Samoja huomioita kuin
@Joona D , Lyytinen on ollut heikompi sen lehtijutun jälkeen. Ehkä olisi paikka jatkaa henkistä valmennusta sillä näkee että paketti ei ole kasassa ja intoa on enemmän kuin ajatusta ja tekee sellaisia virheitä joita ei aiemmin tehnyt.
Harmittaa Kärppien maalit, aika moisia mogia IFK:lta 2 ensimmäistä. Puolustus oli hyvää mutta sitten ekassa Sallinen nukahti alivoimalla ihan täysin ja toisessa useampikin pelaaja nukahti. Paikkoja lopulta Kärpillä ei ollut kovin paljoa, joten kyllä 4-2 tai jopa 5-2 olisi ollut paremmin peliä kuvaava lopputulos.
Hyvää kamppailu pelaamista taas ja vaikka maaleja ei huomioisi, niin
@Nahkasohva (ja kukahan muu..?), nyt Leskisen tekeminen oli mun mielestä hyvää ja sellaista jota arvostan.
Ylivoimalla alueella kiekon tuominen ei näköjään ihan kulkenut uusien kuvioiden mukaan vaan viisikko eli hetkittäin aika sekaisin. Toivotaan että jatkavat kokeilua josko sieltä saisi sen 2-3 toimivaa alueelle tuontia ja ylivoima kuviota kevättä ajatellen. Tuo kuljettaminen on ehkä ihan fiksua, kun jengissä on Lundell, Borgström, Leskinen ja Broadhurst sekä Kousa. Kaikki saavat kiekon ihan hyvin tuotua mutta nyt ei ihan oikeaan aikaan saatu luovutta kiekosta vaan Kärpät pelasi sen ajoittain pois.
Omituinen fiilis kun ei jännittänyt juuri yhtään.
Jääskä, Leskinen, Saarinen, Broadhurst, Tallberg, Väänänen, Dyk, Winberg, Varakas, Motin ja Ahonen oli tänään tosi hyviä.
Vimpäär ja Ahonen parantaneen Bernhardtin tulon jälkeen. Odotin kyllä että parin matsin jälkeen Bernhardt nostaisi tasoa ja profiiliaan mutta nyt en ollut kovin tyytyväinen. Positiivista toki se että Winberg ja Ahonen ovat parantaneet. Näin jos jatkuu, niin kyllä pakki parit ehkä pitäisi olla kuitenkin
Winberg - Kousa
Lyytinen - Motin
Varakas - Bernhardt
Ahonen
Toki Varakas - Winberg on ollut näköjään ihan toimiva kolmonen ja mun mielestä Teräväinen on ihan aiheesta sivussa, vaikka toki taisi nyt olla loukkaantuneena.
En silti sorvaisi Bernhardtille jatkoa jos saisin itse päättää. Liian ujo hyökkäyspäähän.