Peliesitykset 2020–2021

  • 496 922
  • 6 877

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
IFK:lla jalat ihan tukossa. Leskinen häviää molemmille Saipalaiselle eikä Sallinen edes yritä haastaa luistelussa vastustajaa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Salmelaisen on aivan pakko hankkia tuonne Auvitun korvaaja.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mä olen varmasti outo, mutta jollain lailla ihan jees, että IFK pelaa vähän puolivaloilla tällaisen härkäviikon alussa. Toki kolmea pistettä edellytän!
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Olisi SaiPan pitänyt haastaa tuo HIFK:in maali. Nyt kun ylhäältä näyttivät, niin kyllähän Sallinen ansiokkaasti ja surutta hakkasi maalivahdin hanskaan ja mailaan, saaden kiekon menemään syndeistä läpi. Selvä maalivahdin häirintä.
Emme ansaitse 1-1-tilannetta, pelin pitäisi olla 0-2, mutta hyvä näin, että on täysin sokeat ja ammattitaidottomat tuomarit.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
IFK on aivan lapanen tänään oman maalin edessä.
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saipa on haistanut veren, edarit löysäilee. Tää erä pitäisi mennä ilman takaiskuja, kolmanteen tempoa ylös.
Muuten tulee noutaja.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kyllä Kousan kannattaa tulla pois jäältä, jos ei pysty parempaan kuin nostamaan kiekon laidasta molarin hanskaan.
Ongelmana vaan on, että siellä on Ahonen, Teräväinen ja Varakas, jotka eivät pysty edes tuohon.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Perkele, ei pitäisi kenellekään noista lapamadoista tarjota jatkosopparia (jos ei tietäisi, että tulee uusi valmennus).
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onks se vaan mun fiilis, vai häviääkö IFK kaikki aloitukset?
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Onks tää nyt se perus tiistain illan läpsyttely jotain SaiPaa vastaan?
Onneksi ei ole juhlapeli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös