No oli tuossa edellisessä kommentissani kosolti sarkasmia mukana. Mutta ihan kokonaisuutta kun miettii, niin on tämä Lukko ihmeellinen porukka. Välillä surffataan hälläväliä-asenteella, mutta hyvänä päivänä piestään kärkijoukkue vakuuttavalla esityksellä.Jaajaa. Mulle kyllä riittää taas huomiseen asti oikein mainiosti. Voitto sarjakakkosesta 5-1 ja voitto Ässistä 5-1 samana päivänä. Ei sitä nyt oikein muniinpuhalteluksi voi sanoa eikä enempää juuri voi vaatia.
Näin kävi kyllä tänään. Pettinen epäsuorasti kahdessa vihun maalissa mukana ja Kuukka aiheutti välillä toiminnallaan pari sydämenlyöntiä välistä.Kuukka ja Pettinen eivät ole mitenkään liigatason pakkeja tällä hetkellä. Ihan jatkuvia merkkaus virheitä, harhasyöttöjä ja näennäistä puolustamista, ei näin.
Ota lääkkeet nyt ensimmäiseksi. Onko se kuitenkin nyt niin, että Ässät on tällä kaudella jäänyt lauantain kotipelissään tasan yhden kerran ilman pisteitä? Nyt saatiin kuitenkin varastettua 1 pinna selkeästi paremmalta joukkueelta. Ei siellä ole helppoa ollut muillakaan. Vastustaja voi joskus olla ihan kovakin, eikä tappio ole aina Lukon syytä.HAISTAKAA VITTU KOKO VITUN LAMMASLAUMA!!! Ne tekee sen vittu täysin itse! Miten joku Pettinenkin voi tolla kokemuksella vetää noin alokasmaisesti kiekon katsomoon tuossa vaiheessa peliä??!! Ja saatanan Noronen, ei vittu mikä imaisu tasoituksessa! Hävetkää saatana! Tiedän että pitäisi varmaan rauhoittua ennen lähetä-nappia, mutta nyt ei pysty. Ässien suorasta voitosta olis napsahtanu kivat rahat livevedosta...Taidanpa luovuttaa tämän kauden osalta tähän, tämä oli liikaa. Lukko tulee pelaamaan sääleissä (jos sielläkään) ja se on varma.
Jotain tarttis tehdä. Urama nyt ensimmäisenä hevon vittuun!! Se saatanan toteemipaalu ei osaa ottaa aikalisää eikä mitään, vaikka Ässät painoin päälle kuin yleinen syyttäjä. Vittu.
Sinänsä ihan hyvä mittelö urholta katsottuna. Se täytyy sanoa kyllä, vaikka pahalta tuntuukin. Kuukka ja Pettinen eivät ole mitenkään liigatason pakkeja tällä hetkellä. Ihan jatkuvia merkkaus virheitä, harhasyöttöjä ja näennäistä puolustamista, ei näin.
Nyt saatiin kuitenkin varastettua 1 pinna selkeästi paremmalta joukkueelta.
Tammikuun tasauksesta kuitenkin pisteet 4-2 Lukon hyväksi. Vaikka onhan sen ihan vitun lammaslauma, kun ei kykene joka peliä voittamaan.HAISTAKAA VITTU KOKO VITUN LAMMASLAUMA!!!
En usko löysään asenteeseen enkä siihenkään, että niin pelaat kuin harjoittelet.En tiedä onko kysymyksessä Tamin "niin pelaa kuin harjoittelee", muuten vain löysä asenne, vai ehkä jotakin muuta.
Me puhumme Jytyn kanssa vähän eri asioista. Minä tarkoitan esimerkiksi irtokiekkoihin ja tilanteisiin menoja. Pieniä asioita pelin sisällä, mutta niillä on kuitenkin iso merkitys. Nyt mennään sellaisella vauhdilla, että ehditään vastustajan kanssa samaan aikaan ja päästään nojailemaan. Toisin sanoen vastustaja ehtii kohtuulliselta takamatkalta meikäläiseen kiinni.
Ja minä yritän sanoa, että monta "vääntöä" jaisi vääntämättä kokonaan, jos tilanteisiin mentäisiin vauhdilla vastustajaa odottelematta ja vaan vietäisiin kiekko.
Niin kuin viime kauden alkupuolella tehtiin.
Ja minä yritän sanoa, että monta "vääntöä" jaisi vääntämättä kokonaan, jos tilanteisiin mentäisiin vauhdilla vastustajaa odottelematta ja vaan vietäisiin kiekko.
Niin kuin viime kauden alkupuolella tehtiin.
Tammikuun tasauksesta kuitenkin pisteet 4-2 Lukon hyväksi. Vaikka onhan sen ihan vitun lammaslauma, kun ei kykene joka peliä voittamaan.
Montako ottelua Lukko on hävinnyt johtaessaan kahdella maalilla?
Näsäviisas kielipoliisi minussa haluaa todeta, että Lukko ei ole hävinnyt yhtään peliä johtaessaan kahdella maalilla, mutta johdettuaan pelin jossain vaiheessa tällä kaudella kahdella maalilla, hävittyjä otteluita kertyi laskujeni mukaan kuusi. Se on noin 13% tähän asti pelatuista otteluista. Vähäsen liikaa minun mielestäni...
Jos Nylanderin maila olisi vuosi sitten osunut puoli senttiä lähemmäs näköhermoja, niin todennäköisesti Pettisen fleguilusta ei olisi tällä kaudella tarvinnut kenenkään Lukko-fanin kärsiä. Koko kiekkourakin taisi olla hiuskarvan varassa.Pettisen peli ollut koko kauden lievää flekuilua.
Sarjakärki kaatui kotona komeasti 2-0, mutta pari päivää myöhemmin jumbojoukkue yllätti Lukon housut kintuissa ja lyö samat lukemat jo ennen eka erän puoliväliä. Näin se homma etenee.