Kovasti Pikkaraista dissataan, ymmärrettävästi kyllä. Parempi kysymys olisi kuitenkin, miksi meillä ei onnistu yksikään valmentaja?
Tämä. Kyllä niitäkin löytyy useampia.Niiiiin. On noita muutama jotka on onnistunut.
Kovasti Pikkaraista dissataan, ymmärrettävästi kyllä. Parempi kysymys olisi kuitenkin, miksi meillä ei onnistu yksikään valmentaja?
KJ, Shedden ja Erkka + Rami. En tiedä onko noilla mitään yhteistä?Niiiiin. On noita muutama jotka on onnistunut.
Kojo onnistui, Matikainen koutsas runkosarjassa kolmanneksi, Törmänen onnistui. Ei meillä mitkään "huippukoutsit" ole epäonnistunut vaan nämä tusinakamaa olevat koutsit.
Ei ikinä. Haluaako joku katsoa sitä meidän peliä mitä tampereella harrastetaan missä odotetaan oman maalin takana minuutti ja träpätään keskialue? Studiossakin Kivi koko aika hoki IFK:n pelistä "ei ole mikään kiire". No ei, sen huomasi Kiven joukkueista.
Pike ulos, mutta ei Kiveä.
No eiköhän siinä syylliset löydy Lundellista ja Saarisesta jotka menettivät kiekon helposti siniviivalla. Ihan selkeä paikka oli pakille mennä vaihtoon, varsinkin kun on toinen erä menossa...Heh yllätys kuka luikki 0-4 maalissa vaihtoon. Vittu tuo Motin on vaan pas-ka.
Kojo onnistui, Matikainen koutsas runkosarjassa kolmanneksi, Törmänen onnistui. Ei meillä mitkään "huippukoutsit" ole epäonnistunut vaan nämä tusinakamaa olevat koutsit.
Tossa Hermusen maalissa hienosti pelasti itsensä miinuspisteiltä poistumalla vaihtoon, kun vastustajalla oli kiekko omalla puolustussinisellään. NHL-tason vastuun välttelyä jättää puolustuspaikka hoitamatta ja päästämällä vastustaja yksin läpi. Näitä tarvitaan, että vastustajalle ei tule paha mieli.Jotenkin käsittämätöntä, että Motin pelaa jo kolmatta kauttaan meillä. Ollut joukkueen paskimpia pelaajia kaudesta toiseen ja ei varmasti ole edullisimmasta päästä.
Eniten mua kuitenkin vituttaa ja suorastaan säälittää on se, että IFK:n kannattajakunnasta löytyy tätä porukkaa jotka suorastaan nauttivat tästä tilanteesta. Pääasia että pääsee jotain potkimaan.
Itse kuuluin Törmäsen suurimpiin puolustelijoihin viimeiseen asti ja hänet heitettiin härskisti Nybondaksen johdolla bussin alle.
En tiedä viittaatko minuun, mutta mieluummin minä näkisin arvoisensa IFK:n kuin huutelisin potkujen tms. perään. Vituttaa kuinka huono IFK on ja faktahan se on, että Piken aikana peli ei ole mennyt eteenpäin.
Eniten mua kuitenkin vituttaa ja suorastaan säälittää on se, että IFK:n kannattajakunnasta löytyy tätä porukkaa jotka suorastaan nauttivat tästä tilanteesta. Pääasia että pääsee jotain potkimaan.
Tämä optio käytettiin jo viime kaudella mutta odotellaan. Mitä pidempään sen viisaampia ollaan.Mutta kyllä mä nyt oottelen vielä sen 10 peliä ennenkuin liityn huutelijoihin.
En viitannut sinuun ollenkaan. Pahoittelut jos sait sellaisen käsityksen. Poimin vain tuon sinun listan noista onnistujista, joista itsekin kyllä allekirjoitan 2/3. Matikainen mielestäni epäonnistui.
No nyt oli jo vähän paksu jööttiä moinen viesti. Tuskin kukaan nauti tällaisesta paskasta. Tokihan tämän kaikesn keskustelun ja jankutuksen seassa voi tulla sellainen pieni "piru" mieleen, kun kerran alkaa tosiaankin näyttämään siltä, että ei IFK:n peli edisty mihinkään. MOntakohan vuotta Piken proggikset kestää, ennen kuin ne realisoituu mestaruuksiksi? Ymmärrän jos ei kaikilla kärsivällisyys riitä, kun samaan aikaan tuntuu olevan valkkuja, joilla homma lähtee päivästä yksi, josko myös päinvastaisikain on, ettei tarvitse sillä alkaa tuulettamaan, mutta tosiaan, melkoista paskaa alkaa nyt vielä niitä faneja syyttelemään. Kyllä ihan varmaan jokainen haluaisi nähdä voittavan IFK:n. Siihen ei tosin näytä auttavan enää edes ne sentterit.Kojolle huudettiin täällä kenkää. Matikaiselle huudettiin täällä kenkää. Törmäselle huudettiin täällä kenkää.
Mä sanoisin että tällä hetkellä Pikkarainen ei ole ansainnut optionsa käyttöä. Kenkiminen tässä kohdassa kautta ja tässä maailman tilanteessa olisi sitten taas niin sitä itseään.