Cinderblox
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, Blue Jackets, Mighty Ducks & Kraken
Why not both?Kumpiko pitäis nostaa hallin kattoon. Latvalan paita vai Dartstaulu, melkonen ajatuspaini.
Why not both?Kumpiko pitäis nostaa hallin kattoon. Latvalan paita vai Dartstaulu, melkonen ajatuspaini.
Hämärä muistikuva Lamothen torjunnasta Iskulla kun tuli standing ovationit. En tiedä miksi tämä jäi mieleen, koska eipä Lamokke tainnut olla mikään huippukassari.
Yksi puolustava puolustaja ja Gusselle maalinsuulle apuja vähintään maaliskuulle asti luulis olevan se, mitä Lelu etsii meille markkinoilta. Katsotaan.Mitä tekee Pelicans lähenevän siirtorajan tietämillä, ollaanko hakemassa siirtoja Liigan sisältä vaiko kenties huippuhankintoja ulkomailta?
Siikonen / Christoffer keskikaistalle vielä niin avot popoto.Blood ja Kokko sisään, näillä mä olisin valmis lähtemään kannujahtiin.
Mun mielestä kiekollisempi pakki tarvitaan. Kral jos sattuisi loukkaantumaan niin eiköhän keväällä menestyminen ole siinä vaiheessa taputeltu.Blood ja Kokko sisään, näillä mä olisin valmis lähtemään kannujahtiin.
Jep Puutiosta ei valitettavasti ole siihen rooliin.Mun mielestä kiekollisempi pakki tarvitaan. Kral jos sattuisi loukkaantumaan niin eiköhän keväällä menestyminen ole siinä vaiheessa taputeltu.
Joo tässä se ongelma varmaan onkin, kun tarvittais periaatteessa molemmat. Sekä kiekollinen että isäntä. Samassa paketissa ne on harvassa. BB joo menee kiekollisenakin,mutta ei ole täsmäapu kiekollisuuteen.Mun mielestä kiekollisempi pakki tarvitaan. Kral jos sattuisi loukkaantumaan niin eiköhän keväällä menestyminen ole siinä vaiheessa taputeltu.
Eronen siinä tapauksessa parempi vaihtoehto. Hän tai Blood olisi jo lottovoitto. Molempia tarvittaisiin, mutta jos kuvitellaan että saataisiin vaikkapa Eronen, niin hän kyllä osaa myös puolustaa, joten tarve Bloodin kaltaiselle ukolle vähenee. Tosin Pena olisi noin muuten kova isäntä pakistoon eikä häntä kukaan täysin korvaa.Mun mielestä kiekollisempi pakki tarvitaan. Kral jos sattuisi loukkaantumaan niin eiköhän keväällä menestyminen ole siinä vaiheessa taputeltu.
Siellä on pakka niin sekasin, että ihan hirveästi en tuon seurajohdon puheisiin uskoisi. Ertsi kelpais kyllä jollain loppukauden lainasopparilla. Siinä olis aika kivasti jo kahteen ylivoimaan viivapelotettakin kevättä ajatellen.Käsittääkseni Jyp (Seppänen) on linjannut saman kuin viime keväänä, eli tyhjennysmyyntejä ei aiota käynnistää.
En keksinyt oikeampaa ketjua tälle kysymykselle: Jos olet luonteeltasi suhteellisen epäsosiaalinen ihminen ja haluaisit mennä katsomaan baariin pelsujen vieraspeliä ja haluat tosiaan vain katsella peliä ilman kännisten urpojen mekastusta niin mihin paikkaan menisit?
Peluriin menisin itse, aina ollut rauhallista kun oon siellä käynyt katsomassa. Riittää telkkareita ja kulmia niin saa olla kyllä rauhassa.En keksinyt oikeampaa ketjua tälle kysymykselle: Jos olet luonteeltasi suhteellisen epäsosiaalinen ihminen ja haluaisit mennä katsomaan baariin pelsujen vieraspeliä ja haluat tosiaan vain katsella peliä ilman kännisten urpojen mekastusta niin mihin paikkaan menisit?
Oisko Hook oikea paikka. Saisi siipiä napostella samalla ja ei örvelöitä huutelemassa.En keksinyt oikeampaa ketjua tälle kysymykselle: Jos olet luonteeltasi suhteellisen epäsosiaalinen ihminen ja haluaisit mennä katsomaan baariin pelsujen vieraspeliä ja haluat tosiaan vain katsella peliä ilman kännisten urpojen mekastusta niin mihin paikkaan menisit?
Minkälainen mesta Iloinen Kulkija on nykyään?Oisko Hook oikea paikka. Saisi siipiä napostella samalla ja ei örvelöitä huutelemassa.
Hockey Reippaalla oli jossain vaiheessa Tina Turnerin Simply the bestVarmaan tätä on joskus kysyttykin mutta Lahden Reippaan sekä Pelicansin maalilaulujen historia kiinnostaisi.
Oliko Reippaan liigataipaleella maalilauluja käytössä? Divarissa ilmeisemmin maalien jälkeen soitettiin I can’t turn you loosea mutta jatkuiko tämä Liigassa?
Miljoona kiitosta sille joka osaa sijoittaa vuosiluvut kullekin kappaleelle, etenkin kiinnostaisi milloin nykyinen Bryan Adams on ämyreihin saapunut.
Onko muistikuvia muusta ajasta Liigassa? Tai olisiko arvauksia kenet voisi tähän tägätä, jokuhan täällä on useamman lahtelaisen joukkueen jäällä nähnyt.Hockey Reippaalla oli jossain vaiheessa Tina Turnerin Simply the best
Jetsulleen samanlainen kuin ennenkin.Minkälainen mesta Iloinen Kulkija on nykyään?