Joten miksi Seitsosen hommaaminen sitten on käsittämätön virhe?
Siksi, että vie tänäänkin jostain käsittämättömästä syystä Kangasmäen pelipaikan. Kangasmäki on pelannut loistavasti sekä Mestiksessä että A:ssa mutta näyttöpaikkaa ei näytä tulevan.
Joten miksi Seitsosen hommaaminen sitten on käsittämätön virhe?
Siksi, että vie tänäänkin jostain käsittämättömästä syystä Kangasmäen pelipaikan. Kangasmäki on pelannut loistavasti sekä Mestiksessä että A:ssa mutta näyttöpaikkaa ei näytä tulevan.
Niin, täällä on hyvä jeesustella rintarottingilla kun ei tehty hankintoja jne, niitä hankintoja kuitenkin YRITETTIIN tehdä mutta käteen jäi tyhjä arpa Seitsosta lukuunottamatta. Nythän sinulla on esimerkkinä jokereiden viimehetken hankinnat, sillä ihan mukiinmenevästi esimerkiksi jypin Makkonen ja Pihlstöm ovat esiintyneet vai kuinka.? Tosipelien alkuun on vielä hetki, palataan silloin uudestaan astialle ja katsotaan mitä viimehetken värväykset saavat/saivat aikaan niissä joukkueissa joissa hankintoja onnistuttiin tekemään.
Uudestaan. Lukko on johtanut liigaa välillä jopa ylivoimaisesti sillä JOUKKUEELLA, jolla kauteen lähdettiin. Jos olisi saatu lisää syvyyttä joukkueeseen, se olisi ollut ok, mutta aina siinä on omat riskinsä, koska "nimimies" vie aina 1-2 ketjusta paikan ja työntää JOUKKUEESEEN kuuluvia ulos kokoonpanosta. Playoffien alkaessa Lukko saa (näillä näkymin) kokoon sen JOUKKUEEN, jolla se on liigaa hallinnut, eikä siihen mitään alkukauden nimekkäitä floppeja tarvita.
Playoffien alkaessa Lukko saa (näillä näkymin) kokoon sen JOUKKUEEN, jolla se on liigaa hallinnut, eikä siihen mitään alkukauden nimekkäitä floppeja tarvita.
Otetaas tällainen kauhuskenaario. Ykkössentterin käsi ei paranekaan suunnitelmien mukaan, Tuomaisen kausi on ohi eikä kapteenimme peli ala vieläkään kulkemaan, niin tällöin ainakin minä olisin halunnut pari täsmähankintaa näkeväni.
No ei varmaan ollut. Jos Lukko häviää jollekin rupusakille 2-1, niin millä helvetin perusteella joku voi kirjoittaa jotain positiivista sellaisesta pelistä.Positiivista ehdottomasti kohtuullisen hyvä peli-ilme,
No ei varmaan ollut. Jos Lukko häviää jollekin rupusakille 2-1, niin millä helvetin perusteella joku voi kirjoittaa jotain positiivista sellaisesta pelistä.
Peliesitykset ovat tällä hetkellä täyttä paskaa poislukien maalivahtipeli, ja täällä mukamas ollaan tyytyväisiä.
Ellei tuo kävely pian lopu, niin Lukko tippuu saletisti puolivälieristä lomille. Käsittämätöntä suorittamista viime otteluissa, sanon minä.
Olit varmasti katsomassa peliä eilen. Jollet ollut, olisi kenties parempi olla räksyttämättä oikein kovasti.
... koko peli oli totaalista paskaa molemmilta joukkueilta.
Valmentajien kommenteilla ei ole koskaan ollut mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Urama kehui viime kaudellakin lähes jokaista peliä. Samaten Kari Jalonen kehuu HIFKin peliä ja Matti Alatalo Kärppien peliä näinä vaikeina aikoina. En tiedä yrittävätkö valmentajat luoda näin uskoa pelaajiinsa vai uskotella johdolle ettei tulisi kenkää.Jatkoajan otteluraportista:
- Pelinä tämä oli meiltä hyvä [...], Urama tuumaili.
- Erittäin hienoa jääkiekkoa [...], Ässien Pekka Rautakallio analysoi.
Katsojan analyysi:
Kuten Mölli aikanaan totesi, tämän pelin voi nähdä niin monella eri tavalla... :-)
Peli toi mieleen vauhdiltaan jonkun Luvian kiekon kolmosdivari matsin.
Minä olin ja koko peli oli totaalista paskaa molemmilta joukkueilta. Harhasyöttöjen määrässä tehtiin varmaan maailmanennätys ja pelivauhti oli kuin kolmosdivaritasolla. Keskialueella kiekkoa roiskittiin golf-otteella toiseen päätyyn päin ja sieltä samanlainen takaisin. Maalipaikkoja oli molemmilla ja ne kaikki tuli karmeista virheistä.
Jos jomman kumman vastustaja olisi ollut vaikka JYP, niin peli olisi hävitty varmaan 10 maalilla.
Ihmettelen, että mitä peliä osa porukasta on ollut katsomassa. Peli-ilme ei ollut yhtään sen parempaa kuin tiistaina HPK.ta vastaankaan. Järkyttävää kohellusta. Kaukana ollaan alkukauden tasosta.
Ehkä kannattaisi lopettaa kiekon seuraaminen kokonaan, jos noin negatiiviset lasit päässä peliä seuraat.
Minä olen edelleen huolestunut Lukon tämän hetkisestä tasosta. HPK, Ilves ja nyt Ässät-pelin pelillisellä tasolla ei kärkiporukoita voiteta, kun ollaan jo keskitason jengien kanssa hätää kärsimässä.
Mitä se sulle kuuluu minkä näköiset lasit päässä peliä seuraan?
Pitäiskö tässä alkaa eräiden kirjoittajien tyylillä kirjoittamaan, että kaikki on ihanan vaaleanpunaista ja peli kulkee kuin rasvattu. Kyllä minä saan katsoa pelit juuri sillä asenteella kuin tykkään. Sinulla ei pitäisi olla siihen mitään rutkuttamista.
Pelin aikana ja pelin jälkeenkin juttelin usean eri Lukko- ja Ässät- kannattajien kanssa ja suuri osa oli kanssani samaa mieltä. Pelin taso ei todellakaan päätä huimannut. Jos tuo pelillinen taso sinua tyydyttää, niin vähäänpä olet tyytyväinen.
Ei Ässien tasoista nippua saisi missään nimessä päästää laukomaan maalia kohti yli 40 kertaa pelin aikana. Melko säälittävää kehua siinä vaiheessa puolustusta. On Lukon onni, että Ässäpelaajien vedot olivat vieläkin luokattomammat kuin Lukon vedot.
Minä olen edelleen huolestunut Lukon tämän hetkisestä tasosta. HPK, Ilves ja nyt Ässät-pelin pelillisellä tasolla ei kärkiporukoita voiteta, kun ollaan jo keskitason jengien kanssa hätää kärsimässä.
Viime viikon pelit nähneenä voin sanoa että, eipä tarvii kauan nauttia raumalla poffeista!!! se on eka kierros jaHYVÄÄ YÖTÄ. Mihin on mahtanut kadota se draivi mikä oli alkukaudella tai eihän kaikkia pelejä voi voittaa ja samalla intensiteetillä ja nopeudella ei kaikkia pelejä voi pelata.
Mutta jos tuota menoa jatketaa ei hyvä heilu saas nähdä miten huomenna käy kun tulee muutamilla mielenkiintoisilla nimillä vahvistunut narrilauma kyläilemään... Odottaisin tältä peliltä sitten jo parempaa pelillistä ilmettä kuin viime viikolla toivottavasti pojat ovat siten nollanneet viimeviikon paikallisessa kuppilassa ja ruvetaan keskittymään siihen tekemiseen.
Lainaus Jokerien osioista:Mutta jos tuota menoa jatketaa ei hyvä heilu saas nähdä miten huomenna käy kun tulee muutamilla mielenkiintoisilla nimillä vahvistunut narrilauma kyläilemään...
Pessimismi ja omien vähättely on inhimillistä toimintaa. On helpompi kestää pettymyksiä kun ei odota juuri mitään. Tätä on havaittavissa useimpien joukkueiden fanien keskuudessa riippumatta sarjataulukosta ja kuntopuntareista.Vieraspelit ovat olleet kyllä aika tuskaisia. Kun Turusta ja Lappeenrannasta oli tuomisina nolla sarjapistettä niin vaikea on uskoa että Raumalta niitä tulisi. Etenkään kuin pelisuorituksetkaan ole olleet kovin kummoisia.