Toi oli hyvä ehdotus toi Pikkarainen ykköseen! Ykkösestä huomaa, että Jesse ja Tyler hakee sitä syöttöä maalin edustalle tai vetopaikkaan, mutta Pärssinen ei siellä ole vaan jossain kulmassa pyörimässä. Tai sitten kompuroi maalinedessä vastustajan pakkien antaessa vähän runtua. Ja kolmoseen Pärssinen taas toisi vähän sitä ratkaisuvoimaa.
Pöyhöstä kaipailen takaisin kovasti, mies on aivan uskomattoman kova nelosketjun pelaaja, eikä ole aivan käsi kiekollisessakaan pelissä, tosin yksinkertaistahan pöyhösen kiekollinen peli on, mutta miksi sen pitäisi ollakaan monimutkaista?
Immosesta olen tällä hetkellä samaa mieltä, ettei oikein homma suju. Mustonen toivottavasti saa treenattua itsensä nyt huippukuntoon ripeästi, toivottavasti Mustonen saisi reenattua sen verran, että pääsisi kohta puoliin Peliittoihin ainakin pelaamaan ja hakemaan pelituntumaa. Jotenkin Mustosesta on jäänyt minulle kuva, että on vähän niinkuin nuorempi painos Immosesta, ja vähän enemmillä taidoilla.
Itse näin tänään Pekkalan laukovan ensimmäistä kertaa Pelicans nutussa. Kumpikaan laukaus ei ollut hyvältä sektorilta, mutta aiheutti Metsolalle vaikeuksia. Laukauksen puolesta siis sanoisin, että asia kunnossa.
Tästä ensimmäisestä Pekkalan vedosta kyllä ilahduin. Kyllä haluaisin kaverin nähdä jossain kentässä missä pelataan puhtaasti vetopaikkaa Pekkalalle, eilen tuli tosiaan samantien vaikeuksia Metsolalle tuon vedon jälkeen, ei oiken onnistunut Metsola liimaamaan vetoa kun taisi olla suhteellisen kova. Muutenkin eilen Tomi näytti vähän aktiivisemmalta hyökkäyspäässä kuin aikaisemmin, eli siis kaverin jopa huomasi eikä vaan hiihdellyt missä sattuu häviämässä kaksinkamppailuja.