Peliesitykset 2020–2021

  • 493 165
  • 6 877

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Kovasti Pikkaraista dissataan, ymmärrettävästi kyllä. Parempi kysymys olisi kuitenkin, miksi meillä ei onnistu yksikään valmentaja?

Niiiiin. On noita muutama jotka on onnistunut.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kovasti Pikkaraista dissataan, ymmärrettävästi kyllä. Parempi kysymys olisi kuitenkin, miksi meillä ei onnistu yksikään valmentaja?

Kojo onnistui, Matikainen koutsas runkosarjassa kolmanneksi, Törmänen onnistui. Ei meillä mitkään "huippukoutsit" ole epäonnistunut vaan nämä tusinakamaa olevat koutsit.

Onhan tuo pakisto karsea siitä ei pääse yli eikä ympäri ja ehkä tänään on vain surkea päivä, mutta ei Piken IFK missään vaiheessa ole mennyt eteenpäin tai ollut vakuuttava.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Huutais Erkkaa lapaan.

Ja pari taitopakkii kaupan kylkiäisiksi.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinkahan kauan noista kirkkaista valoista jaksetaan vielä jauhaa - toisaalta, ehkä tuo kertoo substanssin puutteesta, jos tuota samaa värssyä täytyy joka väliin työntää.

HIFK:n pelaaminen on pahasti sekaisin - osassa ketjuja sijoittuminen on täysin hakoteillä ja molemmissa päissä kiekkoa pusketaan mielikuvituksettomasti.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Illan ottelusta hajahuomiot:
Jäällä on yksi joukkue, joka on kasattu melko hyvissä ajoin ennen sarjan alkua. Sitä valmentaa osaava valmentaja, joka on saanut pelaajat pelaamaan tietäen missä kaverit ovat ja antamaan oikein syötöt.
Vastustajana on hätäisesti rakennettu ryhmä pelaajia, johon viime tingassa on haalittu pelaajia sieltä täältä. Toki syystä, että jatkuvasti kärsivät loukkaantumisista.
Tästä ryhmästä puuttuu balanssi.
Yksittäiset pelaajahuomiot:
Tuohimaa on melko epävarman tuntuinen.
Puolustus seisoo eikä osaa avata peliä.
Teräväinen on kenties paras pakki. Kousa, Ahonen, Motin ja Winberg eivät ole vakuuttaneet.
Hyökkääjistä Väänänen ehkä positiivisin.
And sai oppitunnin kahville menosta.
Muilta saisi odottaa paljon enemmän.
Lundellin ketju täysin unessa.
 

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
Ei ikinä. Haluaako joku katsoa sitä meidän peliä mitä tampereella harrastetaan missä odotetaan oman maalin takana minuutti ja träpätään keskialue? Studiossakin Kivi koko aika hoki IFK:n pelistä "ei ole mikään kiire". No ei, sen huomasi Kiven joukkueista.

Pike ulos, mutta ei Kiveä.

Kiven Ilves ei pelannut noin. Toki nykyinen Ilves on vielä selvästi suoraviivaisempi ja lähtee omista nopeammin kuin mikään muu joukkue tässä sarjassa ja kaikki pakitkin nousee koko ajan hyökkäyksiin, että on siinä Kiven lähdön jälkeen muuttunutkin.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Kojo onnistui, Matikainen koutsas runkosarjassa kolmanneksi, Törmänen onnistui. Ei meillä mitkään "huippukoutsit" ole epäonnistunut vaan nämä tusinakamaa olevat koutsit.

Kojolle huudettiin täällä kenkää. Matikaiselle huudettiin täällä kenkää. Törmäselle huudettiin täällä kenkää.

Mä sanoisin että tällä hetkellä Pikkarainen ei ole ansainnut optionsa käyttöä. Kenkiminen tässä kohdassa kautta ja tässä maailman tilanteessa olisi sitten taas niin sitä itseään.

Eniten mua kuitenkin vituttaa ja suorastaan säälittää on se, että IFK:n kannattajakunnasta löytyy tätä porukkaa jotka suorastaan nauttivat tästä tilanteesta. Pääasia että pääsee jotain potkimaan.
 

444

Jäsen
Jotenkin käsittämätöntä, että Motin pelaa jo kolmatta kauttaan meillä. Ollut joukkueen paskimpia pelaajia kaudesta toiseen ja ei varmasti ole edullisimmasta päästä.
Tossa Hermusen maalissa hienosti pelasti itsensä miinuspisteiltä poistumalla vaihtoon, kun vastustajalla oli kiekko omalla puolustussinisellään. NHL-tason vastuun välttelyä jättää puolustuspaikka hoitamatta ja päästämällä vastustaja yksin läpi. Näitä tarvitaan, että vastustajalle ei tule paha mieli.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eniten mua kuitenkin vituttaa ja suorastaan säälittää on se, että IFK:n kannattajakunnasta löytyy tätä porukkaa jotka suorastaan nauttivat tästä tilanteesta. Pääasia että pääsee jotain potkimaan.

Itse kuuluin Törmäsen suurimpiin puolustelijoihin viimeiseen asti ja hänet heitettiin härskisti Nybondaksen johdolla bussin alle.

En tiedä viittaatko minuun, mutta mieluummin minä näkisin arvoisensa IFK:n kuin huutelisin potkujen tms. perään. Vituttaa kuinka huono IFK on ja faktahan se on, että Piken aikana peli ei ole mennyt eteenpäin.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Itse kuuluin Törmäsen suurimpiin puolustelijoihin viimeiseen asti ja hänet heitettiin härskisti Nybondaksen johdolla bussin alle.

En tiedä viittaatko minuun, mutta mieluummin minä näkisin arvoisensa IFK:n kuin huutelisin potkujen tms. perään. Vituttaa kuinka huono IFK on ja faktahan se on, että Piken aikana peli ei ole mennyt eteenpäin.

En viitannut sinuun ollenkaan. Pahoittelut jos sait sellaisen käsityksen. Poimin vain tuon sinun listan noista onnistujista, joista itsekin kyllä allekirjoitan 2/3. Matikainen mielestäni epäonnistui.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Motinilla kaksi vapaata lapaa johon syöttää, päättää syöttää Luodon jalkoihin jonka edessä Kärppä-pakki ja olisi voinut antaa kovan taklauksen. Vaihdosta toiseen Motin on ihan järkyttävän huono.

E: voi voi Teräväistäkin.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Eniten mua kuitenkin vituttaa ja suorastaan säälittää on se, että IFK:n kannattajakunnasta löytyy tätä porukkaa jotka suorastaan nauttivat tästä tilanteesta. Pääasia että pääsee jotain potkimaan.

No eipä niitä ole kuin tuo 4-5 tyyppiä mut vituttaahanse kun ne floodaa tota agendaansa jokaikiseen ketjuun taukoamatta. En mäkään nauti peliesityksistä tällä hetkellä enkä todellakaan käyttäis Pikkaraisen optiota näillä näytöillä. Mutta kyllä mä nyt oottelen vielä sen 10 peliä ennenkuin liityn huutelijoihin. Siellä lappaa kuitenkin uutta äijää kokoajan sisään + saikut niin vaatiihan se hetken aikaa ennenkuin voi antaa lopullisen tuomion.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Eniten mua kuitenkin vituttaa ja suorastaan säälittää on se, että IFK:n kannattajakunnasta löytyy tätä porukkaa jotka suorastaan nauttivat tästä tilanteesta. Pääasia että pääsee jotain potkimaan.

Enpä usko että kukaan nauttii. Ainakin itseltä se on puhdasta vitutuksen purkua, ja kun tässä 40 iässä ei enää viitsi heittää kaukosäädintä seinään, polkea hallilla jalkapohjan jännettä paskaks tai kehittää suurta riitaa himassa, niin turvallisempi tapa kitistä Jatkoajassa.

Tänään tota paskaa jaksoi hallilla 40min, sitten riitti ja ulos.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En viitannut sinuun ollenkaan. Pahoittelut jos sait sellaisen käsityksen. Poimin vain tuon sinun listan noista onnistujista, joista itsekin kyllä allekirjoitan 2/3. Matikainen mielestäni epäonnistui.

Matikainen epäonnistui playoffeissa, ei runkosarjassa. Kojo epäonnistui myös playoffeissa kahdesti, ei IFK:n olisi pitänyt hävitä TPS:lle tai HPK:lle. Toki Matikainen teki kusisesti seuralle eikä häntä ikävä ole, mutta olihan Matikaisen IFK ihan eri kuin Sormusen, Summasen, Selinin tai Piken.

Kunnon koutsi onnistuu kyllä stadissakin, toki tuo pakisto on aivan kamala eikä tuolla ole helppo operoida.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kojolle huudettiin täällä kenkää. Matikaiselle huudettiin täällä kenkää. Törmäselle huudettiin täällä kenkää.

Mä sanoisin että tällä hetkellä Pikkarainen ei ole ansainnut optionsa käyttöä. Kenkiminen tässä kohdassa kautta ja tässä maailman tilanteessa olisi sitten taas niin sitä itseään.

Eniten mua kuitenkin vituttaa ja suorastaan säälittää on se, että IFK:n kannattajakunnasta löytyy tätä porukkaa jotka suorastaan nauttivat tästä tilanteesta. Pääasia että pääsee jotain potkimaan.
No nyt oli jo vähän paksu jööttiä moinen viesti. Tuskin kukaan nauti tällaisesta paskasta. Tokihan tämän kaikesn keskustelun ja jankutuksen seassa voi tulla sellainen pieni "piru" mieleen, kun kerran alkaa tosiaankin näyttämään siltä, että ei IFK:n peli edisty mihinkään. MOntakohan vuotta Piken proggikset kestää, ennen kuin ne realisoituu mestaruuksiksi? Ymmärrän jos ei kaikilla kärsivällisyys riitä, kun samaan aikaan tuntuu olevan valkkuja, joilla homma lähtee päivästä yksi, josko myös päinvastaisikain on, ettei tarvitse sillä alkaa tuulettamaan, mutta tosiaan, melkoista paskaa alkaa nyt vielä niitä faneja syyttelemään. Kyllä ihan varmaan jokainen haluaisi nähdä voittavan IFK:n. Siihen ei tosin näytä auttavan enää edes ne sentterit.

No ehkä tää tästä vielä iloksi muuttu, ja laetaan tilamaan marmoria pikepatsasta varten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös