Teillä valmentaja on saanut keitettyä sellaiset käärmekeitot, että ykköskori parantaa progressiivisesti juuri oikeaan aikaan, kun taas Pikkarainen on nyt sokeasti uskonut, että jossain vaiheessa Borgströmillä, Leskisellä ja Lundellilla etunenässä homma alkaa toimimaan.En tiedä mitä siinä valmentaja voi tehdä kun ykköskori pääsääntöisesti fiilistelee tyhmiä virheitä ja alisuorittaa huolella.
Pikkarainen on antanut joukkueelle palautetta, tiiä sitten menikö primadonnilla tunteisiin.
Toivottavasti ei, se ei tuonut koskaan muuta kuin loppuselittelyt.Surkeeta neppailua. Broadhurstin kenttä ainoa kenellä työmäärä riittää pelata hyökkäyspäässä. Kiben peili koppiin ja nyt se asenne kuntoon.
Mitä vittua sä selität? Painu nyt vittuun siitä juntti.Mitä ihmettä. Iltasanomat hehkuttanu 2 kk että HIFK varma mestari..
Mitä ihmettä. Iltasanomat hehkuttanu 2 kk että HIFK varma mestari..
Ja miten tämä kommentti liittyi HIFK:n peliesitykset 2020-2021 ketjuun?Mitä ihmettä. Iltasanomat hehkuttanu 2 kk että HIFK varma mestari..
Kyllä. Hävitään ja Anttalainen jää kostamatta. Tää on mun IFK.IFK on alistunut.
Jos ei takaa-ajo onnistu, lopussa voisi kouluttaa Anttalaista huolella ja uhrata vaikka yhden äijän pelikieltoon.Kyllä. Hävitään ja Anttalainen jää kostamatta. Tää on mun IFK.
Älä nyt. Tää on nykyaikaa kato. Joku voisi pahoittaa mielensä, jos Anttalaisen ei annettaisi pelata aivan rauhassa.Kyllä. Hävitään ja Anttalainen jää kostamatta. Tää on mun IFK.