Ajattelin seurata tänään tarkemmin tuota HIFK:n avauspeliä ja miksi se tuntuu olevan niin hiton vaikeaa.
Tosin tuon äskeisen perusteella missä peli lopetettiin ennen kuin vihelletään pilliin, laittoi miettimään kannattaako tätä edes katsoa.
Kyllä, olen seurannut. Avauspelaamisessa sekä ajoitukset, että nopea avaussyöttö täysin pielessä.Yhtä päätyä mutta ei kannata katsoa.
Melkoinen av-vaihto oli meidän kapteenilta!
Tää on kanssa jatkiksen klassikko. Oliko jonkun muun mielestä avauspelissä ongelmia?Ajattelin seurata tänään tarkemmin tuota HIFK:n avauspeliä ja miksi se tuntuu olevan niin hiton vaikeaa.
Tosin tuon äskeisen perusteella missä peli lopetettiin ennen kuin vihelletään pilliin, laittoi miettimään kannattaako tätä edes katsoa.
Kosto Väyrystä selkään ajaneelle, mutta olet oikeassa, turha.Oli niin turha hyökkäyspään jäähy Keräseltä ja vaikka tuo AV tapettiin suorastaan tyylillä niin tuon jälkeen ei saatu enää samaa rallia päälle kuin mitä nähtiin ennen jäähyä. Tuommoisia jäähyjä ei vain pitäisi hyökkäysalueella ottaa.
Välillä toimi ja välillä ei. Kyllä mun silmiin tossa pakkien avaamisessa näkyy edelleen liikaa se kiire. Ärsyttää, kun monta kertaa olisi voinut antaa vaikka helpon pakkipakin siihen viereen ja koittaa sitä kautta vähän avata kaverin pakkaa. Liian usein meidän pakeilla tuntuu olevan pakonomainen tarve avata mahdollisimman nopeasti vaan pystyyn, vaikka hyökkääjät olisivatkin pidettyinä. Sitä kautta peli menee ihan turhaan puuroksi ja annetaan kaverille avaimet käteen.Tää on kanssa jatkiksen klassikko. Oliko jonkun muun mielestä avauspelissä ongelmia?
Mun silmin ei.
Yksi ylivoimahyökkäys vastaa viittäkymmentä tasatilannetta ja miljoonaa volttilähtöä viiveineen.Välillä toimi ja välillä ei. Kyllä mun silmiin tossa pakkien avaamisessa näkyy edelleen liikaa se kiire. Ärsyttää, kun monta kertaa olisi voinut antaa vaikka helpon pakkipakin siihen viereen ja koittaa sitä kautta vähän avata kaverin pakkaa. Liian usein meidän pakeilla tuntuu olevan pakonomainen tarve avata mahdollisimman nopeasti vaan pystyyn, vaikka hyökkääjät olisivatkin pidettyinä.
Tää on kanssa jatkiksen klassikko. Oliko jonkun muun mielestä avauspelissä ongelmia?
Mun silmin ei.
Melkoinen av-vaihto oli meidän kapteenilta!
Juurikin näin. Tokihan siinä on riskit vähän enemmän kesäterässä olevalla kaverilla, että olis jalat menny hapoille hyökkäyspäässä, mutta eihän Sallisella. Sieltä polki vielä liukkaasti omalle siniselle torppaamaan vihulaisen pystyyn ja tappamaan viimeisen yv-yrityksen. Kaiken kaikkiaan ihan täydellinen suoritus!Kyllä. Joku voisi ottaa tuon klipin talteen, niin siinä olisi esimerkkivideo, minkälaista asennetta kaukalossa fanit haluavat nähdä.
Vain pakit puuttui! Uskomatonta paskaa toi pakkien pelaaminen.Perkele ku oli komea maali ässiltä tuo tasoitus.
Sellasta PAPPia taas että morjens...
Voisi ehkä tähän 3-3 tasoitukseen myös mainita PAPP:ista jotain :-DPerkele ku oli komea maali ässiltä tuo tasoitus.
Pari???Saataspa jostain pari liigatason pakkia. Ois aika kova nippu!