Bafforosso
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK parhaimmillaan
Sarkasmia?Vastustaja on vaan tehokas paikoissa mutta muuten ollaan kyllä pelin päällä
Sarkasmia?Vastustaja on vaan tehokas paikoissa mutta muuten ollaan kyllä pelin päällä
Ei tosin mielestäni ole edes ollut.Ei tämä joukkue ole enää Pikkaraisen ja kumppaneiden näpeissä.
Pahoittelut. Yritän nostaa tasoa, mutta aikamoinen vitutus päällä.Sarkasmia?
Harmittaa, hävettää ja naurattaa samaan aikaan tuo kommenttiTeemu Pulkkinen 3-0. Ei siis se Teemu Pulkkinen vaan Mikkelin Teemu Pulkkinen.
Nyt vielä Mertaranta ääneen tokaan erään niin on värisuora täynnä.
En tiedä mihin osioon tämä kuuluu, mutta ajatuksena teille hifk:n fanit. Kannattaisiko jo luopua ajatuksesta: landejoukkueet,landepellet ym. Nyt on jo monen kauden aikana todistettu, että himmeimmissä valoissa tehdään loistavaa työtä ja ei se helsinki nyt niin iso paikka ole maailmassa. Tämän lande ajattelun ymmärsin 80- ja 90-luvulla, mutta ei ole enää tätä päivää. Tämä sitten ei ole vittuilua, vaan ajatuksena teille. Itsekkin asuin sörnäisissä 4 vuotta ja huomasin, että kyllä te tajuatte mitä tarkoitan.
Eipä tämä valitettavasti jaksa yllättää yhtään, kun Pikkarainen on vaihtopenkin takana.Suoritukset nojaavat yksilötaitoon, ei selkeään pelikirjaan.
En tiedä mihin osioon tämä kuuluu, mutta ajatuksena teille hifk:n fanit. Kannattaisiko jo luopua ajatuksesta: landejoukkueet,landepellet ym. Nyt on jo monen kauden aikana todistettu, että himmeimmissä valoissa tehdään loistavaa työtä ja ei se helsinki nyt niin iso paikka ole maailmassa. Tämän lande ajattelun ymmärsin 80- ja 90-luvulla, mutta ei ole enää tätä päivää. Tämä sitten ei ole vittuilua, vaan ajatuksena teille. Itsekkin asuin sörnäisissä 4 vuotta ja huomasin, että kyllä te tajuatte mitä tarkoitan.
Niin, tämähän ei ollut vittuiluksi tarkoitettu, mutta jos haluat sen olevan niin oleppa hyvä vaan. Kysynpä vaan että mihin se ylimielisyys perustuu? Ymmärtäisin jos olisi aihetta, mutta kyllä hifk kyntää enemmän kuin minä. Itse lopetin työnteon jo 2010 kun ei enää tartte, mutta hyvää jatkoa sinulle ja nautitaan hokista kun voidaan.kannattaisiko lantajaakon keskittyä puimurihommiin jos ottaa koville? Kevyt ylimielisyys ja landepaukuille kuittailu kuuluu tähän hommaan eikä tule koskaan muuttumaan vaikka menestys on mitä on.
Rikas maajussi kaiken lisäksiNiin, tämähän ei ollut vittuiluksi tarkoitettu, mutta jos haluat sen olevan niin oleppa hyvä vaan. Kysynpä vaan että mihin se ylimielisyys perustuu? Ymmärtäisin jos olisi aihetta, mutta kyllä hifk kyntää enemmän kuin minä. Itse lopetin työnteon jo 2010 kun ei enää tartte, mutta hyvää jatkoa sinulle ja nautitaan hokista kun voidaan.
Minäkin kohta loukkaannun henkisesti tosta näpertelystä kentällä..Melkein 2min 5vs3 ylivoimaa jukureita vastaan ja ei maalia. Mut loukkaantumiset ja hyvän näköst hallintaa jnejne.