IcyPredator
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, 49ers
On muuten hemmetisti mukavampi katsoa Leimun tekemistä kuin viime kaudella Seikolan koomailua. Leimu hoitaa omanpään hommat kuten liigatason pakin pitää hoitaa ja samalla laukauskin alkaa lämmetä.
Ei tuossa eilen oikeastaan mistään sulamisesta ollut kysymys. Pikkarainen sai aivan tyhjästä estämisjäähyn...
Se tuntuu olevan Lahtelaisessa urheilukulttuurissa suurosan ihmisten veressä ettei kelpaa.Taas on väärin voitettu. Ei hyvää päivää mitä valitusta!
Mikä oikein kelpaa?
Mä en tiedä mikä täällä on ongelma, täällä kiinnitettiin huomiota sellaiseen asiaan mistä ei toivota ongelmaa jatkossa ja todetaan että tästä on hyvä jatkaa, ja nyt täältä löytyy jo kohta liuta muminaa jotka kokee tämän ongelmaksi ja väärin voittamiseksi ja uinutukseksi.
On muuten hemmetisti mukavampi katsoa Leimun tekemistä kuin viime kaudella Seikolan koomailua. Leimu hoitaa omanpään hommat kuten liigatason pakin pitää hoitaa ja samalla laukauskin alkaa lämmetä.
Otteet kaukalossa ovat olleet sen verran hyviä, että hieman ihmetyttää nämä yleisömäärät. Toki neljällä alkava luku on aina vähintäänkin kohtalainen, mutta perjantai ja kärkikamppailu luulisi vetävän yli 4500, vaikka vastassa onkin JYP, joka ei yleensä täysiä katsomoita vedä. Liigan tilastopalvelu on ollut sen verran jumissa, etten ole ihan kärryillä määristä, mutta onko yksikään ottelu tällä kaudella vetänyt vielä yli 4500?
Tietysti nyt on vielä syyskuu, hirveä pelitahti ja Ruutu-paketti kaikkien saatavilla.
Edit: Itselleni vastaten: Jos liigan tilastot pitävät paikkansa, SaiPa-ottelun 4300 ja risat on kauden paras. Toisaalta määrä ei ole ollut kertaakaan alle 4000.
Otteet kaukalossa ovat olleet sen verran hyviä, että hieman ihmetyttää nämä yleisömäärät.
http://www.ess.fi/?article=429953
Itse olen miettinyt tuota työttömyysprosenttia Lahdessa. Kokoajan tulee ikäviä uutisia yt-neuvotteluista ja se ei voi olla vaikuttamatta yleisömäärään. Kaarna kuitenkin itse kauden alussa kertoili, että Lahden taloustilanne ei ole vaikuttanut budjettiin. Nyt kuitenkin alkaa olla faktaa yleisömääristä ja näyttävät olevan kyllä pienempiä, mitä sarjasijoitus antaa odottaa! #huolestunut
http://www.ess.fi/?article=429953
Itse olen miettinyt tuota työttömyysprosenttia Lahdessa. Kokoajan tulee ikäviä uutisia yt-neuvotteluista ja se ei voi olla vaikuttamatta yleisömäärään. Kaarna kuitenkin itse kauden alussa kertoili, että Lahden taloustilanne ei ole vaikuttanut budjettiin. Nyt kuitenkin alkaa olla faktaa yleisömääristä ja näyttävät olevan kyllä pienempiä, mitä sarjasijoitus antaa odottaa! #huolestunut
Ihan vähän on alkanut alkukauden menestyksen innoittamana käymään mielessä ollaanko me liian hyviä ja laadukkaita tähän sarjaan. En halua sanoa mitään siitä, että Venäjän raharikkaiden ja Ilkan olisi pitänyt käydä asiasta keskusteluja.
Ehkä ovat käyneetkin, mistä minä tiedän.
Pahoittelen että moponi keulii.