytä auttavan enää edes ne sentterit.

No ehkä tää tästä vielä iloksi muuttu, ja laetaan tilamaan marmoria pikepatsasta varten.

Noh, se jöötti tuli mun hanurista ja pistin nimmarinkin päälle ettei jää epäselvyyttä omistajasta. Pikkaraisen kehityksestä huolestumisen allekirjoitan myös.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ihan jees, mutta etkös sä sitten ole ootellut jo ainakin sen 40 peliä siinä vaiheessa? Vai laskinko väärin?

en nyt ihan ymmärtänyt. Mä itse oletan että Pikkarainen muun joukkueen ohessa on kehittynyt kesän aikana, juuri nyt ei siltä tietysti näytä. Mut senverran tota turbulenssia loukkaantumisten ja pelaajarallin kanssa on ollut että maltan odotella vielä hetken.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuosta on hyvä lähteä huomenna Tampereelle.
Mikä ihmeen arkajalkojen ankkalauma siellä pelas tänään! Varmaan taas jäässä vika. Tekis mieli sanoa että hävetkää mutta kyllä siellä ymmärrettävästi ei kaikkia ehkä ihan nappaa pistää 100 lasiin.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
en nyt ihan ymmärtänyt. Mä itse oletan että Pikkarainen muun joukkueen ohessa on kehittynyt kesän aikana, juuri nyt ei siltä tietysti näytä. Mut senverran tota turbulenssia loukkaantumisten ja pelaajarallin kanssa on ollut että maltan odotella vielä hetken.
Juu juu, oota vaan, mutta olet kuitnekin odotellut jo sen 40 peliä siinä vaiheessa tämän pelin parantumista. Ja sii ihan kuten minäkin. Mä en ole varma jaksano kauan enää odotella, mutta toisaalta tämä kausi nyt vaan sitten kannattaa kärvistellä jo taloudellisistakin syistä.

Ja toki olen eritätin iloinen jos se yhtäkkiä sikiää pikestä jokin "supervalmentaja" jonka laisuudeessa ei enää hävitä ollenkaan. Saa suorittaa.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Juu juu, oota vaan, mutta olet kuitnekin odotellut jo sen 40 peliä siinä vaiheessa tämän pelin parantumista. Ja sii ihan kuten minäkin. Mä en ole varma jaksano kauan enää odotella, mutta toisaalta tämä kausi nyt vaan sitten kannattaa kärvistellä jo taloudellisistakin syistä.

Ja toki olen eritätin iloinen jos se yhtäkkiä sikiää pikestä jokin "supervalmentaja" jonka laisuudeessa ei enää hävitä ollenkaan. Saa suorittaa.
Mikä ihmeen 40 peliä???
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Jännittää jo helvetisti onnistutaanko jo huomenna antamaan edes yhtä avaussyöttöä lapaan? Siis oman pelaajan lapaan. Vastustajan lavat löydetäänkin jo helposti. Tältä illalta minä en anna pökäle patsasta Johan Motinille vaan Eero Teräväiselle. Ihan täyttä jöötiä alusta loppuun. Ei riitä edes kokemattomuus illan vahvasti paskalta haiskahtanutta suoritusta selittämään.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joudun ehkä huomenna katsomaan tämän pelin uudestaan, koska luulen, että katon elämäni ensimmäistä IFK-peliä, jossa ei ole taklattu kertaakaan. Ei kertaakaan.
Nyt kun sanot niin itsekin vähän mietin jossain vaiheessa miksi ei taklata, mutta kyllähän Karjalainen lanas jonkun. Hyökkäyspäässä ei taidettu ollenkaan taklata... en ainakaan ite muista.
Edit: eli on siellä taklaus ei tarvitse katsoa uudestaan... ihan mielenterveyden takia vakuutan: on sielä... on on... usko nyt.. älä katso uudestaan!!!
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: HJL

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taklaaminen on mahdotonta, kun koko ajan pelataan ”epärytmissä”. Ei ehditä sen enempää hyökkäys- kun puolustusalueellakaan vastustajaan kiinni kun kiekko on jo muualla. Homma kusee huolella.
Taklaaminen on mahdotonta, kun koko ajan pelataan ”epärytmissä”. Ei ehditä sen enempää hyökkäys- kun puolustusalueellakaan vastustajaan kiinni kun kiekko on jo muualla. Homma kusee huolella.
Täysin samaa mieltä mutta kyllä Kärpät oli jotenkin isompi jengi ja IFK lta unohtu munat koppiin
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Taklaaminen on mahdotonta, kun koko ajan pelataan ”epärytmissä”. Ei ehditä sen enempää hyökkäys- kun puolustusalueellakaan vastustajaan kiinni kun kiekko on jo muualla. Homma kusee huolella.
Kyllä. HIFK:n ajoitukset ovat koko ajan tyystin pielessä.
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mut hei voitettiin taas laukaukset selvästi. Samat kuviot Picachulla kun viime kaudella.
Laukauksista toinen huomio, että Kärppien maalintekotehokkuus oli aika eeppinen: yli 20% vedoista meni sisään. Peliä en nähnyt, joten puolustus taisi olla melkoista ripulia tänään?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@BOL miltä jää näyttää, saisiko raporttia?

Miehekästä vittuilua ja ihan vallan suoraan tägättynä. Koska olet varmasti vähintään keskiviikosta lähtien odottanut, että pääset kyselemään minulta jään kunnosta, tuntuu varsin mukavalta, että sinäkin saat, edes täältä, tyydytyksesi. Tällainen kunnia saa pienen ihmisen nöyräksi ja tunnen itseni todella tärkeäksi, kiitos kunniasta. Älkäämme kuitenkaan tehkö tästä tapaa.

Mutta asiaan: Jää näytti taas huonolta. Mutta, kuten Donald Trump sanoisi ”It is what it is”. Surkean jään lisäksi myös HIFK näytti silmiini huonolta kokonaisuudessaan, eli veska, pakit ja hyökkääjät. Ja myös koutsit, mukaan lukien Jarno Pikkarainen, eli Pike, hekin näyttivät huonoilta. Tänään on siis varmaan oikein onnen päivä sinulle, kun minäkin sen ihan tänne kirjoitan.

Kirvestä en toki suostu kaivoon vielä heittämään, enkä tietenkään vaadi kenkää kenellekään. Vaadin jokaiselta skarppausta. Heti huomenna. Sinänsä mulle on yksi lysti, päättyykö peli 1-2 vai 3-7. Tappio on tappio. Jatkoa ajatellen runsaslukuinen tappio voisi teoriassa jopa olla parempi kuin joku numeroiden valossa tiukka näennäistappio, mikä antaisi väärän kuvan pelitilanteista. Tekosyitä ei ole, vaan jokaisen, korostan JOKAISEN, on pystyttävä parempaan.

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
 

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Kuinka pitkälle kantaa jos hävitään joukkueille, mutta voitetaan yksilöillä aina joskus? Sitten kun näistä yksilöistä lähtee parin kk:n jälkeen osa takaisin omaan liigaansa, pitääkö tänne jäävien siinä vaiheessa opetella joukkuepeli vai mennäänkö kausi loppuun samalla sekoilulla, jota tänäänkin nähtiin?
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Nopeat ranskalaiset viivat:
-Lundell?
-Broadhurst?
-Mitä tapahtuu kun nämä AHL-sepät lähtee takaisin ison veden taakse?
-Skagaaminen kun staroja jengi täynnä, pakko suorittaa
-Hyvää: ei siellä selkä suoristunut juurikaan, yritystä oli vaa vailla mitään järkeä.


Mistähän sitä aloittaisi. Vähän lapsellista perjantai-illan huumaa ilmoilla jostain viime kaudesta ja siihen vertaamisessa. Ei oltu vittu lähelläkään.

Odotin tänään suhteelliseen vaikeaa. Uutta ukkoa lappaa sisään syysterillään, vaan ihan tämmöistä en kuitenkaan pystynyt kuvittelemaan. Tässä vasta kolmekymppisenä olen seurannut tätä touhua ainakin mukamas jotain jostain ymmärtäen noin 17 vuotta aktiivisesti. Ihan heti ei muistu mieleen, että IFK olisi ollut näin saatanan huono. Oikeastaan en edes tiennyt, että Suomen pääsarjatasolla on mahdollista pelata näin huonoa epäjääkiekkoa. Meillä ei ollut mitään rakennetta pelissä, ei mitään. Oman hännän nostaminen on aina kivaa, joten teen sen. Pelsu matsin jälkeen huutelin, että kamalin IFK:n peli Piken alaisuudessa. Tänään pistettiin noin kymmenen kertaa paremmaksi. Kirjoitin myös meidän pakiston vajavaisuudesta verrattuna kärkijoukkueisiin. Tänään se todella realisoitui. Tässä tilanteessa ei auta edes huomenna julkaistavat kaksi hyökkäysketjullista Crosbyja jos pakkien suorittaminen on tällä tasolla. Keke, Motin, Ahonen: Mikä vittu teitä vaivaa?!



Tämä ei vähennä Pikkaraisen taakkaa ja vastuuta. Ei edellämainitut oikeasti ole noin luokattomia puolustajia. Eikä mikään jengi voi olla noin vitun sekaisin kun tulee pari laatu-ukkoa sisään. Odotukset eivät olleet kovin suuret tänään koska aika harvoin se sormia napsauttamalla lähtee käyntiin ja tappion olisin tiukan taiston jälkeen niellyt ihan kernaasti tänään ja lukenut Pikkaraiselle kenkää -ketjua sen jälkeen hymyillen, mutta tämän jälkeen kukaan itselleen rehellinen ei niin voi tehdä.

Piken kello käy ja niin pitää käydäkin. Tämä oli aivan surkuhupaisa esitys. Vaikka sillä ei todellisuuden kanssa ole mitään merkitystä niin mitä itse ajattelen on, että se on tasan 10 peliä aikaa pistää homma jiiriin tai tämä romanssi Piken kanssa päättyy. Uskon, että se on täysin mahdollista tehdä, vaan nyt ollaan todella, todella kaukana.


ps. Niille jotka sanoo ettei taklattu kertaakaan: olette väärässä. Karjalainen taklasi kerran kolmannessa erässä.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sekin huolestuttaa tämän illan peliesityksessä, että aiemmilla kausilla IFK tuntui olevan parhaimmillaan juuri näitä kärppiä ja tapparoita, eli ennalta kovempia joukkueita, vastaan ja nappasi yllättävän hyvälläkin prosentilla niistä pisteitä, niin kotona kuin vieraissakin. Toki tämän illan peli on otannalta vain se yksi peli, mutta tänään ei IFK:lla ei ollut enää sen Kärppien ensimmäisen maalin jälkeen käytännössä mitään palaa koko ottelussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös