En osaa sanoa Piiparisten lähdön taustoista tai siitä, ovatko edes lähdössä, mutta itse toivoin tälle kaudelle paljon suurempaa panostusta U20 valmennukseen. Ymmärrän ideologian, että valmentajillekin halutaan tarjota polku junnujoukkueista ylöspäin, mutta mielestänu U20-joukkueeseen olisi ollut hyvä saada puikkoihin joku vähän Leppästä kovemman tason päävalmentaja, mikäli halutaan, että U20 joukkueeseen on vetovoimaa, pelaajat kehittyvät siellä mahdollisimman hyvin ja joukkue saa urheilullista menestystä. Mitä olen päässyt Leppäsen valmennusta seuraamaan, en ole ihan vakuuttunut, että hän on oikea henkilö U20-joukkueen puikkoihin, mikäli oikeasti halutaan nostetta U20-joukkueen touhuihin ja saada maksimaalisesti liigatason pelaajia junnuista. Mielipiteeni kylläkin perustuu muutaman vuoden takaisiin näkemyksiini, kun pääsin jonkin verran seuraamaan herran valmennusta. Voihan se olla, että kehitystä on hänellä tapahtunut kovastikin tässä parin viime vuoden aikana. Mielelläni olen tässä asiassa väärässä ja Leppänen näyttää minulle närhen munat. Näyttää vaan tällä hetkellä vähän huonolta, jos seurasta kovimmat junnut ovat lähinnä suuntaamassa poispäin, eikä ihan vastaavaa tasoa ole kaiketi tulossa sisään.